Skocz do zawartości

Subaru Impreza- parę pytań


hijacker4

Rekomendowane odpowiedzi

Za 20k super Gteka raczej nie kupisz, na pewno będzie po przejściach chodz są też takie modele przezanczone do upalania ;) A co do sprzegła to filozofi nie ma ;)

oj tak, coś z arielem wiemy o GTkach za 20k :wink:

co do decyzji czy kupić N/A czy turbo... jeśli jako jedyne auto w rodzinie to nie polecam GT.

Nie ze względu na koszty. Tylko najzwyczajniej na świecie szkoda takiego auta do jeżdżenia po bułki do tesco...

Ale ja to w ogóle dziwne podejście do samochodów mam :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło bez łożyska do mojego WRX-a w aso Koper 1.200zł Do mojego tourana pewnie z 200 więcej. Fakt, że jeszcze kilka startów z dymem spod kół i będę musiał kupić nowe pewnie droższe które przeniesie nową moc. Jednak przy fabrycznych mocach lub lekko większych nie ma problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20k super Gteka raczej nie kupisz, na pewno będzie po przejściach chodz są też takie modele przezanczone do upalania ;) A co do sprzegła to filozofi nie ma ;)

oj tak, coś z arielem wiemy o GTkach za 20k :wink:

co do decyzji czy kupić N/A czy turbo... jeśli jako jedyne auto w rodzinie to nie polecam GT.

Nie ze względu na koszty. Tylko najzwyczajniej na świecie szkoda takiego auta do jeżdżenia po bułki do tesco...

Ale ja to w ogóle dziwne podejście do samochodów mam :roll:

A jak tam Twoje ECU ? Bo z tego co pamiętam to tam tkwił problem ? ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20k super Gteka raczej nie kupisz, na pewno będzie po przejściach chodz są też takie modele przezanczone do upalania ;) A co do sprzegła to filozofi nie ma ;)

oj tak, coś z arielem wiemy o GTkach za 20k :wink:

co do decyzji czy kupić N/A czy turbo... jeśli jako jedyne auto w rodzinie to nie polecam GT.

Nie ze względu na koszty. Tylko najzwyczajniej na świecie szkoda takiego auta do jeżdżenia po bułki do tesco...

Ale ja to w ogóle dziwne podejście do samochodów mam :roll:

A jak tam Twoje ECU ? Bo z tego co pamiętam to tam tkwił problem ? ;)

a się skończyło na Apexi :wink:

właśnie się samochodzik dzisiaj kończy składać, turbinka nowa już siedzi, FMIC prawie zamontowane - czeka tylko na zmianę wtrysków (w tej chwili w trakcie) i jak juz wszystko poskręcają to stroimy 8)

trzymaj kciuki :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich ! jestem tutaj nowym użytkownikiem i w niedługim czasie jak sprzedam swoje aktualne autko planuję kupić ww. model, rocznik jaki mnie interesuje to tak mniej więcej 1997-1999r. Mam do szanownych użytkowników pytanie: mam dylemat za jakim autem lepiej się rozglądać czy ma być to silnik 2.0 bez Turbo czy z Turbo, czy silnik z Turbo pali dużo więcej niż ten N/A? przy spokojnej ekonomicznej jeździe... ma to być autko do jazdy po mieście jak i na cotygodniowe lekkie upalanie, mówię lekkie bo jeszcze nie wiem jak się spiszę jako driver takiego auta. Czy np z silnikiem 2.0 N/A da się w ogóle efektownie jeździć? Jaka jest masa takiego autka 4x4 ? Jaki jest podział mocy na napęd w takim subaru ? Czy takie auta są mocno awaryjne? Pytam gdyż nie chcę sie sugerować opinią ludzi którzy nigdy nie siedzieli nawet w subaru ;)

Ostateczne pytanie w jakiej mniej więcej cenie można kupić w bdb stanie Owe Subaru zarówno z silnikiem N/A jak i Turbo ? Co byście polecali swoim zdaniem?

