wwolny Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, po zakupie WRX-a w kwietniu wymieniłem przednie tarcze i klocki na zimmermann y ( tarcze przewiercane + klocki standard ). Poprzednie tarcze były prawie nowe ale popękane tak, że kierownica podczas hamowania chciała wybić zęby. Jedyny minus zimmermann ów to buczenie pod koniec hamowania z prędkości ponad 120 km/h. Wydaję mi się, że wina to za twardych klocków. Proszę o podpowiedź, czy spróbować klocków Ferodo DS2500, czy EBC Greenstuff? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwidon Opublikowano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2010 Witam, po zakupie WRX-a w kwietniu wymieniłem przednie tarcze i klocki na zimmermann y ( tarcze przewiercane + klocki standard ). Poprzednie tarcze były prawie nowe ale popękane tak, że kierownica podczas hamowania chciała wybić zęby. Jedyny minus zimmermann ów to buczenie pod koniec hamowania z prędkości ponad 120 km/h. Wydaję mi się, że wina to za twardych klocków. Proszę o podpowiedź, czy spróbować klocków Ferodo DS2500, czy EBC Greenstuff? Green do WRXa będzie Ci ciężko znaleźć, bo chyba nie robią Miałem RedStuffy i to gnój jest, od tamtej pory unikam ebc. Jeśli nie musisz się budżetem przejmować DS jest sprawdzony i genialny, ale warty rozwagi jest klocek OMP R&S. Zminiłem jakieś dwa tygodnie temu i jestem naprawdę pod wrażeniem, a cena jest śmieszna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Kupiłem DS2500 ( intercars 665 zł), zamontowałem, za kilka kilometrów napiszę jaka różnica.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Mi się wydaję , że buczenie to normalny odgłos przy tarczach wierconych. Są one głośniejsze niż zwykłe tarcze. Także nie obstawiałbym klocków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Green do WRXa będzie Ci ciężko znaleźć, bo chyba nie robią Miałem RedStuffy i to gnój jest, od tamtej pory unikam ebc. Jeśli nie musisz się budżetem przejmować DS jest sprawdzony i genialny, ale warty rozwagi jest klocek OMP R&S. Zminiłem jakieś dwa tygodnie temu i jestem naprawdę pod wrażeniem, a cena jest śmieszna. tylko że OMP R&S są bardziej Road niż Sport :wink: ... z moich już poleciał dym, jak z Jako szukaliśmy przyczyny spalania stukowego :wink: ja jak tylko skończą się te OMP wracam do DS2500 i już nie będę kombinować z klockami ... no może jeszcze CL RC5+ ... bo DS2500 miałem poprzednio i wiem jak hamują ... (prawie wszyscy wiedzą ) tyle że są drogie ... kupiłem tańsze OMP i teraz mam ... a RC5+ są widzę tak samo chwalone jak DS2500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 Green do WRXa będzie Ci ciężko znaleźć, bo chyba nie robią Miałem RedStuffy i to gnój jest, od tamtej pory unikam ebc. Jeśli nie musisz się budżetem przejmować DS jest sprawdzony i genialny, ale warty rozwagi jest klocek OMP R&S. Zminiłem jakieś dwa tygodnie temu i jestem naprawdę pod wrażeniem, a cena jest śmieszna. tylko że OMP R&S są bardziej Road niż Sport :wink: ... z moich już poleciał dym, jak z Jako szukaliśmy przyczyny spalania stukowego :wink: ja jak tylko skończą się te OMP wracam do DS2500 i już nie będę kombinować z klockami ... no może jeszcze CL RC5+ ... bo DS2500 miałem poprzednio i wiem jak hamują ... (prawie wszyscy wiedzą ) tyle że są drogie ... kupiłem tańsze OMP i teraz mam ... a RC5+ są widzę tak samo chwalone jak DS2500 A próbowałeś Hawk HP+ jako alternatywę , lub HT-10 jak ktoś chce twardszego klocka uliczno-torowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 22 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 jak na razie na ds-ach jest o niebo lepiej, żadnego buczenia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2010 jak na razie na ds-ach jest o niebo lepiej, żadnego buczenia.... akurat w hamowaniu jest na odwrót niż w mechanice , jak buczy to znaczy ze się ściera i hamuję , jak piszczy ( w granicach przewidzianych przez producenta ) to znaczy ze klocki mają wysoki współczynnik tarcia i robią robotę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wwolny Opublikowano 24 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Buczenia nie ma nawet przy hamowaniu ze 160 km/h. Jedyny malutki minus ds2500 to piski podczas hamowania z prędkości rzędu 10-20 km/h. Żadnych innych klocków już nie będę próbował, na allegro znalazłem najtaniej za 605 zł/komplet przód. