Skocz do zawartości

Co wam się podoba w SUBARU(konkretny model)???


Mateusz

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Zapewne poddusił ją pieszczotliwie, następnie mocno pchnął, podpierając się lewą nogą i uderzając nią o podłogę. Gdy ruch posuwisto-zwrotny osiągnął niemal apogeum, a ona wydawała z siebie koci ryk, odpuścił trochę, naciskając jednocześnie z mocą tę po lewej stronie. Krótkie, pieszczotliwe przesunięcie... i znów pchał silnie tą po prawej...

 

Legenda:

apogeum - maksymalna prędkość obrotowa silnika

ta po prawej - gaz

ta po lewej - sprzęgło

ta po środku - nie brała udziału w orgii

 

Zmiana rodzaju pedałów z męskiego na żeński była celowa. Wszelkie podobieństwo do prawdziwych osób i zdarzeń może być tylko przypadkowe.

 

Czy tak było, panie Macieju? No chyba, że pan Maciej ma automat... Bo już nie pamiętam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanatyzm fanatyzmem ale nie można nie widzieć świata poza ukochaną marką spod znaku Plejad, są inne szybkie i zwinne wózki które też dają radę.

nie zaprzeczam ze sa i to bardzo rozne i nie mowie rowniez ze sa gorsze do subaru ale opiswalem swoje wrazenia i poprostu do tej pory jestem pd wielkim wrazeniem mozliwosci tego samochodu

p.s z z ta przejażdżkę to bardzo chetnie moze kiedys sie uda dzkieki za zaproszenie pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza - na swiatlach, zakretach itp. wszyscy zostaja, na niemieckich autostradach sciga sie z Porsche911; nieodsniezony skrajnie lewy pas na niemieckich autostradach ma sie dla siebie samego

 

Forester - jedzie sie po polskich drogach nie zawracajac sobie glowy jakimis glupimi dziurami; na swiatlach i zakretach wiekszosc zostaje; nieodsniezony skrajnie lewy pas na niemieckich autostradach ma sie dla siebie samego

 

Legacy - bezpieczenstwo i klasa; ma to "cos"; nieodsniezony skrajnie lewy pas na niemieckich autostradach ma sie dla siebie samego

 

Outback - idealna maszyna do podrozowania (szczegolnie w wersji H6); duzy bagaznik, moc wystarczajaca, zeby podrozowac na zachodzie z predkoscia +/- 200km/h; wywoluje niesamowite reakcje u gorali w lutym, kiedy sie spokojnie wyjezdza pod zasniezona gorke, pod ktora oni sie swoimi Mercolami G strasznie mecza, zeby utrzymac woz na drodze; nieodsniezony skrajnie lewy pas na niemieckich autostradach ma sie dla siebie samego

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Impreza - na swiatlach, zakretach itp. wszyscy zostaja, na niemieckich autostradach sciga sie z Porsche911; nieodsniezony skrajnie lewy pas na niemieckich autostradach ma sie dla siebie samego

 

 

Than koloryzujesz. Spójrz ile ma kucy i jaką ma mase najsłabsze wolnossące 911.

 

Co do lewego pasa, ma dla siebie dopóki nikt nie jedzie, Evo, Cosworthe, GT-Rem, Carrera 4 albo innym autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no coz, poskarz sie tej osobie, ktora mi mowila, ze bedac w Niemczech na niemieckich autostradach jechala prawie caly czas lewym pasem i scigala sie z 911. O Boxsterach szkoda gadac, bo te to STi mijal jak TIRy.

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

 

[edit] ech moment, oczywiscie normalny WRX nie ma sie co mierzyc z 911, ale STi jak najbardziej. Chyba na tym polegalo male nieporozumienie, ze nie napisalem konkretnie, o jaki model mi chodzilo pod tym wzgledem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ThanJu - mam wrażenie że Twoje posty są coraz bardziej niemerytoryczne. Ja dziś wyprzedzałem wszystko jadąc Pugiem 1.1 60KM na trasie Wawa-Łódź? Czy to znaczy że to jest szybkie auto? Nie to jest strasznie wolne auto, ale nikt akuratnie jechał szybciej.