Jeżdżę aktualnie 130 Konnym autkiem z napędem 4x4 tyle że jest to niestety system haldex i nie ma takiej frajdy jak w subaru...

Pozdrawiam i przepraszam jeśli takie pytanie jak moje już gdzieś padło ale nie znalazłem w każdym razie...;) 8)

Od paru tyg. ujeżdżam NA 160PS. Wcześniej była ośka 140PS, więc dużej różnicy nie ma, ale za to AWD daje radę :) No i silniczek brzmi ślicznie. Spokojnie radio można wyłączyć. Do cywilnego jeżdżenia w zupełności wystarczy, a i pocisnąć jest czym gdy zaistnieje potrzeba. Oczywiście, z turbo równać się nie może, ale jeżeli chcesz mieć autko, które świetnie 3ma się drogi, dobrze brzmi, wygląda i jest klasą samo w sobie, a do tego pali około 11/100 śmiało bierz NA.

Jednak o razu zwrócę uwagę na fakt, iż wlot na masce zaczyna się coraz bardziej podobać... ;)

 

przykładowe koszty:

PT łożysko + wymiana w Łomiankach = 500 zł

łączniki i gumy przód + wymiana u Kopera = 400 zł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do decyzji czy kupić N/A czy turbo... jeśli jako jedyne auto w rodzinie to nie polecam GT.

Nie ze względu na koszty. Tylko najzwyczajniej na świecie szkoda takiego auta do jeżdżenia po bułki do tesco...

Ale ja to w ogóle dziwne podejście do samochodów mam :roll:

 

Ja miałem GT-ka jako jedyne auto w rodzinie i POLECAM, tylko że moja rodzina składa się z 1 osoby (mnie :mrgreen: ).

Ale to może dlatego, że ja do tesco jeżdżę nie tylko po bułki, czasem jeszcze po soczki i jogurty :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do decyzji czy kupić N/A czy turbo... jeśli jako jedyne auto w rodzinie to nie polecam GT.

Nie ze względu na koszty. Tylko najzwyczajniej na świecie szkoda takiego auta do jeżdżenia po bułki do tesco...

Ale ja to w ogóle dziwne podejście do samochodów mam :roll:

 

Ja miałem GT-ka jako jedyne auto w rodzinie i POLECAM, tylko że moja rodzina składa się z 1 osoby (mnie :mrgreen: ).

Ale to może dlatego, że ja do tesco jeżdżę nie tylko po bułki, czasem jeszcze po soczki i jogurty :mrgreen:

wiesz... u mnie GTek był jedynym autem całą zimę... co sięmiałam katować w tym śniegu 58-konną ośką? w dieslu? spod bloku bym nie wyjechała przecież :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem GT-ka jako jedyne auto w rodzinie i POLECAM, tylko że moja rodzina składa się z 1 osoby (mnie :mrgreen: ).

Z taką ilością osobników to możesz się śmiało starać o dotacje dla rodzin wielodzietnych :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kubeusz no masz wersję nowszą i co za tym idzie ma więcej KM.... te awd starsze miały bez turbo chyba tylko 115km i 125km chociaż te 125 ciężko trafić co patrze po ogłoszeniach... żeby taki silniczek jak Ty masz był w tym starszym to bym się nie zastanawiał... ale jeśli koledzy piszą że około 2o raczej się nie kupi(dobrego) z turbinką to trudno trzeba będzie chyba się zadowolić N/a... :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 20k możesz szukać roczników np. 97 mają 208KM, problem jest w hamulcach bo są chyba jeszcze dwutłoczkowe i szybko się jarają ;)

ja mam 97 i mam 4-tloczkowe 8)

i mam nieco więcej niż 208KM :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak generalnie to o auta pyta się w tym wątku:

http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=15&t=104767

A co do samochodu - moim zdaniem walony w przód (błyszczący pas przedni zamiast matowego, naklejka chyba "na sztukę" zamiast oryginalnej). Przebieg - hmmmm. Najpewniej emeryt nim jeździł do kościoła, standardowo :)

