jedreck Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 na poczatku przepraszam bo z pewnoscia juz ten watek gdzies sie pojawil ale mi szukajka wywalila ponad 200 tematow w tej materii. prosze o porade starszych doswiadczonych kolegow celem dobrania sensownego(jakosciowo i kosztowo) zestawu hebli do mojego Forka 2,5 xt my04 us spec. sledze o dluzszego czasu watki na forum i juz jestem po prostu goopi w tym temacie, gdyz jedni zalecaja upgrade z imprezy wrx jeszcze inni ebc a kolejni z was taroxa. pomozcie świerzakowi co bym sobie krzywdy nie zrobil jezdzac czyms co nie hamuje... bede wdzieczny za porade i moze ktos ma do sprzedania cos sensownego- moge sie w polske przejechac... jedreck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jezeli nie chcesz miec problemu z felgami i nie upalasz przesadnie, to 4 tloczki z WRX EU. Jezeli upalasz, to brembo z STi, przy czym malo ktora felga na nie wchodzi. Alternatywa dla brembo sa rozne k-sport i inne miliontloczkowe, wchodza przewaznie na rozsadne felgi. Jezeli masz bogatego meza, AP Racing. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 us spec to pewnie ma 277mm średnicę tarczy ? mam 4 tłoki na tarczę 294mm do odstąpienia w normalnej cenie do tego dobry klocek i tarcza i masz spokój na lata (nie wiem ile ) jak coś pisz PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedreck Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 burzum, co do upalania to raczej mam spokojna dusze choc sporadycznie zdarza mi sie pokazac jakiemus kozakowi w golfie albo jakiejs lepszej calibrze gdzie jego miejsce w szeregu, co do felg to jezdze na 17 z wersji my05 a wiec spore et. doradz mi jak dobrac zestaw hebli przod tyl z tej imprezy wrx eu. chcialbym zalozyc caly kpl do siebie. jedreck -- 23 sie 2010, o 17:20 -- kropkowicz, doradz mi prosze co dobrac do tego twojego zacisku? czy masz tylko na przod czy w czelusciach garazu masz tez tyl? jedreck Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 mam tylko przód, zmiana samego przodu + dobre klocki na tył i nie będzie problemu z balansem na marginesie: założenie tyłu (2 tłoki wrx, tarcza wentylowana) oznacza dodatkowo zakup adapterów ponieważ jest inny rozstaw śrub. założyłbym tarcze DBA serii 4000 + klocki Hawka HPS. tego ja używam, jestem zadowolony i dlatego polecam są oczywiście inne kombinacje - warto poznać opinie z innych wątków bo temat jest jednym z popularniejszych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
premier Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 us spec to pewnie ma 277mm średnicę tarczy ? Ja w 2.5 N/A mam 294 mm więc XT raczej nie ma 277mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 możliwe, zgaduję tylko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 2.0 XT EU ma 294mm, 277 to s-turbo miały. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 E tam, mój S-Turbo ma 294 A w temacie - polecam ofertę kropkowicza - zaciski + dobre tarcze i klocki. Ale od razu uprzedzam nie ma co liczyć na efekt kotwicy i zatrzymywanie w miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Patrz a cypisa ma mniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 co do rozwiązanie oem tarcze brembo klocki ferodo ds2500 warto popracować nad tyłem, czyli dobrać ostre klocki i jak ktoś potrafi to pogrzebać w rozdzielaczu sił hamowania. Wtedy auto brutalnie staje a abs znacznie później się załącza - zasłyszane od hamulce.net seria do ddr-owski dramat co do 4 tłoczki vs 2 to mocniej hamują 2 ale nie są tak precyzyjne przy zabawie oczywiście można nadrobić dobrą tarczą klockiem ale na 4 nie wchodzi sporo felg w tym moje i tzd 16" :x co do us to faktycznie jak zawsze co na us to gorsze, ale do nowszych wkładali tarcze 294mm, chociaż dalej brakuje choćby czujnika temp w dyfrze czy kostki w instalacji bez testów europejskich w us żeby dostać homologacje to auto miło zatrzymać się po 50m w eur zanacznie szybciej, być może się coś zmieniło Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedreck Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 AdaSch, no to ja stwierdzam ze jeszcze sporo sie musze nauczyc. Nie mialem pojecia ze 4 tloki sa "slabsze" niz 2... Czy grzebanie przy tyle od razu wiaze sie z adapterami czy darade dobrac troche wieksza tarcze i zacisk? Aktualnie klocki mam ferrodo przod i tyl ale modelu niestety nie znam. Wiem ze jak mam fele z et48 to moge sie pobawic z wymiarem tarczy. No i rzecz wazna- przewody tezdo wymiany??