 

Owszem o Imprezie słusznie powiedziano "in real world it's as fast as it gets" ale sa jakieś granice. Owszem na dziurawej bocznej drodze 911 czy nawet 911 Turbo nie ma czego szukać, ale jeżeli chodzi o autostradę to nie możesz porównywać aut które mają prędkośc maksymalna różną o 40-50km/h i więcej. (911 Turbo ma V maks bodajże 310km/h). Subaru to rewelacyjne auta ale nie dopisujmy im możliwości auta autostradowego czy czegoś takiego. A to że się może zdarzyć że jadąć STIem ktoś będzie wyprzdzał wszysko łacznie z motocyklami, cóz może nikt akurat nie jedzie szybciej.

 

 

Uważaj i nie daj się zaslepić :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mojego Clio 1.2 75 KM byś nie wyprzedził :D:D:D

 

Co do wątku Imprezy, przecież to nie jest pożeracz autostrad !!!! Nie po to Subaru inwestuje tyle w rajdy, żeby priorytetem Sti był vmax na autobanie. Wiadomo, że jako samochod w miare uniwersalny powinien dobrze sobie radzić w dalszych podróżach, ale na autostradzie łatwo może zostać zjedzony przez 911, czy nawet S600 itp. Bryka jest świetna, ale nie jest najlepsza na świecie pod każdym względem.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Azraelu!

 

Zdaje sobie sprawe z tego, ze, jak sie cos, wyprzedza, to nie znaczy, ze ma sie szybsze auto. Niemniej jednak jadac ok. 250km/h na niemieckiej autostradzie za Porsche 911 (nic nie mowilem o TURBO, bo to to wiem, ze jest potwor - nie jestem laikonikiem...laikiem motoryzacyjnym :wink: ) widac, ze owy pojazd produkcji niemieckiej ma spore klopoty z "odjechaniem". Widocznie roznie interpretujemy slowo "scigac sie". Dla mnie to jest jechac albo za/przed rownie szybkim autem albo za/przed troszke mocniejszym/slabszym autem. Jesli wiec STi jedzie na lewym pasie, a przed nim jedzie 911, nastepnie oba pojazdy musza zwolnic, vo ktos im zajechal droge i w momencie, kiedy droge zwalnia oba samochody niemal identycznie przyspieszaja ponownie do predkosci 250km/h, to to jest dla mnie sciganie sie. Sciganie sie w moim rozumieniu bedzie rowniez, kiedy Porschak bedzie przyspieszal ciutke szybciej.

 

Co do Porsche Boxster: jest to najslabsza klacz ze stajni Porsche i przeciez widac ewidentnie, ze kiedy wyprzedza sie ze 3 takie samochody (pod Düsseldorfem jest ich multum) i za kazdym razem bylo to przy V=240 - 250km/h to sa one po prostu wolniejsze.

 

Dane Techn. Porsche Boxster:

 

6 cyl Boxer

247KM

0-100km/h : 6.4sek.

 

Vmax:253km/h (jak widac, w teorii)

 

Co innego Boxster S:

 

260KM

0-100km/h : 5,7sek.

 

Vmax: 264km/h

 

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu ,fajnie ze znowu dyskusja :lol: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Drogi Azraelu!

 

Drogi ThanJu!

 

Zdaje sobie sprawe z tego, ze, jak sie cos, wyprzedza, to nie znaczy, ze ma sie szybsze auto. Niemniej jednak jadac ok. 250km/h na niemieckiej autostradzie za Porsche 911 (nic nie mowilem o TURBO, bo to to wiem, ze jest potwor - nie jestem laikonikiem...laikiem motoryzacyjnym :wink: ) widac, ze owy pojazd produkcji niemieckiej ma spore klopoty z "odjechaniem".

