burzum Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 Cześć, czy moge rozkręcic TD04L, czy równa się to kłopotom ? Kupiłem używkę, trochę ją odnowiłem z zewnątrz, ale w kanale kompresora jest trochę baboli. Dam rade to skręcic poprawnie z powrotem w warsztatowych warunkach ? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 burzum, osobiście nie rozbierałem ale widziałem na żywo jak kumpel w garażu rozbierał turbinę, wymieniał wirnik, złożył i auto później latało trochę...w końcu turbo się skończyło ale pierwotnie już było mocno zużyte. Ogólnie myślę że spoko można rozebrać i poskładać samemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 no to wio, dzieki ! -- 9 paź 2010, o 20:00 -- http://www.stage-infinity.com/2007/09/2 ... o-rebuild/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 pozatym, że rozkręcenie zespołu wirującego spowoduje utrate wyważenia i znacznie przyspieszy zużycie bo ten niewyważony zespół rozbije panewki to można śmiało rozkręcać ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 jak zaznaczysz polozenie wirnika wzgledem obudowy (obu wirnikow), to powinno dac rade. przeczytaj podlinkowany dokument. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 tylko teoretycznie , bo dochodzą takie tematy jak siła dokręcenia koła kompresji i pare innych , ogólnie branie się samemu za rozbieranie bez sprzętu do kontroli jest średnim pomysłem ... ale próbuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 9 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 juz to zrobilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 9 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2010 juz to zrobilem. i jak, zadowolony? coś hałasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 żona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 burzum, Piotrze, weż sobie do serca to co pisze polo, on na regeneracji turbin zęby zjadł. Ja tylko dodam, że maszyna do wyważania części wirujących (a jak wiesz, w turbinie te części naprawdę szybko wirują), musi być umieszczona nawet na specjalnym podłożu, stąd zakładam, że tu dokładność wymagana jest w najwyższym stopniu. Szkoda, że już rozebrałeś, ja bym "tego" już nie wkładał pod maskę po złożeniu. Pozdrawiam Grzegorz PS. Amorki już założone i spisują się świetnie. Pomogłeś i to bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Grzesiek_67, ja to wszystko rozumiem - dlatego nie ruszałem wirników pod tym wzgledem turbina była ok, ona po prostu troche leżała i musiałem ją dokładnie wyczyścić. Jeżeli będzie z nią problem, na pewno zwrócę się do Polo - na razie mnie tak postraszyli regeneracjami turbin, że wziąłem i kupiłem używaną bez regeneracji. Jak się okaże, że zestaw się sprawdza i silnik jest ok, pewnie pójdę w maptekową hybrydę. Po prostu mamy problem z mocą i nie do końca wiemy, czy to turbo, czy silnik. Polo, masz rekomendację Grześka, to więcej, niż wszystkie ISO, GMP, Lean6Sigmy i inne. Cieszę się, że amorki dzialają ! Jak porównanie z TEINem ? pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Grzesiek_67, Jeśli nie rozkręcałeś kardridża i odkreciłeś tylko ślimaki to nic oczywiście się nie stało. Jeśli zaś porozręcałeś zespół i dobrze pozaznaczałeś a łopatki nie są nigdzie pouszkadzane to też powinno działać, także bez paniki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 daleki jestem od paniki, za duzo w zyciu rzeczy zepsulem, zeby sie przejmowac. Zespolu w ogole nie rozkrecalem, tylko slimaki. W srodku po prostu byl delikatny nalot oleju i troche rdzy po oczyszczaniu zewnetrznym, raczej nie da sie tego przedmuchac. Nie wiem, na ile turbo powinno byc "sterylne" przed podlaczeniem dolotu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzesiek_67 Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Polo, masz rekomendację Grześka, to więcej, niż wszystkie ISO, GMP, Lean6Sigmy i inne. " -Father... - Yes son ? -I wanna kill you ..." Cieszę