lucza Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Witam i mam takie pytanie,dotyczy subaru imprezy '99;Czy skrzynia biegów z pojazdu który miał pchane sprzęgło,czyli takie na siłownik,będzie pasowała do silnika który był z ciągnionym sprzęgłem,czyli takim na linkę,czy wystarczy tylko wymienić łapę w skrzyni na typ ciągniony? Będę miał warsztat na jeden dzień więc muszę być przygotowany na wszystkie ewentualności,osobiście wolałbym zostać przy sprzęgle na linkę.Dzięki za pomoc i sugestie Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 czyli takie na siłownik,będzie pasowała do silnika który był z ciągnionym sprzęgłem,czyli takim na linkę, odwrotnie, pchane są na linkę, a ciągnione na siłownik (nie tylko). Jest inna łapa i łatwo nie podejdzie zamiana. A co chcesz osiągnąć? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Pedały, siłownik, mocowanie siłownika... Jak to impreza 99 - to może uda się zostawić obudowę skrzyni a przełożyć same bebechy? Ale raczej to nie jest zabawa na jeden dzień - bo może przecież nie pasować i będzie trzeba całość odkręcać? U mnie siedzi w aucie skrzynia z GT00, w obudowie z wolnossącej Imprezy właśnie po to by nie trzeba było sterowania z linki zmieniać na hydraulikę. Efekt uboczny, to sprzęgło mniejsze o 5mm (takie jak w wolnossącym a nie turbo), ale zrobiło już 35 tys km z nowym silnikiem (i jeszcze ze dwa razy tyle z poprzednim) i ma się dobrze Link to comment Share on other sites More sharing options...
lucza Posted September 8, 2010 Author Share Posted September 8, 2010 konkretnie chodzi mi oto że moja skrzynia "na linkę" odeszła RIP! i dostałem cały nowy napęd,skrzynia i dyferencjały od modelu "na siłownik",mam także jakby co cały osprzęt z hydraulicznego sprzęgła,pedał,zbiorniczek, przewody wszystko,ale wolałbym zostawić sprzęgło "na linkę" z powodu:cena,waga,mam nowe.Także, jeśli założę nową skrzynię i wymienię w niej łapą na linkę to będzie hulać czy nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 8, 2010 Share Posted September 8, 2010 Jak już pisałem, u mnie skończyło się wsadzeniem bebechów ze skrzyni na siłownik do obudowy ze skrzyni na linkę - czyli nie da się - zapewne wynika to z konstrukcji obudowy skrzyni. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 U mnie siedzi w aucie skrzynia z GT00, w obudowie z wolnossącej Imprezy właśnie po to by nie trzeba było sterowania z linki zmieniać na hydraulikę. Efekt uboczny, to sprzęgło mniejsze o 5mm (takie jak w wolnossącym a nie turbo), ale zrobiło już 35 tys km z nowym silnikiem (i jeszcze ze dwa razy tyle z poprzednim) i ma się dobrze Masz sprzęgło z ssaka w turbo? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Tak. o dobrze wiedzieć, próbowałeś tak z pełnego buta ruszyć? sprzęgło do 2,0l? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aflinta Posted September 10, 2010 Share Posted September 10, 2010 Sprzęgło z wolnossącego 2.0, jeździ normalnie - jak w czasie jazdy dam pełnego buta to bez żadnych problemów rozpędza się, jak startuję z 3 tys obrotów to podobnie jak w zwykłym turbo czuję smrodek sprzęgła Być może żywotność mojego sprzęgła będzie niższa niż przewidzianego do turbo... ale póki co daje radę od roku i jest super Zobaczymy jak moc skoczy z 170 na 220 KM i niutonów też przybędzie Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now