Jump to content

automapa w Zielonym Piekle


Pablito

Recommended Posts

Koleżanki i Koledzy,

Czy ktoś z Was jechał na torze Nurburgring i jednocześnie korzystał z Automapy?

Ciekaw jestem, czy można tam ustawić tor tak, żeby nam podpowiadał zakręty.

Szukałem w swojej Automapie, ale jakoś mi się nie udało. Może trzeba podać jakieś punkty początkowe/końcowe.

Jeśli ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tym względzie lub ewentualnie zna inne nawigacje lub dodatkowe oprogramowanie, to będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam,

Link to comment
Share on other sites

Jechałem niedawno autami z www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

Link to comment
Share on other sites

Pablito, wiecej Ci da jak sobie kupisz playstation i gran turismo i przejedziesz 50 okrazen :) zadna nawigacja nie podpowie Ci jakie jest pochylenie jezdni, przyczepnosc nawierzchni, w ktorym miejscu trzeba ciac przez szczyt pomimo, ze niczego nie widac.

 

Uwierz, nie ma sensu nawet myslec o nawi w tym przypadku :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Jechałem niedawno autami z http://www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

 

 

bylem w czwartek z wielka checia chcialem wypożyczyć Lotusa, jednak ringprojekt juz nie istnieje a lotusy wystawione sa na sprzedaz. tyle kilometrow i psu w ...

Link to comment
Share on other sites

Jechałem niedawno autami z http://www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

 

 

bylem w czwartek z wielka checia chcialem wypożyczyć Lotusa, jednak ringprojekt juz nie istnieje a lotusy wystawione sa na sprzedaz. tyle kilometrow i psu w ...

 

:shock:

 

Na stronie nie ma żadnej informacji.

My robiliśmy rezerwację, aby bez sensu nie jechać... :roll:

Link to comment
Share on other sites

Melta, to trzeba było chociaż dwa okrążenie swoim autem pojechać :) Nawet jak się jedzie spokojnie to jest to przezycie!

 

 

BArdzo chcialem sie przejechac lotusem ale niestety nie udalo sie. Wiec smigalem wypozyczonym suzuki swiftem i bylo super. Zreszta po jezdzie 130 konnym suzuki stwierdzam ze lotusem turbo na 100%' zaparkowalbym przy jakiejs bandzie ;)

 

Swoja droga jakie czasy odnotowaliscie w Zielonym Piekle?

Link to comment
Share on other sites

Than_Junior, od wyjścia z szykan po wyjeździe na tor do końca hamowania przed zjazdem (czyli do momentu ustawienia się w kolejce do zjazdu).

 

Żadna rewelacja, ale to jedyne okrążenie, na którym mierzyliśmy czas.

Następne okrążenie miałem pojechać szybciej i wg mnie tak właśnie było, ale pilot po pytaniu jaki czas, powiedział: zapomniałem włączyć stoper.... :wink: Ale banana miał takiego, że go kask uwierał.

Link to comment
Share on other sites

szczur75, normalnie mierzy się od momentu przejechania pod wiaduktem (który znajduje się na końcu prostej "startowej") do wielkiego banera nad torem (który to jest na jej początku), czyli jak Wy mierzyliście od szykan do zatrzymania, to czas bridge-to-gantry musieliście mieć trochę ponad 10min. Co jest bardzo dobrym czasem jak dla nas amatorów :)

Link to comment
Share on other sites

A mierzy się tak dlatego, że za banerem jest ograniczenie prędkości, które należy respektować, bo mogą przysolić mandat.

 

-- 22 lis 2010, o 09:58 --

 

Pablito, wiecej Ci da jak sobie kupisz playstation i gran turismo i przejedziesz 50 okrazen

 

W pełni się zgadzam.

 

Ja "uczyłem się" Ringu z on-boardu i nakręconego w subaraku.

 

Symulatory pomijają takie elementy, jak trzęsiawka na Karuzeli itp., choć przy ustawieniu odpowiedniego poziomu realizmu nieźle oddają stopień trudności zakrętów i różnice poziomów.

 

Tak że według mnie optimum to on-boardy, aby poznać zakręty tak, jak one realnie wyglądają, plus symulator, aby wyczuć te zakręty.

 

Automapa może być pomocą jedynie wtedy, gdy już bardzo dobrze znasz tor i korzystasz z niej wyłącznie w celu upewnienia się, że dobrze pamiętasz, który zakręt będzie następny.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...