plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Witam, jestem na etapie zmiany zawiasu w swoim Robaku i stąd ten temat. Chcę podnieść moje auto żeby nie musieć uważać na każdą studzienkę czy wyrwę w drodze, chce też aby można było spokojnie szybciej pojechać w zakrętach i nie bać się rowów i innych tego typu. Teraz siedzi u mnie H&R i z chęcią bym go zostawił jednak na sprężynach do tych amorów nie wsadzę mu z WRX żeby niczego nie popsuć a innej możliwośći podniesienia auta nie widze. Zawias ma być: - twardy ale nie betonowy - dobrze wybierać dziury - być wyższy niż obecnie - ma się nie tłuc, stukać, pukać ani fukać.... W grę teraz wchodzą dwa zawiasy: - gwint Cusco - ori STI Za Cusco przemawiają opinię i cena. Jednak o ile można regulować wysokość auta? Jak z twardością ? Jak wrażenia z jazdy? Za STI przemawia fakt że na 100% będzie wyżej oraz lepiej będzie wybierał dziury. Tak auto siedzi: viewtopic.php?f=19&t=136483&view=unread#unread Jak macie jakąś opinię na tenm temat to proszę o informacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 plasma decyduj się , bo ja także zerkam na ten zawias od jakiegoś czasu - za chwile będziesz miał dylemat sti czy sti mnie powstrzymuje tylko fakt że z Łodzi mam tam daleko, a wolałbym zobaczyc ten zawias przed transakcją... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Ja tam się nie znam, ale czytałem , że Cusco jest doskonale przystosowany do dróg... japońskich :arrow: równych jak szyba Jest twardszy od Teina. Ale może niech się wypowiedzą ci, którzy jeździli, a nie tylko czytali :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 ciekawe jak buda zniesie ten zawias Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 Vasquez, tzn ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 czy sie nie rozleci jak Cusco jest takie twarde :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 jest twarde ? jak beton ? mozna regulowac ? jezdzilem ? -- 10 wrz 2010, o 17:16 -- Panowie, nikt nie miał doczynienia z takim zawiasem i nie można o nim nic powiedziec .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 10 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 plasma555, a tein? Chcę podnieść moje auto żeby nie musieć uważać na każdą studzienkę czy wyrwę w drodze, chce też aby można było spokojnie szybciej pojechać w zakrętach i nie bać się rowów i innych tego typu Aż tak źle z drogami w Zakopcu? Na teinie ss obniżonym i utwardzonym na maksa nie mam problemów ze studzienkami, choć niektóre trzeba omijać nawet na seryjnym zawiasie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 10 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2010 lukciosti, powiem Ci że tragedii nie ma ale jak jadę Zakopianką to mam wrażenie że nie dojadę. Poprzeczne wyboje dają tak po d*pie że szok. Jak wjeżdżam na równe to płyne jak po maśle W Zakopcu szczególnie zimą jest hardcore...mamy zimę 6miesięcy w roku i cały czas są koleiny i inne podobne....nie wyobrażam sobie jeździć tak zglebiony po górskich oesach .... nie ma szans nigdzie dojechać. Dlatego się pytam ... jaki jest zakres regulacji takiego gwintu? Czy można go podnieść i wyglądać jak na szczudłach w zimie a w lato go zglebić tak jak trzeba .... czy jest taki betonowy jak mówią ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Jakoś całkowicie zapomnaiłem że macie śnieg przez pół roku Rzeczywiście musisz na zimę się podnosić. Tein ma trochę tej regulacji ale o ile cm to dokładnie nie powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 plasma555, moze sprobujesz zadzwonic do dystrybutora Teina i Cusco o jakies informacje np ? Wiadomo, sprzedawca nigdy ci prawdy, albo calej prawdy nie powie bo po prostu bedzie chcial sprzedac ... ale warto sprobowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Gwintu nie rozkręcisz tak aby był wyżej niż zawias z STi, a na Cusco jeździ jeden użytkownik forum - bodajże w Type R tylko nicka nie pamiętam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Chyba Bart900,czy jakoś tak :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
raison Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Już mam - Iskier Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Vasquez, czytałem na oficjalnych stronach O Gwincie Cusco znalazlem cos takiego Cusco Zero-2R Coilovers *Inverted ram piston design *2-way Height Adjustment GC8: (Front: -55~0mm; Rear: -70~0mm) GDB: (Front: -50~0mm; Rear: -70~0mm) Wynikałoby że najwyższe ustawienie = seria Ale głowy nie dam Na ebay.co.uk znalzałem coś takiego: http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-STI-00-04- ... 33489525b1 Zero 2 has a height adjustable base enabling suspension travel to remain constant, this version of the suspension adjusts from 0 to -45mm on the front and 0 to-45mm rear and comes complete with the brackets to mount 4 electric motors which are wired to the damper controller (shown in first picture) to adjust damper settings!!!! Także informacje są dość zbieżne ... jednak interesuje mn ie czy 0mm to jest seria czy już obniżony na springach .... -- 11 wrz 2010, o 08:43 -- ferdek, raison, dzieki! Napisałem już niechcąco do Barta zaraz napiszę do Iskiera . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 w tym wątku Iskier coś o Cusco pisze viewtopic.php?f=21&t=135223&p=1111582&hilit=+cusco#p1111582 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 ferdek, no tak. Wynika z tego vco mówi że jest dobry na polskie drogi. Ciekawe jak z regulacją twardości i góra/dół ... sam wiesz jak jest u nas z drogami a w zimie po Wierchu czy coś gonić się na niskim zawiasie nie da ... dlatego chciałbym mieć chociaż możliwość ustawienia serii WRX w górę ... belka przednia mi dość nisko siedzi przez ALK ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 plasma555 - moze sprobuj bc-racing - dosc popularne ostatnio w UK i w razie czego tez chyba dosc latwo, przynajmiej tam, serwisowalne. Zreszta sa tez latwo dostepne komponenty na wymiane w razie czego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 - ma się nie tłuc, stukać, pukać ani fukać.... W grę teraz wchodzą dwa zawiasy: - gwint Cusco - ori STI Jedno wyklucza drugie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plasma555 Opublikowano 11 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 - ma się nie tłuc, stukać, pukać ani fukać.... W grę teraz wchodzą dwa zawiasy: - gwint Cusco - ori STI Jedno wyklucza drugie w sensie takim że ma się trzymać drogi własnie widziałem u kolegi Tein i fajna jest regulacja. Jednak w obecnej chwili Teina nie ma .... a Cusco tak ... stąd temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 11 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2010 Chodzi mi o to, że seryjny amor STi stuka po pewnym czasie. TEIN SS jest dosyć sztywny, jak dla mnie :roll: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się