Kaya Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Chłopaki mam pytanie, może głupie ale to moje pierwsze subaru a dokładniej WRX 2001r, oczywiście czekam te 5 min żeby ostygł, ale coś z niego śmierdzi i ostatnio jak zgasiłam zaczęło mi dymić spod maski ...płynu w zbiorniczku od chłodnicy jest wg mnie mało....ale nie wiem.............. dymi z lewej strony ( jak stoję przed autem) Co powinnam dolać i gdzie Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 11 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2010 Prawdopodobnie wypala się olej kapiący na kolektor wydechowy spod uszczelki delka zaworowego. Jak płynu w zbiorniczku mało to dolać swoją drogą :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 możesz mieć też jakiś wyciek, ale przez czytanie tego wątku raczej nie widać skąd.... , podjedź do kogoś, kto ogarnia Subaru i niech obejrzy, jak sam nie potrafisz, to chyba nie jest trudne....jakiej odpowiedzi oczekujesz na pytanie: ludzie, cieknie mi i dymi, co to jest? jak napisał filester, w Subaru często cieknie spod uszczelek pokryw zaworowych, prosto na wydech, i jak się oliwa wypala, śmierdzi i dymi. ale płyn chłodniczy parując - też dymi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 12 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2010 Ktoś coś ostatnio dłubał w autku? Jakiś demontaż turbiny albo wydechu? Jeśli tak, to może się jeszcze wypalać jakaś pasta uszczelniająca połączenia. To może trochę potrwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 płynu w tym metalowym zbiorniczku powinno być na full, dolej i zobacz czy ubywa podczas jazdy (np 1dzień) miałem ostatnio to samo w swoim GT i kolegi Megane, że ciekło z chłodnicy i dym spod maski skończyło się na wymianie chłodnicy, ale oczywiście może równie dobrze być to wyciek oleju i kapanie na coś gorącego jak pisali przedmówcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość ariel Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 ja miałem taki wyciek z węża wspomagania, też jest po lewej stronie (patrząc z przodu) i dym leciał aż przez wlot na masce. to taki gumowy wąż połączony z metalowym elementem i zbiornikiem wyrównawczym płynu wspomagania W GT i WRX lubi się sam psuć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
junasz Opublikowano 13 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2010 To ja jeszcze dodam (z doświadczeń własnych, niestety) pękniętą osłonę prawego wewnętrznego przeg. napędowego i związane z tym "obrzyganie" smarem kolektora i 1-wszego tłumika. Dymiło wzorcowo... a i zapaszek był niezły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się