Mont Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Czy możecie polecić jakiś doświadczony wartsztat na Górym Śląsku , w którym mógłbym dokonać podstawowego przeglądu i wymiany mat.eksploatacyjnych? Serwic w Mikołowie ze względów finansowych oczywiście odpada. Pozdr Mont Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 2 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2005 a przegląd na jakim przebiegu cię interesuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Zbliżam się do przebiegu 155tys. nie wiem co oprócz oleju i filtrów muszę sprawdzić. Niedawno wymieniałem klocki, a i szczęki są OK. Auto sprowadziłem jakieś 8tys.km wstecz i jeszcze żaden mechanik mu się nie przyglądał. Przy długiej i szybkiej jeździe po włoskich autostradach czuć było swąd palonej gumy z prawej przedniej strony, chciałbym to też sprawdzić a mam obiekcje co do niektórych fachowców wysługujących się uczniami. Pozdr WAc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2005 Przy długiej i szybkiej jeździe po włoskich autostradach czuć było swąd palonej gumy z prawej przedniej strony Być może jest to wyciek płynu wspomagania kierownicy na przednią lewą półoś i jeszcze chyba co nieco kapie na wydech - co daje w efekcie taki smrodek zjaranego oleju. Przynajmniej tak było u mnie w Legacy Jeżeli jest to tylko pocenie się przekładni to nie ma co się martwić, ale jak zacznie już porządnie cieknąć - to niestety czeka Cię wymiana. Jest to dosyć popularna usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2005 Wezmę to pod uwagę, dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Wacek, myslę ,że to jednak sprzęgło Nie jestem prorokiem, ale zastanawiałem się kilka dni po tym jak się przejechałem twoim Subaru. Wydaje mi się, że sie moze przyslizgiwać. Zwłaszcza, że pedał sprzęgła jest wysoko, bierze u samej góry. I po tym jak ja jechałem i pózniej sprawdzalem spzegło samochód powiniem był zgasnąć, a nie palić sprzęgło. Zbiorniczek od wspomagania od spodu masz suchy :shock: Trzeba by podciągnąc na dół , wyregulować pedal sprzęgła. To sie robi b. prosto,(regulacja jest przy pedale) myślę ,ze każdy mechanik to zrobi za "parę groszy" Wtedy będzię jasnść. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Abt Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 jezeli mowa o imprezie wolnossacej z pieknie odmalowanymi 14 , to reguluje sie w komorze silnika. lapa z linka (piotr, nie wszystkie subaru maja dmuchawke, ic i hydrauliczne sprzeglo 8) ) od sprzegla jest w okolicy zlozenia silnik/motor. wez sobie dwie plaskie 10 i sprobuj podregulowac. jak za pozno to zapraszamy na zakupy :|. pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 (piotr, nie wszystkie subaru majadmuchawke, ic pozdr A szkoda :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 A szkoda :wink: A szkoda, niestety, jakby człowiek miał kasy nadmiar to można by sprowadzić Legacy 2.0 GT z japonii i przekładać na właściwą stronę - ech te nieszczęsne wiązki elektryczne - chyba, żeby wiązka z USA pasowała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 7 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2005 może by i pasowala?? Ja bede teraz przekładał P 605 z prawej na lewą i sprawdze czy wiązka "nasza" pasuje. A tak na marginesie to o mało co bym się jakiś czas temu nie stał walścicielem takiego Legasia Bi turbo. Wszystko przede mna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Nie tłumaczcie co i jak się reguluje bo mnie to przerasta Przy okazji przeglądu mechanik podał jako prawdopodobna przyczynę niewielki wyciek z kolumny kierowniczej :? rzecz nie warta na razie zawracania głowy natomiast smar w kontakcie z rozgrzanymi elementami mógł taki smród wywoływać. Podczas wakacji intensywnie , ostatnio mniej dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal 75 Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2005 Osobiście polecam Firmę Eltekon PGP sp. z o.o., Siemianowice Śląskie ul. E. Orzeszkowej 2 tel. 228 86 17, 228 56 57. Chłopaki się naprawdę starają i nawet im to wychodzi, wiem bo kiedyć korzystałem z ich usług. Przy tym nie cenią się zbyt wysoko. Nie mniej jednak pomimo niewątpliwie wyższych kosztów polecam ATS Mikołów. To są prawdziwe debeściaki. Wierz mi czasem naprawdę warto zainwestować trochę więcej grosza w swojego "Członka Rodziny". :wink: Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się