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 tarcze brembo, klocki ferodo performance, nie ds 2500, bo po co. tyl zostaw, na przod daj zaciski czterotloczkowe od WRXa EU. zmien plyn, mozesz dac przewody w oplocie. Co do felgi na brembo, to musi byc dobre ET + odpowiednia konstrukcja ramion. i bardziej 8 niz 7 cali, oczywiscie generalizujac. Ciekawostka jest, ze ogromne heble brembo z STi waza moze 1/3 tego co czterytloczki z WRXa. pozdrawiam, Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedreck Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 No to teraz poprosze namiary gdzie to nabyc i ile to jest nie za duzo kasy za ta kompozycje? -- 23 sie 2010, o 21:16 -- I jaki rozmiar tarczy na przod? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 nie ds 2500, bo po co miło być ostro oczywiście premium i tak lepiej hamują niż OEM wracając do zacisków, siła zgniotu jest większa niż 4 tłoczki więc skąd ten upór? problemy z felgami i itp różnica w sile to chyba 4800 a 5200 co do dużych hebli wadą jest ich wymaganie felg. 18" zimą lub niektóre 17" też jest niemało, Koszty opon za każdy cal kosztują chyba lekko 200pln w górę co do węży z oplotem niech Ci nikt nie wmówi, że pasuje do wrx-a. Na seryjnego forka z seryjną zawiechą są za krótkie. Trzeba zrobić za zamówienie lub kupić psujące. Widział jak to wygląda -dramat oczywiście jak masz kasę to się nie szczyp pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Ja właśnie jestem po zmianie hamulców w moim Forku XT MY07 EU. Padło na: PRZÓD: złote BREMBO + tarcze DBA nacinane 330mm + klocki HAWK + przewody w oplocie Goodridge TYŁ: tylko przewody w oplocie Goodridge Jak nie chcesz zmieniać felg i masz felgi ori z modelu MY06-MY07 to dajesz dystans 3-4mm i wchodzą elegancko. Dystanse możesz zamówić u carfit-a, bo sam od niego brałem. Co do felg, które wchodzą na złote brembo to np. ATS DTM 7,5x17'' Co do rozdziału siły hamowania to nie jest najgorzej - może przewody w oplocie na tyle dużo dały. Co do ogólnego wrażenia to jest bardzo odczuwalna różnica co do serii. Szczególnie przy dłuższym ciągłym hamowaniu (z większych prędkości). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 przydało by się zrobić test z hamowania ze 100km/h do zatrzymania na oem na zamiennikach na lepszych zamiennikach w tym nacinane, wentylowane, czerwone, oploty i inne trele morele z hamulców legacy gt 316mm tarcza złote brembo oem złote brembo plus trele morele wtedy można coś konkretnie powidzieć. zasada jest taka, że jeżeli coś wiesz lub coś ci się wydaje a nie potrafisz wyrazić tego w cyfrach to nic nie wiesz zakładam, że rozmawiam o aplikacji drogowej a nie torowej. W trudnych sytuacjach na drodze mają dać radę. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malina Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Pewnie za pierwszym razem wszystkie opisane przez Ciebie zestawy miałyby podobny wynik, ale za 2, 3, 4 chyba nie masz wątpliwości jak wyniki by się zmieniały. Tak samo jest przy hamowaniu z dużych prędkości. Wszystkie zestawy będą hamować podobnie na początku, ale kiedy w grę zacznie wchodzić temperatura to zaczną się rozjazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 wg rekalmówki brembo i ferodo nie będą miały podobnego wyniku. wg ich badań z prędkości 80km/h na oem zatrzymujesz się po 25m na ich rozwiązaniu ulepszonym pasującym do oem bodajże 18-20m potem wchodząc już ostre rozwiązania wyszło 16m a to jest już bardzo dużo pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Witam, jak ktoś chętny to sprzedam mój zestaw, zdjęcie poglądowe poniżej, choć nie są tak pięknie fioletowe po paru myciach felg. Zużycie ok 15% - klocki Ferodo DS2500. Więcej info - PW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 jak ktoś chętny to sprzedam mój zestaw, zdjęcie poglądowe poniżej babski kolor btw, na co zmieniasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba.goller Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Założyłem serię bo sprzedaje auto, dostane służbowy, więc niestety z łzą w oku musimy sie rozstać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 co do 4 tłoczki vs 2 to mocniej hamują 2 ale nie są tak precyzyjne przy zabawie oczywiście można nadrobić dobrą tarczą klockiem ale na 4 nie wchodzi sporo felg w tym moje i tzd 16" :x ani ja ani ty nie mieliśmy 4 tłoków. z tego co rozumiem wyliczenia, które znalazłeś na sieci pokazują tylko, że dla danej siły na pedale jest mniejsza siła na klocku. jakbyśmy jakość hamulców mierzyli tym czy auto staje dęba po dotknięciu pedału to byśmy zmieniali na układ np. z carismy :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Cześć, dla maksymalnej siły wspomagania która jest wytwarzana przez forka Cały ogromy topic ze szczegółami na forester.org Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Cały ogromy topic ze szczegółami na forester.org domena jest na sprzedaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się