 

A czy uwzględniłeś fakt że kierowca mógł nie wdusic pedału gazu?

 

Widocznie roznie interpretujemy slowo "scigac sie". Dla mnie to jest jechac albo za/przed rownie szybkim autem albo za/przed troszke mocniejszym/slabszym autem. Jesli wiec STi jedzie na lewym pasie, a przed nim jedzie 911, nastepnie oba pojazdy musza zwolnic, vo ktos im zajechal droge i w momencie, kiedy droge zwalnia oba samochody niemal identycznie przyspieszaja ponownie do predkosci 250km/h, to to jest dla mnie sciganie sie. Sciganie sie w moim rozumieniu bedzie rowniez, kiedy Porschak bedzie przyspieszal ciutke szybciej.

 

Twój opis potwierdza moje przekonanie że zyjesz marzeniami.

 

1. wg. strony Subaru V-maks Imprezy to 244km/h

2. Prędkość maksymalna najsłabszego 911 to 280km/h w wersji z automatyczną skrzynią biegów.

 

Czyli Ty jedziesz licznikowe 250km/h bo STi zwyczajnie takiej prędkości nie osiągnie.

 

Dodajmy jeszcze że STI ma 265KM, a Carrera 2 ma 320KM i to wolnossących koni. Masa własna STi 1450kg, Carrera 2 1425kg - czyli zbliżona. Nawet jeżeli to był automat to driver po prostu nie wdusił porządnie gazu.

 

Co do Porsche Boxster: jest to najslabsza klacz ze stajni Porsche i przeciez widac ewidentnie, ze kiedy wyprzedza sie ze 3 takie samochody (pod Düsseldorfem jest ich multum) i za kazdym razem bylo to przy V=240 - 250km/h to sa one po prostu wolniejsze.

 

 

To chyba oczywiste że sporo słabsze auto będzie wolniejsze. Tylko o czym ma nas to przekonać? Impreza nawet WRX-STI PPP nie jest królem autostrad i jest MASA aut łącznie z paskudnymi wielkimi dupowozami które ją tam zmasakrują. I nie ważne czy to będzie Porschak, Ferrari czy cokolwiek innego. Co to ma za znaczenie? Nie można mieć wszystkiego na raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. wg. strony Subaru V-maks Imprezy to 244km/h

2. Prędkość maksymalna najsłabszego 911 to 280km/h w wersji z automatyczną skrzynią biegów.

 

Inna sprawa, że podobno STI jedzie więcej niż dane fabryczne mówią, ale na autostradzie szybsze, szczegolnie przy dużych prędkościach, jest IMHO 911. A poza tym nasze dywagacje są bezsensu i to jest troche takie teoretyzowanie jak dzieciaki na dużej przerwie nad gazetą z brykami - która szybciej pojedzie. Jak Azrael kupi 911 a Than STI to zrobimy test i już. Ja bede jechał za Wami moim Clio i mierzył czas :D:D:D

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Inna sprawa, że podobno STI jedzie więcej niż dane fabryczne mówią, ale na autostradzie szybsze, szczegolnie przy dużych prędkościach, jest IMHO 911. A poza tym nasze dywagacje są bezsensu i to jest troche takie teoretyzowanie jak dzieciaki na dużej przerwie nad gazetą z brykami - która szybciej pojedzie. Jak Azrael kupi 911 a Than STI to zrobimy test i już. Ja bede jechał za Wami moim Clio i mierzył czas :D:D:D

 

 

 

Szbciej OK ale w jakichś granicach to mogą byc błędy rzędu kilku km/h. Żebgy pojechać więcej przydanym oporze aredynamicznym potrzeba DUŻO więcej mocy. tutaj nie chodzi o licytowanie tylko o wyleczenie zaślepienia Thana Juniora Subarakami które sa w jego postach najlepsze do pędzenia po autostradzie, krętej drodze, dziurach, szutrach, ciagnięcia przyczepy, wożenia 10 osobowej rodziny i jazdy po poligonie :-/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapomniales dodac, ze sa najlepsze w terenie, sa szybsze od promow kosmicznych i gdyby Hussain uzyl Foresterow w wojnie z USA to by ja wygral. Eeech... :? :?

