komancz Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 dlatego : Abt to komora Twojego legasia?? Jak tak to jestem w szoku! Na tym silniku mozna jesc sniadanie, obiad i kolacje Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Jak tak to jestem w szoku! Na tym silniku mozna jesc sniadanie, obiad i kolacje Polecam ta ksiazke http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/0375751408/qid=1125000307/sr=1-10/ref=sr_1_10/104-0209108-1660774?v=glance&s=books Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szwedzkikucharz Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Abt - "antyk po kąpieli" prezentuje się naprawdę fantastycznie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 W Legacy turbo pod maską jest wymiennik, przez który pompa tłoczy płyn chłodzący, a właściwy intercooler znajduje się pod zderzakiem. Aktualnie "dopieszczam" autko u lakiernika, mam zdjęte zderzaki i nie omieszkam umyć chłodnicy intercoolera, klimy i silnika. Żeby być upierdliwym to to co jest za zderzakeim nazwałbym chłodnicą płynu intercoolera, a sam intercooler-czyli tak gdzie chłodzi sie powietrze doladowane przez turbinę jest pod maską. I to powietrze chłodzone jest cieczą. To jest tintrercooler. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Abt, pod Twoją maską najbardziej razi akumulator Opla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 wyrcyrycycescy fanie , zdjecie bylo zrobione ponad rok temu, ale do dzis jest mi wstyd :wink: , ze pod maska siedzial taki a nie inny akumulator. wszystko jednak musze bezlitosnie zwalic na poprzedniego wlasciciela, a jak . obecnie prunt jest juz z innego pudeleczka i nie ma wstydu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2005 Czy ktoś się orientuje, gdzie w Warszawie można umyć silnik w Subaraku?Tak, żeby potem odpalił? Pytałem pana na myjni, do której często jeżdze - powiedział, że nie ma problemu, ale jak otworzyłem maskę to powiedział, że się nie podejmuje :roll: pozdr! Myc mozna jak najbardziej a nawet trzeba, szczegolnie po zimie (sol). Pamietaj zeby nie myc goracego silnika, odlaczyc kleme od aku i nie lac po intecoolerze i alternatorze. Po myciu uzyj sprezonego powietrza do wydmuchania wody z zakamarow i odpal auto. NIe powinienes go gasic az do pelnego odparowania wody bo para wodna jest bardzo wredna dla instalacji elektrycznej. Dobrze jest po myciu zabepieczyc komore silnika specjalnym srodkiem do tego przeznaczonym np. firmy dinitrol. Zwroc uwage czym beda Ci myli silnik bo na niektorych myjniach uzywaja kwasu do felg co w najlepszym przypadku powoduje zmatowienie lakieru a napewno skutecznie usunie woskowe zabezpieczenie antykorozyjne komory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się