Skocz do zawartości

Brak odpowiedzi !!!


Wotan

O ktorej godzinie codziennie moglbys(moglabys) wejsc na forumowy czat?  

39 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 92
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Ale... Czy ja mówię o dostępności dla szarego usera? Nie. Tylko o takiej bazie części, że dzwonisz do salonu, przeszkolony :lol: pracownik siada do komputera, dyktujesz mu części, a on je znajduje... Tyle.

 

Toż przecież taki system jest. Przynajmniej to zrozumiałem z wypowiedzi Dyrekcji. Cała sprawa ZTCP rozbija się o to, że jak ktoś zadzwoni i ma listę części do naprawy rozbitego auta to przygotowanie pełnej listy cenowej zajmuje dużo czasu i ktoś tam chce za to kasę. Miałem wrażenie, że cały czas mówimy o publicznym systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale... Czy ja mówię o dostępności dla szarego usera? Nie. Tylko o takiej bazie części, że dzwonisz do salonu, przeszkolony :lol: pracownik siada do komputera, dyktujesz mu części, a on je znajduje... Tyle.

A teraz, że tak brzydko powiem "wykręcasz się sianem". Rozmowa była o publicznym systemie, Ty nigdzie nie zaznaczyłeś, że chodzi Ci o "niepubliczny" (bo pewnie nie chodziło...).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O, fakt - masz rację.
To już zaczyna być niepokojące, znowu się zgadzamy :wink: :D

 

Ale nawet... To baza danych na forum ma pewnie tyle, ile baza danych części do Subaru :lol:
Mam rozumieć, że wolisz żeby była baza danych zamiast forum ? :shock: Nawet gdyby bazę udostępnić to przeciętny właściciel Subaru, nie byłby w stanie znaleźć w niej potrzebnych informacji. Znalazłby np. kilka części o takiej samej nazwie z takimi samymi czarnobiałymi rysunkami, a różniących się (w bazie danych) tylko kodem... Pomijam fakt, że czasami ktoś nie wie jaki ma dokładnie model, bo jak wiesz w ciągu jednego roku są produkowane dwa "MY", do których są potrzebne różne części.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przygladam sie tej dyskusji o dostępie do bazy danych części serwisowych i w całej rozciągłości zgadam się z Dyrekcją, że dane katalogowe potrzebne są tylko dla Pana Wieśka z Koziej Wólki, który w stodole klepie złomy.

Od 5 lat jestem użytkownikiem samochodów Subaru i naturalnie robie rocznie kilka przeglądów w ASO.

Mogę wiele powiedzieć na temat serwisu, ale nigdy nie miałem problemu z uzyskaniem informacji nt. ceny i dostępności jakiejkolwiek części.

Ponadto po co normalnemu użytkownikowi wiedzieć jaki jest nr katalogowy??????

Dzwonie, podaje rocznik, markę i model. Kto NIE WIE CZYM JEŻDZI podaje nr nadwozia.

Problem jest tylko dla tych, którzy wyklepują swoją fure z przystanku PKS.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Niestety nie ma takowej strony.

Katalogi części to połaczenie 2 systemów:

cennika na CD

Katalogi modelowe (Też CD, ładne rysuneczki z numerami części, w zależności od wersji silnika, karoserii, rocznika lub zakresu numerów podwozia).

Jeżeli ktoś nie zna się na konstrukcji samochodów i / lub nie zna jednego z języków, w których katalogi są publikowane to ... ma takie szanse jak ja do odczytania partytury na orkiestrę.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS. Z doświadczenia wiem, że załatwiając sprawy "po dobroci" można uzyskać dużo większy efekt, niż robieniem tego "z mordą". Szczególnie, gdy się jest po stronie petenta :twisted:. Spróbujcie tej metody - będziecie zaskoczeni rezultatami :twisted:

 

Poczekamy, jak już będziesz miał swojego estiaja i będziesz załatwiał naprawy i przeglądy po dobroci. Powodzenia :mrgreen:

 

pozdr!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczekamy, jak już będziesz miał swojego estiaja i będziesz załatwiał naprawy i przeglądy po dobroci. Powodzenia :mrgreen:

 

Ups :shock:. To pójdę do serwisu i powiem, że piersią broniłem dobrego imienia SIP-u na Forum.subaru.pl. Zadziała na 100% :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może np. zacznie działać terminal do kart w Dawoju, który jest zawsze "zepsuty".

 

ups... a to bardzo brzydka sztuczka. Faktycznie tak jest? Bo jak zamawiałem, to wszyscy byli mili, kooperatywni i bardzo elastyczni, nic nie było zepsute i nawet herbatą poczęstowali :!: :mrgreen:

 

PS. Przypomina mi to lotnisko Szeremietiewo 2 w Moskwie. Tam są bankomaty, ale zawsze dziwnym trafem zepsute, żeby tylko nie przyszło turyście do głowy ominięcie lotniskowych kantorów, oferujących niezwykle korzystne kursy wymiany :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...