Siwy Posted April 26, 2010 Share Posted April 26, 2010 Witam, orientuje się może ktoś jaka przekładnia kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Noszę się z wymianą przekładni, ponieważ ciężko chodzi i chciałbym założyć jakąś inną. Pasuje może przekładnia z WRXa lub forestera? Zakładał ktoś coś takiego? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 UP Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 a to nie wina pompy, ze ciezko chodzi? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Siwy Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 Nie, nie... na przekładni jest luz no i ciężko chodzi... Wobec czego pasuje ją wymienić. Link to comment Share on other sites More sharing options...
grygo Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 po niewielkich przerobkach powinna pasowac przekladnia z sti, jest drozsze, ale tez krotsza Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto z 3,5 obrotu). Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 ....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto z 3,5 obrotu). Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie. Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. GL tez tyle ma z tego co sprawdzilem krecac kiera znajomego. Pytanie czy z wrx/forka podejdzie bez walki? No i zeby nie miala wiecej niz 3.0 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 10, 2010 Share Posted May 10, 2010 Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic. Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic. Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze. Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo lhd, 2.8 w rhd i 3.2 w wolnossaku. Mnie by wystarczylo w sumie 3.0, a pakowanie kasy w przekladnie z sti np. dla mnie jest bezsensowne. Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sebastian.R Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo 98 to stare trupy Ja mam 99 I na 100% powyzej 3 obrotow. Nie chce mi sie isc do garazu sprawdzic sorry Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac Pewnie by pasowala (tzn takie same problemy), ale jak kombinowac to od razu lepiej z ta szybsza, nie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
krzysiekk Posted May 11, 2010 Share Posted May 11, 2010 Nie wypowiadam się o WRX bo nie mam pojęcia. Od STI ma inny wieloklin i dlatego nie pasuje. Trzeba trochę poprzerabiać, ale nie jest to skomplikowane. GT MY '99 ma 3,2 obrotu od końca do końca. Ta od STi ma podobno 2,5 ale tego jeszcze dokładnie nie sprawdzałem. W każdym razie czuć różnicę pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now