Skocz do zawartości

R32 vs. STI vs. Evo VIII


wielkopolanin

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Bardzo ciekawie napisane :D

Lekka "tendecja" w strone VW jest wprawdzie widoczna, lecz na stronie tego typu jest bardziej niż zrozumiałe. B. ciekawe jest stwierdzenie u typie tuningu zawieszenia (VW - drogowe, STi - droga i szuter + nierówna nawierzchnia). O tym, jakie u nas sa drogi - mówić nie trzeba.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No zdjecia sa rzeczywiscie ladne...hmm gdy zobaczylem R32 to odrazu mi sie skojarzylo z Nissanem Skylinem, swoja droga to zamiast VW ciekawy test moglby byc ze Skylinem R34, chodz jednak Nissan jest troche mocniejszy, ale kto wie...na zrecznosciowych testach mysle ze Impreza i Lancer nie odstawaly by na krok Nissanowi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm no to troszke racji masz, ale np. porownanie 22b i Skyline juz by lepiej wygladalo... oba auta posidaja bardzo zblizone parametry, tylko Skyline jest ciezsy, ale za to posiada silnik o pojemnosci 2.5 litra...moc ta sama czyli 280, oczywiscie oba auta 4x4, no i przyspiesznei mniej wiecej takie same 4-5 sek...Jak dla mnie oba te auta to najpiekniejsze jakie istnieja i sa naprawde wyjatkowe...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że te 280KM w Skyline to jest takie mocno papierowe ;-) Znaczy się chyba nie ma egzemplarzy które by miały mniej niż tyle na kołach ;-) To auto zostało bardzo sztucznie zduszone a i tak słyszałem że nawet seryjne pokazuja na hamowni grubo ponad 300. Ogólnie jednak takie porównanie to juz całkiem sensowne by było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Than...Golfik jest bardzo ladny, co nie znaczy ze ladniejszy od STi..a co do Lancerka to rzeczywiscie piekny nie jest, szczegolnie te tylne swiatla, zywo wziete z Lexusa, ale jakby zmienic felgi, obnizyc troszke zawieszenie, to jeszcze cos bedzie z Lancerka...I jeszcze slowo o wnetrznu to Impreza i Golf prezentuja sie ladnie i ciekawie, ale niestety w Lancerze mozna wyczuc taka sterylnosc...no to tyle na razie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PORÓWNANIE TRABANTA Z LINCOLNEM NAVIGATOREM.

 

TRABANT (limuzyna)

- wzorcowa ergonomia (obu przycisków )

- wzorcowa antykorozyjność ( troszeczkę gorzej z antygnilnością )

- niewielki problem ze spełnianiam norm spalania EURO 65

- brak nawigacji satelitarnej ( nawet w opcji )

- potężny bagażnik

- brak automatycznej skrzyni biegów ( chociaż posiada "wolne koło" )

- brak stref zgniotu i wzmocnień bocznych, przednich, tylnych, dolnych i górnych.

 

LINCOLN NAVIGATOR (terenowy....ale nie do końca)

- zła widoczności, przy niskim pułapie chmur

- pod maską, jak w ......banku (same śliczne "rureczki" i przy każdej komputer ( brak możliwości samodzielnej wymiany uszczelki pod głowicą)

- instrukcja tylko po angielsku ( z tymi pierogami w gębie )

- samodzielna zmiana koła, wymaga od kierowcy półtorarocznego, intensywnego treningu na siłowni

- z racji szerokości pojazdu, złapanie pasażerki za kolano, wymaga od kierowcy przyjęcia nienaturalnej pozycji za kierownicą ( horyzontalnej ).

- temperatura w barku, tylko do 12 stopni C ( brak kostkownicy )

- zbyt płytki basen

- wodotrysk bardzo awaryjny

- za dużo schowków ( znalezienie kluczy od mieszkania zajmuje pół godziny)

- z racji wysokiego umiejscowienia szoferki, przy wsiadaniu pękają spodnie w kroku.

 

PODSUMOWANIE :

Trabanta można zaparkować pod Navigatorem.

