spawalniczy Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ostatnio zauważyłem, że po każdym tankowaniu i przejechaniu kilku km na karoserii pod wlewem paliwa pojawiają się brzydkie zacieki z oleju napędowego sięgające aż do dolnej części zderzaka. Tankuję do pierwszego odbicia, zwracam uwagę, żeby przy wyjmowaniu pistoletu nie kapało (ostatnio nawet po tankowaniu wycierałem papierowym ręcznikiem okolice wlewu znajdujące się pod klapką),dokręcam mocno korek i nic - efekt zawsze jest taki sam - tłuste zacieki do których szybko przykleja się brud uliczny. Czy ktoś zauważył u siebie takie zjawisko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Może zasyfił się odpływ spod wlewu, jak otwierasz klapkę powinien być taki mały otworek, na ktory założona jest rurka odprowadzająca ewentualnie rozlane paliwo wkoło wlewu, właśnie żeby nie ciekło po błotniku. Olej napedowy jest w ogóle wredny, bo rozlany nie odparowuje i rozłazi się jak stare gacie.... :smile: kilka kropelek albo piany z diesla i masz uwalony cały błotnik...wylej 50g oleju na kilkumetrową kałużę....będzie cała wygladała jak rosół... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 29 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2010 Ostatnio zauważyłem, że po każdym tankowaniu i przejechaniu kilku km na karoserii pod wlewem paliwa pojawiają się brzydkie zacieki z oleju napędowego sięgające aż do dolnej części zderzaka.Tankuję do pierwszego odbicia, zwracam uwagę, żeby przy wyjmowaniu pistoletu nie kapało (ostatnio nawet po tankowaniu wycierałem papierowym ręcznikiem okolice wlewu znajdujące się pod klapką),dokręcam mocno korek i nic - efekt zawsze jest taki sam - tłuste zacieki do których szybko przykleja się brud uliczny. Czy ktoś zauważył u siebie takie zjawisko? tak, u mnie jest to samo w MY09, na razie zamwoili mi korek, zobaczymy czy to bedzie to. Podobnie jak Ty tankuje do 1 wybicia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Otworek odpływowy wygląda na drożny, nie zalega w nim paliwo. Komancz - jestem ciekaw, czy wymiana korka pomoże. Zgłoszę problem na przeglądzie - może serwis coś wydedukuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzemanki Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Pomogła wymiana korka??? Mi tez coś ostatnio ropa brudzi błotnik. Ponadto na niektórych stacjach „wybija” paliwo podczas tankowania. Nie wiem czy to wina dystrybutorów czy odpowietrzanie jest mało wydajne w legacy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Byłem przedwczoraj na przeglądzie. ASO wymieniło korek. Dziś zatankowałem do pierwszego odbicia. Po przejechaniu 3 km - na błotniku pojawiły się trzy świeże stróżki oleju napędowego. Dokonałem dokładnych oględzin i muszę powiedzieć, że sprawa wygląda dziwnie. Zarówno korek, jak i wszystko w okolicach korka - łącznie z całym plastikiem okalającym jest idealnie suchy (nie jest też tłusty) - moim zdaniem na 100 % paliwo nie wycieka spod korka, ani z otworu odpływowego. "Kałuża" oleju stoi natomiast poniżej plastiku na metalowej części znajdującej się pod klapką wlewu i stąd wycieka na błotnik. Jedyna opcja, która przychodzi mi do głowy jest taka, że olej wypływa spod plastiku okalającego wlew paliwa. P.S. na pewno nie rozlałem paliwa przy tankowaniu - zwracam na to szczególną uwagę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Pomogła wymiana korka??? Mi tez coś ostatnio ropa brudzi błotnik. Ponadto na niektórych stacjach „wybija” paliwo podczas tankowania. Nie wiem czy to wina dystrybutorów czy odpowietrzanie jest mało wydajne w legacy? u mnie wymiana korka pomogla poki co, przynajmniej nie zauwazylem wyciekow poki co Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 12 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Kiedyś widziałam białą Avensis z prawie całym czarnym błotnikiem, ewidentnie od wlewu paliwa się ten brud zaczynał. Tak że nie tylko Subaru tak ma :wink: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 12 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2010 Marna pociecha... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się