Do tego pytanie - skąd się wzięło to (niby) dodatkowe 40KM? Handlarz na pewno nie będzie się orientował, co było z furą robione, a może to być jakaś rzeźba, z którą będziesz się potem musiał wozić. "Sportowy wydech", BOV i ok. 20% więcej mocy niż w serii, to w MY98 (z tego, co czytałem, komputery w MY98 nie są remapowalne) z nieznanego źródła może być proszenie się o kłopoty/wydatki. No, chyba, że moc wzięła się z "bajeranckiej" gałki zmiany biegów i rozpórki - będziesz mógł je szybko i bezinwazyjnie zdjąć w przypadku jakichś problemów :mrgreen:

Nie jestem specem od GTków, ale na moje oko ten wygląda średnio zachęcająco. Jak zawsze - w razie czego trzeba by go dokładnie sprawdzić w jakimś ogarniającym warsztacie. PRZED kupnem rzecz jasna :lol:

Cena - nie wypowiem się, nie jestem na bieżąco.

 

Powodzenia w szukaniu!

 

EDIT: A przepraszam, sądząc po kierownicy (jeśli nie jest zmieniona) to może być wersja Nardi. Czy one w standardzie nie miały coś koło 260KM?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w grudniu kupiełm GTka z 2000r. seryjnie 218 i z wydrukiem z hamowni i miał 231Km

Co do samego zakupu też miałem dylemat czy n/a Czy turbo i uznałem że lepiej poczekac i dokłożyć pieniążki nba GT. Jeżdze juz 4 miesiące i co do kosztów to auto -28 tys , wymiana oleu w silniku, filra oleju, rozrządu wyniosła mnie jakiś 1500zł z robicizną (tylko pracuje w hurtowni motoryzacyjnej i taniej mam części i robicizna po znajomości:) ale rozrząd nie jest duzo droższy od przeciętnego 1,9TDI

Ceny części porównywałem z e46 i ceny naprawde do SI sa porównywalcz jak nie niższe! wiadomo to nie jest opel astra czy golf II ale nie ma tragedii. U Mnie komplet sprzęgła sachsa 1000zł. Nie są to małe pieniądze ale uważam że nie są przerażające. Ciesze sie ze wybrałem GTka a nie N/a bo już teraz sie przyzwyczjam do mocy a co bedzie za pokelne pół roku :D

Moja rada Kup GTka!! :)

A co do zakupu całego auta to niestety okolice 30 tys myśle że są nieuniknione bo te w okolicach 20tys trzeba doinwestować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

EDIT: A przepraszam, sądząc po kierownicy (jeśli nie jest zmieniona) to może być wersja Nardi. Czy one w standardzie nie miały coś koło 260KM?

Miały 218 KM. Nie było już mocniejszych silników w tej wersji, sądzę że parę koni dodał za ten przelot.

Cały przód był na 100% malowany. Nie wiem czy nie miał przekładki i nie był to WRX JDM, bo lampy na pewno z takiego pochodzą. Zapytaj o numer Vin i się sprawdzi co to za wersja ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

EDIT: A przepraszam, sądząc po kierownicy (jeśli nie jest zmieniona) to może być wersja Nardi. Czy one w standardzie nie miały coś koło 260KM?

Miały 218 KM. Nie było już mocniejszych silników w tej wersji, sądzę że parę koni dodał za ten przelot.

Cały przód był na 100% malowany. Nie wiem czy nie miał przekładki i nie był to WRX JDM, bo lampy na pewno z takiego pochodzą. Zapytaj o numer Vin i się sprawdzi co to za wersja ;)

 

Jezeli to byl JDM to mial 240-260KM ale nie pasuje mi antena od radia na JDM-a :roll: nie na tym slupku :wink: no chyba ze mial grubsza przygode :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Panowie a powiedzcie mi jeszcze jakiej wytrzymałości są napędy w takim subaru n/a ? czy jak będę co tydzień jeździć po szutrach bokiem to czy szybko się posypią ?oczywiście nie mówie o strzelaniu ze sprzęgła ... ale powiedzcie czy są tam jakieś "wadliwe" części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...