Skocz do zawartości

automapa w Zielonym Piekle


Pablito

Rekomendowane odpowiedzi

Koleżanki i Koledzy,

Czy ktoś z Was jechał na torze Nurburgring i jednocześnie korzystał z Automapy?

Ciekaw jestem, czy można tam ustawić tor tak, żeby nam podpowiadał zakręty.

Szukałem w swojej Automapie, ale jakoś mi się nie udało. Może trzeba podać jakieś punkty początkowe/końcowe.

Jeśli ktoś z Was ma jakieś doświadczenie w tym względzie lub ewentualnie zna inne nawigacje lub dodatkowe oprogramowanie, to będę wdzięczny za informacje.

Pozdrawiam,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem niedawno autami z www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pablito, wiecej Ci da jak sobie kupisz playstation i gran turismo i przejedziesz 50 okrazen :) zadna nawigacja nie podpowie Ci jakie jest pochylenie jezdni, przyczepnosc nawierzchni, w ktorym miejscu trzeba ciac przez szczyt pomimo, ze niczego nie widac.

 

Uwierz, nie ma sensu nawet myslec o nawi w tym przypadku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Jechałem niedawno autami z http://www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

 

 

bylem w czwartek z wielka checia chcialem wypożyczyć Lotusa, jednak ringprojekt juz nie istnieje a lotusy wystawione sa na sprzedaz. tyle kilometrow i psu w ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jechałem niedawno autami z http://www.ringprojekt.com.

Mają zamontowane jakieś tam nawigacje. Ale nie miałem czasu spoglądać na ekranik. :mrgreen:

Zresztą umieszczony jest dość nisko, na wysokości kolan.

Jadąc podczas tourist fahren musiałem się bardziej skupiać na tym co mnie wyprzedza niż na optymalnym pokonywaniu zakrętów :arrow: na Ringu wtedy obowiązują przepisy ruchu drogowego.

 

 

bylem w czwartek z wielka checia chcialem wypożyczyć Lotusa, jednak ringprojekt juz nie istnieje a lotusy wystawione sa na sprzedaz. tyle kilometrow i psu w ...

 

:shock:

 

Na stronie nie ma żadnej informacji.

My robiliśmy rezerwację, aby bez sensu nie jechać... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Melta, to trzeba było chociaż dwa okrążenie swoim autem pojechać :) Nawet jak się jedzie spokojnie to jest to przezycie!

 

 

BArdzo chcialem sie przejechac lotusem ale niestety nie udalo sie. Wiec smigalem wypozyczonym suzuki swiftem i bylo super. Zreszta po jezdzie 130 konnym suzuki stwierdzam ze lotusem turbo na 100%' zaparkowalbym przy jakiejs bandzie ;)

 

Swoja droga jakie czasy odnotowaliscie w Zielonym Piekle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Than_Junior, od wyjścia z szykan po wyjeździe na tor do końca hamowania przed zjazdem (czyli do momentu ustawienia się w kolejce do zjazdu).

 

Żadna rewelacja, ale to jedyne okrążenie, na którym mierzyliśmy czas.

Następne okrążenie miałem pojechać szybciej i wg mnie tak właśnie było, ale pilot po pytaniu jaki czas, powiedział: zapomniałem włączyć stoper.... :wink: Ale banana miał takiego, że go kask uwierał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczur75, normalnie mierzy się od momentu przejechania pod wiaduktem (który znajduje się na końcu prostej "startowej") do wielkiego banera nad torem (który to jest na jej początku), czyli jak Wy mierzyliście od szykan do zatrzymania, to czas bridge-to-gantry musieliście mieć trochę ponad 10min. Co jest bardzo dobrym czasem jak dla nas amatorów :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mierzy się tak dlatego, że za banerem jest ograniczenie prędkości, które należy respektować, bo mogą przysolić mandat.

 

-- 22 lis 2010, o 09:58 --

 

Pablito, wiecej Ci da jak sobie kupisz playstation i gran turismo i przejedziesz 50 okrazen

 

W pełni się zgadzam.

 

Ja "uczyłem się" Ringu z on-boardu i nakręconego w subaraku.

 

Symulatory pomijają takie elementy, jak trzęsiawka na Karuzeli itp., choć przy ustawieniu odpowiedniego poziomu realizmu nieźle oddają stopień trudności zakrętów i różnice poziomów.

 

Tak że według mnie optimum to on-boardy, aby poznać zakręty tak, jak one realnie wyglądają, plus symulator, aby wyczuć te zakręty.

 

Automapa może być pomocą jedynie wtedy, gdy już bardzo dobrze znasz tor i korzystasz z niej wyłącznie w celu upewnienia się, że dobrze pamiętasz, który zakręt będzie następny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...