cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 nie znalazlem i nie przypominam sobie tematu Co ile nalezy go wymieniać jak ocenić jego zurzycie??? Praktycznie caly czas klimatonik mi chodzi i osuszala powietrze, teraz w chłodniejsze dni AC wyłaczylem i wali strasznie wilgocia i pruja szyby ...... Wilgoci w aucie nie ma stoi pod zadaszeniem czesto z uchylonymi oknami klima niby odgrzybiona. Nie wiem czy osuszacz ma na to jakis wływ czy wilgoć w kanałach siedzi.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 zurzycie cypis....proszę...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 alez proszę cie bardzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 W sumie wychodzi na to że najbardziej awaryjnego forka ma cypis To skrzynia, to dyfer, teraz skraplacz... Licho krąży wokół silnika Strzeż się Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 to nie awarie tylko moje fanaberie by wszystko było na cacy a ze od 4 miesiecy klimatyzacja była non stop właczona i teraz dopiera z ciekawosci ja wyłaczylem ... Ale popatrz tak gdzie sie zaczyna pasja konczy sie ekonomia:PPP W koncu ktos przeciera szlaki JDM w polsce (no zaczol maciej z przemkiem -poprzedni posiadacze ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Godlik Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Masz filtr przeciwpyłkowy? Jeśli tak, zacznij od niego. Może jest już zasyfiony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 to nie awarie tylko moje fanaberie by wszystko było na cacy a ze od 4 miesiecy klimatyzacja była non stop właczona i teraz dopiera z ciekawosci ja wyłaczylem ... Ale popatrz tak gdzie sie zaczyna pasja konczy sie ekonomia:PPP W koncu ktos przeciera szlaki JDM w polsce (no zaczol maciej z przemkiem -poprzedni posiadacze ) Ty mi nie mówiłeś że wyjęcie amora to tylko 6 śrub i odpięcie staba Sprawdź jeszcze odpływ, w prawym wahaczu ma ujście ;-) Filtr to swoją droga, w schowku go masz ale to pewnie wiesz... Co tam dalej, skraplacz vel chłodnicę klimy możesz sprężonym przedmuchać ale to wpływa jedynie na wydajność pracy układu. Ja wiem, zobacz ten plastik pod wycieraczkami bo to zdaje się tam tędy zasysa powietrze :wink: A co do osuszacza to on ma wpływ ale na wilgoć w układzie, a nie w kabinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Giechu Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 zaczol Ja też Cię proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypis Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 ależ poraz kolejny proszę bardzo Filtra nie mam, za oslone juz dawno sie zabralem, z jakiegos kanalika woda odplywa ale to chyba odlyw skroplin z klimy.... Chyba ze gdzies cos sie zbiera a ze grzanie nie chodzi wcale prawie to nie ma jak odparowac..... A moze poprstu przesadzam i normalne że w deszczu szyby paruja.....ale jakos nie wiem zdaje mi sie ze wcześniej tak nie bylo..... ps co do kolumny tylniej bo tak myslalem to sprawdzić to nawet 5 śrub i 6 od staba ogolnie hmmmm 30 min pracy??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Istreed Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Ty mnie powiedz kiedy mogę Cię w tej sprawie odwiedzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati_poz Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2010 Jedź sobie na porządny serwis klimy Zacznij od wymiany filtra przeciwpyłkowego, najlepiej takiego szarego z węglem aktywnym. Później czyszczenie chłodnicy klimy (skraplacza) pod ciśnieniem wraz z specjalnym płynem bakteriozabijającym Następnie ewentualnie wymiana osuszacza - powinno się go wymieniać co jakiś czas, bo się zapycha, nie wszyscy to robią. Na koniec ozonowanie układu klimatyzacji lub odgrzybienie piankami/sprayami itp. Zalecana ta pierwsza metoda. To powinno pomóc na Twój problem z AC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lapcok Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Z mojego doświadczenia wygląda to tak: Wystarczy że raz włączysz klime w deszczu i cały czas musisz na niej śmigać, jak zaczynają się wilgotne dni, odpalam ogrzewanie na full i suszę furę (bez włączonej klimy! gdzieś na trasce czy jakoś tak) później nie odpalam bo znowu paruje jak wyłącze... nie tylko w subaru w każdym aucie z manualną klimą, climatronic inaczej trochę zbiera parę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ironmzes Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 tylko że tu pojawia się trouble ponieważ jak włączysz nawiew na szybę to klima cały czas fruwa. A z tym parowaniem szyb to prosta sprawa. Teraz jest tyle wilgoci w powietrzu że nie ma siły: tę wilgoć też musisz mieć w aucie. A gdy w nocy przychodzi zmiana temperatur to się ona skrapla na szybach..... Jesień panowie Jesień.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się