Skocz do zawartości

jaka różnica między pchaniem a ciągnięciem :}


lucza

Rekomendowane odpowiedzi

Witam i mam takie pytanie,dotyczy subaru imprezy '99;Czy skrzynia biegów z pojazdu który miał pchane sprzęgło,czyli takie na siłownik,będzie pasowała do silnika który był z ciągnionym sprzęgłem,czyli takim na linkę,czy wystarczy tylko wymienić łapę w skrzyni na typ ciągniony? Będę miał warsztat na jeden dzień więc muszę być przygotowany na wszystkie ewentualności,osobiście wolałbym zostać przy sprzęgle na linkę.Dzięki za pomoc i sugestie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli takie na siłownik,będzie pasowała do silnika który był z ciągnionym sprzęgłem,czyli takim na linkę,

odwrotnie, pchane są na linkę, a ciągnione na siłownik (nie tylko). Jest inna łapa i łatwo nie podejdzie zamiana. A co chcesz osiągnąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pedały, siłownik, mocowanie siłownika... Jak to impreza 99 - to może uda się zostawić obudowę skrzyni a przełożyć same bebechy? Ale raczej to nie jest zabawa na jeden dzień - bo może przecież nie pasować i będzie trzeba całość odkręcać?

 

U mnie siedzi w aucie skrzynia z GT00, w obudowie z wolnossącej Imprezy właśnie po to by nie trzeba było sterowania z linki zmieniać na hydraulikę. Efekt uboczny, to sprzęgło mniejsze o 5mm (takie jak w wolnossącym a nie turbo), ale zrobiło już 35 tys km z nowym silnikiem (i jeszcze ze dwa razy tyle z poprzednim) i ma się dobrze :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

konkretnie chodzi mi oto że moja skrzynia "na linkę" odeszła RIP! i dostałem cały nowy napęd,skrzynia i dyferencjały od modelu "na siłownik",mam także jakby co cały osprzęt z hydraulicznego sprzęgła,pedał,zbiorniczek, przewody wszystko,ale wolałbym zostawić sprzęgło "na linkę" z powodu:cena,waga,mam nowe.Także, jeśli założę nową skrzynię i wymienię w niej łapą na linkę to będzie hulać czy nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi w aucie skrzynia z GT00, w obudowie z wolnossącej Imprezy właśnie po to by nie trzeba było sterowania z linki zmieniać na hydraulikę. Efekt uboczny, to sprzęgło mniejsze o 5mm (takie jak w wolnossącym a nie turbo), ale zrobiło już 35 tys km z nowym silnikiem (i jeszcze ze dwa razy tyle z poprzednim) i ma się dobrze

Masz sprzęgło z ssaka w turbo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło z wolnossącego 2.0, jeździ normalnie - jak w czasie jazdy dam pełnego buta to bez żadnych problemów rozpędza się, jak startuję z 3 tys obrotów to podobnie jak w zwykłym turbo czuję smrodek sprzęgła :) Być może żywotność mojego sprzęgła będzie niższa niż przewidzianego do turbo... ale póki co daje radę od roku i jest super :) Zobaczymy jak moc skoczy z 170 na 220 KM i niutonów też przybędzie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...