Skocz do zawartości

Jaka przekładnia pasuje do GT?


Siwy

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

orientuje się może ktoś jaka przekładnia kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

Noszę się z wymianą przekładni, ponieważ ciężko chodzi i chciałbym założyć jakąś inną.

Pasuje może przekładnia z WRXa lub forestera?

Zakładał ktoś coś takiego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

 

Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto :P z 3,5 obrotu).

 

Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kierownicza podejdzie do GT bez przeróbek?

 

Wg mojej wiedzy, bez przerobek - zadna. Od np sti 2003-2005 ludzie montuja. Ale trzeba przerobic krzyzak. Jest krotsza, wiec fajniejsza niz standardowa (ktora ma wiecej obrotow niz kia picanto :P z 3,5 obrotu).

 

Jak zalozysz jakas wyczynowa, krotsza niz sti taka np 1,9 obrotu - to pompa wspomagania moze nie wyrobic i bedzie potrzebne dodatkowe chlodzenie.

 

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu. GL tez tyle ma z tego co sprawdzilem krecac kiera znajomego.

 

Pytanie czy z wrx/forka podejdzie bez walki? No i zeby nie miala wiecej niz 3.0 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu.

 

Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic.

 

Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seria ma zdaje sie 3.0 obrotu.

 

Na 100% sa ponad 3 obroty. Jak komus zalezy, moge jutro sprawdzic.

 

Wg mnie od wrx'a nie podejdzie bez przerobek - pytalem o to rozne firmy rok temu. Jedyna sugestia jaka otrzymalem to przekladnia od sti (w koncu po co kombinowac dla np 0,2 obrotu mniej? od sti jest szybsza niz w forku czy wrx) - ale po przerobkach krzyzaka i czegos tam jeszcze.

 

Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo lhd, 2.8 w rhd i 3.2 w wolnossaku.

Mnie by wystarczylo w sumie 3.0, a pakowanie kasy w przekladnie z sti np. dla mnie jest bezsensowne.

Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Serwisowka do 97-98 mowi o 3.0 w turbo

 

98 to stare trupy :P Ja mam 99 :) I na 100% powyzej 3 obrotow. Nie chce mi sie isc do garazu sprawdzic sorry :P

 

Dziwi mnie tylko, ze przekladnia z wrx niby ma nie pasowac a z sti juz sie da poczarowac

 

Pewnie by pasowala (tzn takie same problemy), ale jak kombinowac to od razu lepiej z ta szybsza, nie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wypowiadam się o WRX bo nie mam pojęcia. Od STI ma inny wieloklin i dlatego nie pasuje. Trzeba trochę poprzerabiać, ale nie jest to skomplikowane. GT MY '99 ma 3,2 obrotu od końca do końca. Ta od STi ma podobno 2,5 ale tego jeszcze dokładnie nie sprawdzałem. W każdym razie czuć różnicę :)

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...