Jump to content

Jaka przekładnia pasuje do GT?


Siwy

Recommended Posts

Witam,

orientuje się może ktoś jaka przekładnia kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

Noszę się z wymianą przekładni, ponieważ ciężko chodzi i chciałbym założyć jakąś inną.

Pasuje może przekładnia z WRXa lub forestera?

Zakładał ktoś coś takiego?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

 

Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto :P z 3,5 obrotu).

 

Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie.

Link to comment
Share on other sites

kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

 

Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto :P z 3,5 obrotu).

 

Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie.

 

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. GL tez tyle ma z tego co sprawdzilem krecac kiera znajomego.

 

Pytanie czy z wrx/forka podejdzie bez walki? No i zeby nie miala wiecej niz 3.0 :)

Link to comment
Share on other sites

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu.

 

Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic.

 

Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze.

Link to comment
Share on other sites

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu.

 

Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic.

 

Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze.

 

Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo lhd, 2.8 w rhd i 3.2 w wolnossaku.

Mnie by wystarczylo w sumie 3.0, a pakowanie kasy w przekladnie z sti np. dla mnie jest bezsensowne.

Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac :)

Link to comment
Share on other sites

Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo

 

98 to stare trupy :P Ja mam 99 :) I na 100% powyzej 3 obrotow. Nie chce mi sie isc do garazu sprawdzic sorry :P

 

Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac

 

Pewnie by pasowala (tzn takie same problemy), ale jak kombinowac to od razu lepiej z ta szybsza, nie?

Link to comment
Share on other sites

Nie wypowiadam się o WRX bo nie mam pojęcia. Od STI ma inny wieloklin i dlatego nie pasuje. Trzeba trochę poprzerabiać, ale nie jest to skomplikowane. GT MY '99 ma 3,2 obrotu od końca do końca. Ta od STi ma podobno 2,5 ale tego jeszcze dokładnie nie sprawdzałem. W każdym razie czuć różnicę :)

 

pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...