 

 

STi ma elektroniczne odciecie przy 250km/h, poszedl by wiecej. Jestem swiadom tego, ze sa szybsze samochody od Imprezy, i, uwierz mi, nie jestem zaslepiony.

 

Pozdrawiam,

TJ :?

 

Tak przy okazji: slyszalem, jak w salonie byla mowa o tym, ze STi03 jest szybszy od STi02 z PPP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak przy okazji: slyszalem, jak w salonie byla mowa o tym, ze STi03 jest szybszy od STi02 z PPP.

 

Z pewnością mniejsza ilość KM w STi 03 pomaga mu być szybszym od STI 02 PPP. Than, proszę, zaczynasz we wszechwiedzy przeganiać niejakiego Evo, a to jest niemożliwe, bo on wie wszystko najbardziej...

 

Edit: a, ThanJu, mam pytanie - w ile osob jechales tym STi w okolicach licznikowego 250 i gdzie siedziałeś? Rozkład masy mnie szalenie interesuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jak, nie wiesz?

 

 

Czy ja moge prowadzic STi-e? Nie. Czy ja moge prowadzic jakikolwiek samochod? Nie. Czy ja napisalem, ze uslyszalem ta opinie od dwoch wymienionych przeze mnie osob, a nie wymyslilem sobie tego? TAK. Wiec sie nie czepiaj.

 

w ile osob jechales tym STi w okolicach licznikowego 250 i gdzie siedziałeś?

 

Odpowiedz znajdziesz na samej gorze tej stronki.

 

 

 

Pzdr.

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ja moge prowadzic STi-e? Nie. Czy ja moge prowadzic jakikolwiek samochod? Nie. Czy ja napisalem, ze uslyszalem ta opinie od dwoch wymienionych przeze mnie osob, a nie wymyslilem sobie tego? TAK. Wiec sie nie czepiaj.

 

Aha, czyli nawet nie siedziales w tym STi... Dobra. "Sąsiadka powiedziała, to sama widziałam". Nie będę więcej pytać, bo mam dobry humor dzisiaj.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem, jakbys mial pretensje, gdybym dopiero teraz napisal, ze to znajomy powiedzial. Ale napisalem to na samym poczatku, wiec chyba kazdy rozsadnie myslacy czlowiek powinien sie domyslac, ze to nie jest na 100% pewne, choc ja akurat temu znajomemu ufam, jak nikomu innemu i nie jest to osoba, ktora ot tak sobie cos w tym stylu powie, zeby zaszpanowac. Ale dobra, pisz sobie i mysl co chcesz, do niczego Cie nie zmusze. :roll:

 

 

Pozdrawiam,

ThanJu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to aby rozładować sytuację i delikatne zejście z tematu

CO PODOBA SIE W SUBARU to napiszę,

że zrobiłem kilka zmian mojego SI

-dokończyłem przemiany stylizacyjne środka.

Kokpit jest stalowy jak i panel licznikowy, mieszek i gałka w skórze niebieskiej i czarnej.

Oczywiście nitka jest czerwona i dobierana bez kompromisów.

Został ręczny, ale tylko dlatego, że musiałem jechac już na

przedpremierę 2F2F organizowane przez SSS za wyścigi z 31.05.

-dodałem rozpórkę na tył i teraz tylko wlot na KN został jak mówić o zewnątrz.

 

I to mi się podoba w SI. Nie zmieniasz nic i jest super.Jak chcesz to mozesz kolory zmienić i dodać swoją fantazję. Podstawy seryjne są PERFECT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...