Siwy Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2010 Witam, orientuje się może ktoś jaka przekładnia kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Noszę się z wymianą przekładni, ponieważ ciężko chodzi i chciałbym założyć jakąś inną. Pasuje może przekładnia z WRXa lub forestera? Zakładał ktoś coś takiego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 UP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 a to nie wina pompy, ze ciezko chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 8 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 Nie, nie... na przekładni jest luz no i ciężko chodzi... Wobec czego pasuje ją wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 po niewielkich przerobkach powinna pasowac przekladnia z sti, jest drozsze, ale tez krotsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto z 3,5 obrotu). Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 8 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2010 ....... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek? Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto z 3,5 obrotu). Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie. Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. GL tez tyle ma z tego co sprawdzilem krecac kiera znajomego. Pytanie czy z wrx/forka podejdzie bez walki? No i zeby nie miala wiecej niz 3.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 10 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2010 Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic. Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ColinBarbazynca Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic. Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze. Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo lhd, 2.8 w rhd i 3.2 w wolnossaku. Mnie by wystarczylo w sumie 3.0, a pakowanie kasy w przekladnie z sti np. dla mnie jest bezsensowne. Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian.R Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo 98 to stare trupy Ja mam 99 I na 100% powyzej 3 obrotow. Nie chce mi sie isc do garazu sprawdzic sorry Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac Pewnie by pasowala (tzn takie same problemy), ale jak kombinowac to od razu lepiej z ta szybsza, nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiekk Opublikowano 11 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2010 Nie wypowiadam się o WRX bo nie mam pojęcia. Od STI ma inny wieloklin i dlatego nie pasuje. Trzeba trochę poprzerabiać, ale nie jest to skomplikowane. GT MY '99 ma 3,2 obrotu od końca do końca. Ta od STi ma podobno 2,5 ale tego jeszcze dokładnie nie sprawdzałem. W każdym razie czuć różnicę pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się