Navigatora nie można zaparkować pod Trabantem, jak również nigdzie w Krakowie ( z wyjątkiem pasa startowego na Balicach, ale tam jest zakaz )

Jedynym plusem Navigatora, jest pozycja z której rozmawia się z policjantem drogówki.

Jedynym minusem Trabanta jest brak Trabanta w sprzedaży.

 

Siwy

 

Wszelkie nieprzychylne komentarze oraz krytyka, zwisają autorowi kalafiorem, ale........................ kłucić, lubię się pasjami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj Than...Golfik jest bardzo ladny, co nie znaczy ze ladniejszy od STi..a co do Lancerka to rzeczywiscie piekny nie jest, szczegolnie te tylne swiatla, zywo wziete z Lexusa, ale jakby zmienic felgi, obnizyc troszke zawieszenie, to jeszcze cos bedzie z Lancerka...I jeszcze slowo o wnetrznu to Impreza i Golf prezentuja sie ladnie i ciekawie, ale niestety w Lancerze mozna wyczuc taka sterylnosc...no to tyle na razie...

 

 

Oj 555, to wszystko sprawa gustu :D . Te powyzsze to byly takie moje refleksje. W Golfie mi sie nie podoba ze z jednej strony jest taki niepozorny (no...po prostu Golf), a z drugiej sprawia wrazenie takiego ciezkiego kloca. A EVO ma, moim zdaniem, nie tylko brzydkie tylne swiatla, ale rowniez ohydny przedni zderzak.

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te trzy wloty powietrza robia sie w sumie straaasznie szerokie i przypominaja gebe walenia. Poza tym ogolnie przednia partia sprawia wrazenie zbyt zaokraglonej. Wydaje mi sie, jakby jakis Koreanczyk zaprojektowal EVO VIII.

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A mi sie podoba wszystko bardziej od golfa, nie wiem jak gdzien indziej, ale tutaj (tzn. w szczecinie) nie uswiadczysz normalnego golfa na ulicy, w ogole trudno uswiadczyc cokolwiek normalnego z znaczkiem audi lubi vw na masce co powoduje u mnie szczere obrzydzenie do aut niemieckich, w szczecinskim wydaniu zwykle dobitych, ospoilerowanych z dresiem za kolkiem i wytuningowana blondyna obok. Wczoraj ide sobie ulica patrze stoi Opel Calibra, mogl by byc normalny ale oczywiscie musial go dorwac jakis "tjuner" w efekcie auto wyglada jak jedno z tych z "fast and furious" a raczej... mialo wygladac, tyle ze robione w stodole u dziadka spoilery klepane z blotnikow traktora zetor daly troche inny efekt... no comment, no ale liczy sie ze auto od ziemi dzielilo moze z 5 cm, a na tylnej klapie przyczepiony byl spoiler siegajacy lini dachu, calosc utrzymana w tonacji pomaranczowo sraczkowatej, co nawet ladnie wspolgralo ze zjaranym chlopczykiem w srodku i donosnym umca umca dobiegajacym z wnetrza. W przypadku Golfow, polo itp. sprawa zwykle wyglada podobnie, strona wiejski tuning powinna zmienic nazwe na szczecinski tuning.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczerze Ci współczuję, ale już dawno słyszałem, że jak Niemiec chce coś wywalić na śmietnik, to woli wywieźć do Szczecina, bo zamiast bulić za śmieciarę, jeszcze na tym zarobi. Ta oszczędność to u Nich z biedy.

 

Siwus liebes dojczes autos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te trzy wloty powietrza robia sie w sumie straaasznie szerokie i przypominaja gebe walenia. Poza tym ogolnie przednia partia sprawia wrazenie zbyt zaokraglonej. Wydaje mi sie, jakby jakis Koreanczyk zaprojektowal EVO VIII.

 

Po angielsku to sie nazywa BEING BIASED

Po rusku не хватает оъективности

 

Trzeba unikac SLANTED VIEWS moj daragoj ТАН Ю

arno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...