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukciosti Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 Green do WRXa będzie Ci ciężko znaleźć, bo chyba nie robią Miałem RedStuffy i to gnój jest, od tamtej pory unikam ebc. Jeśli nie musisz się budżetem przejmować DS jest sprawdzony i genialny, ale warty rozwagi jest klocek OMP R&S. Zminiłem jakieś dwa tygodnie temu i jestem naprawdę pod wrażeniem, a cena jest śmieszna. tylko że OMP R&S są bardziej Road niż Sport :wink: ... z moich już poleciał dym, jak z Jako szukaliśmy przyczyny spalania stukowego :wink: ja jak tylko skończą się te OMP wracam do DS2500 i już nie będę kombinować z klockami ... no może jeszcze CL RC5+ ... bo DS2500 miałem poprzednio i wiem jak hamują ... (prawie wszyscy wiedzą ) tyle że są drogie ... kupiłem tańsze OMP i teraz mam ... a RC5+ są widzę tak samo chwalone jak DS2500 a jednak... dobrze że zaczekałem i kupiłem okazyjnie DSy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 24 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2010 OMP do jazdy po mieście są ok ... no prawie, bo mi w mieście zaczęły dymić :wink: teraz uważniej hamuję ... ale chyba nic się nie stało, bo już znów dobrze hamują ... ale pewnie jakbym im w porę nie dał odpocząć ... to już bym pisał ogłoszenie "[K] DS2500 do WRXa" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 OMP to do emeryckiej jazdy. Do WRXa kupuje się CL RC5+ lub DS2500. Hawki też podobno są dobre (w US niektórzy twierdzą że lepsze niż Ferodo), tylko nie wiem który model. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 jak się jeździ przepisowo - to każde klocki są dobre Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 OMP to do emeryckiej jazdy. Potwierdzam. Mam OMP i póki jeździ się w maierę spokojnie wszystko jest OK. Natomiast przy kilku lepszych hamowania , klocek przestaję działać. Ja się mocno zawiodłem :? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiepuczi Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 OMP to do emeryckiej jazdy. Do WRXa kupuje się CL RC5+ lub DS2500. Hawki też podobno są dobre (w US niektórzy twierdzą że lepsze niż Ferodo), tylko nie wiem który model. Akurat Hawk specjalizuje się w klockach do sportu, większośc mieszanek prezentowanych przez tego producenta jest wydajniejsza od DS2500 nie we wszystkich aplikacjach mamy możliwośc wyboru wszystkich mieszanek, najwięcej jest pod zacisk Brembo ( czyli STI ), do WRX radzę zacząć od mieszanki HP+ dla tych co kochają szybką miejską jazdę bądz HT-10 jeśli szukają twardszego klocka ( coś pomiędzy DS2500 a DS3000 o ile można porównywać producentów ). Mieszanka Blue9012 jest dośc agresywna dla tarcz, bardzo dużyw współczynnika tarcia , typowo wyczynowa mieszanka . HPS z kolei to cywilna mieszanka carbonowa . Daje rade . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 do WRX radzę zacząć od mieszanki HP+ dla tych co kochają szybką miejską jazdę bądz HT-10 jeśli szukają twardszego klocka ( coś pomiędzy DS2500 a DS3000 o ile można porównywać producentów ). Myślałem właśnie o HT-10 - orientujesz się może jaka jest cena tego klocka do WRXa na przód ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubryk Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Elberoth, nie masz problemu z pękaniem nawiercanych tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elberoth Opublikowano 25 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2010 Elberoth, nie masz problemu z pękaniem nawiercanych tarczy? Nie mam, bo dawno moje Zimmy leżą w koszu całe pokrzywione. Kupujesz albo kawiorowe, 2-częściowe tarcze, albo najtańsze gładkie Brembo za 420zł/kpl. Te ostatnie oczywiście z założeniem że zmieniasz częściej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się