Skocz do zawartości

Gwint Cusco vs ori STI


plasma555

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jestem na etapie zmiany zawiasu w swoim Robaku i stąd ten temat. Chcę podnieść moje auto żeby nie musieć uważać na każdą studzienkę czy wyrwę w drodze, chce też aby można było spokojnie szybciej pojechać w zakrętach i nie bać się rowów i innych tego typu. Teraz siedzi u mnie H&R i z chęcią bym go zostawił jednak na sprężynach do tych amorów nie wsadzę mu z WRX żeby niczego nie popsuć a innej możliwośći podniesienia auta nie widze.

 

Zawias ma być:

- twardy ale nie betonowy

- dobrze wybierać dziury

- być wyższy niż obecnie

- ma się nie tłuc, stukać, pukać ani fukać....

 

W grę teraz wchodzą dwa zawiasy:

- gwint Cusco

- ori STI

 

Za Cusco przemawiają opinię i cena. Jednak o ile można regulować wysokość auta? Jak z twardością ? Jak wrażenia z jazdy?

 

Za STI przemawia fakt że na 100% będzie wyżej oraz lepiej będzie wybierał dziury.

 

Tak auto siedzi: viewtopic.php?f=19&t=136483&view=unread#unread

 

 

 

Jak macie jakąś opinię na tenm temat to proszę o informacje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

plasma555, a tein?

Chcę podnieść moje auto żeby nie musieć uważać na każdą studzienkę czy wyrwę w drodze, chce też aby można było spokojnie szybciej pojechać w zakrętach i nie bać się rowów i innych tego typu

Aż tak źle z drogami w Zakopcu? Na teinie ss obniżonym i utwardzonym na maksa nie mam problemów ze studzienkami, choć niektóre trzeba omijać nawet na seryjnym zawiasie. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lukciosti, powiem Ci że tragedii nie ma ale jak jadę Zakopianką to mam wrażenie że nie dojadę. Poprzeczne wyboje dają tak po d*pie że szok. Jak wjeżdżam na równe to płyne jak po maśle :)

 

W Zakopcu szczególnie zimą jest hardcore...mamy zimę 6miesięcy w roku i cały czas są koleiny i inne podobne....nie wyobrażam sobie jeździć tak zglebiony po górskich oesach .... nie ma szans nigdzie dojechać.

 

Dlatego się pytam ... jaki jest zakres regulacji takiego gwintu? Czy można go podnieść i wyglądać jak na szczudłach w zimie a w lato go zglebić tak jak trzeba .... czy jest taki betonowy jak mówią ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Vasquez, czytałem na oficjalnych stronach

 

O Gwincie Cusco znalazlem cos takiego

 

Cusco Zero-2R Coilovers

 

*Inverted ram piston design

 

*2-way Height Adjustment

 

GC8: (Front: -55~0mm; Rear: -70~0mm)

GDB: (Front: -50~0mm; Rear: -70~0mm)

 

Wynikałoby że najwyższe ustawienie = seria

Ale głowy nie dam

 

Na ebay.co.uk znalzałem coś takiego: http://cgi.ebay.co.uk/SUBARU-STI-00-04- ... 33489525b1

 

Zero 2 has a height adjustable base enabling suspension travel to remain constant,

 

this version of the suspension adjusts from 0 to -45mm on the front and 0 to-45mm rear and comes complete with the brackets to mount 4 electric motors which are wired to the damper controller (shown in first picture) to adjust damper settings!!!!

 

Także informacje są dość zbieżne ... jednak interesuje mn ie czy 0mm to jest seria czy już obniżony na springach ....

 

-- 11 wrz 2010, o 08:43 --

 

ferdek, raison, dzieki! Napisałem już niechcąco do Barta :) zaraz napiszę do Iskiera .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ferdek, no tak. Wynika z tego vco mówi że jest dobry na polskie drogi. Ciekawe jak z regulacją twardości i góra/dół ... sam wiesz jak jest u nas z drogami a w zimie po Wierchu czy coś gonić się na niskim zawiasie nie da ... dlatego chciałbym mieć chociaż możliwość ustawienia serii WRX w górę ... belka przednia mi dość nisko siedzi przez ALK ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- ma się nie tłuc, stukać, pukać ani fukać....

 

W grę teraz wchodzą dwa zawiasy:

- gwint Cusco

- ori STI

 

 

Jedno wyklucza drugie :P

 

w sensie takim że ma się trzymać drogi :) własnie widziałem u kolegi Tein i fajna jest regulacja. Jednak w obecnej chwili Teina nie ma .... a Cusco tak ... stąd temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...