się, że amorki dzialają ! Jak porównanie z TEINem ? Kompletne jaja, bo mam wrażenie, że na obecnym setupie (tył - Twoje amorki, sprężyny z STi buga, przód - pozostał Tein) jest wyraźnie lepiej (nastawa twardość 3) :shock: Chyba nie wrócę do Teina na tyle. Jak kasowo się nieco odkuję spróbuję może jedynie zmienić AGX na Ultra SR. Pozdrawiam Grzegorz PS. Piotr, włóż na chwilę MBC (albo lepiej EBC) i sprawdź jak się zachowuje turbo i silnik. Jeżeli będzie ładował i trzymał zadane ciśnienie to ani turbo, ani aktuator, ani puszczająca DVka nie jest powodem Twoich problemów z silnikiem/turbo (rozumiem, że masz jakieś problemy ze sterowaniem doładowaniem - nie ładuje tyle ile powinno/ nie trzyma odpowiednio ładowania w całym zakresie obciążeń/ ładowanie ma charakter falowy ? ). Trza szukać dalej - selenoid, zwężka, korekta map.... Może jakieś stuki i cofa zapłon ? Masz na miejscu najlepszych z najlepszych, powinni rozkminić temat ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Grzesiek, max boost po prostu spada co jakis czas, ale to ewidentna wina aktuatora. Po podkreceniu srubki laduje poprawnie, a potem znowu spada. Normalne przy starszym turbo. Inna sprawa, ze mimo peaku 1,2 bara (krzywa ladowania jest ok, relative manifold pressure = boost target) samochod nie jedzie tak, jak powinien. Winie turbo, bo slychac wyraznie tarcie lopatek turbiny o slimak. Mysle, ze po prostu kompresor nie tloczy tak, jak powinien przy mniejszych obrotach. A max jest ok, bo po prostu wastegate jest pozniej otwierany. Moim zdaniem przy mniejszym cisnieniu spalin turbina nie pracuje prawidlowo. Mam juz turbo na wymiane, tylko rzezbie troche chlodzenie - no i piniondz zbieram A ze przy okazji czeka mnie przeprowadzka, to kazda zlotowke ogladam 23 razy pod slonce. Moze przy najblizszym "Matki Boskiej Pienieznej" zostawie auto znowu w Mapteku i niech sie dzieje, co chce. Ja tez bylem/jestem zadowolony z AGXow. Nie jest to wyczynowy zawias - i to chyba jego zaleta. Na 4 da sie pojezdzic szybko, na 2 - normalnie. Co jakis czas mysle o profi gwincie, ale 1. kasa, 2. buda sie rozlazi. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Winie turbo, bo slychac wyraznie tarcie lopatek turbiny o slimak. Mysle, ze po prostu kompresor nie tloczy tak, jak powinien przy mniejszych obrotach. No to tak jak mówisz turbo ma "wygolone" krawędzie łopatek od tarcia o ślimaka i mniejszą powierzchnię wirnika więc i wydajność spadła...czas na nową turbawkę :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Turbo juz czeka - na razie TD04L, ale jak zostanie kasa z mieszkania, to maptekowa hybryda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 burzum, jak będziesz brał hybrydę u Piotra to tam u niego leżą 2 moje praktycznie nowe części gorące do turbin 0,63 i 0,82...jakby którą z nich wykorzystał to wyszłoby Cię znacznie taniej :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 wlasnie widzialem Twoje ogloszenie, ogladalem nawet te garrety do nich - ale to sa wiadra ! ja koniecznie chce zostac przy TMICu, tylko poprawie oslone IC oraz zrobie odprowadzenie wysokiej temp z turbo. Ale jak najbardziej biore to pod uwage, tylko musi Piotrek pomyslec, co sensownego zestawic. IC bedzie ze spec c. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 10 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 Turbo juz czeka - na razie TD04L, ale jak zostanie kasa z mieszkania, to maptekowa hybryda co to jest maptkowa hybryda ? może wiesz jak się ma do hybrydy Andy'ego ? to ta za 4k netto ze strony mateku? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 10 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2010 andy robi z td04l, nie-ASO - raczej nie -- 10 paź 2010, o 17:40 -- jedna mnie interesujaca jest na td05, druga - HTA -- 10 paź 2010, o 18:42 -- Grzeskowy, nie zmieniaj na ultrasr, one nie maja regulacji... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się