grzywaczewski Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Poniewaz od roku wydaje mi sie ze sprzeglo zaraz padnie postanowilem sie do tego przygotowac. Myslalem najpeirw o zalozeniu zestawu z WRXa, razem z kolem zamachowym, ale mnie uswiadomiono ze te sa ciagnione, tamte pchane, pasic nie bedzie... ...mam pomysl zamowienia wzmocnionego sprzegla u Radzikowskiego, takiego z glowa zeby dalo sie w korku delikatnie podjechac Zeby poszlo sprawniej i szybciej, to chyba najlepiej ogarnac zawczasu uzywana/zuzyta tarcze. Carfit pisale kiedys, ze jak docisk, to tylko N-kowy. Dotyczy to rowniez N/A? Lozysko jak rozumiem seryjne. Co o tym wszystkim myslicie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andrzej Koper Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Co o tym wszystkim myslicie? Ja myślę... :roll: , że w 2.5 n/a jest dobre sprzęgło i nie ma co kombinować Carfit informował wyłacznie o ewentualnych modyfikacjach w wesjach z turbo a z tego nic nie pasuje do n/a.... AK Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 22, 2010 Author Share Posted March 22, 2010 Moze N/A, moze US-Spec... ale to nadal Subaru! Wiec jak to... nie kombinowac :shock: Hehehe... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Nie kombinuj z Radzikowskim, bo jego jakosc od jakichs dwuch lat jest duzo gorsza od chinskich wynalazkow. Szkoda sobie problemow przysparzac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted March 22, 2010 Share Posted March 22, 2010 Carfit pisale kiedys, ze jak docisk, to tylko N-kowy. Dotyczy to rowniez N/A? Też nie podejdzie do Twojego n/a. Jeżeli chcesz coś koniecznie kombinować to cos rozsądnego od Radzika - jakaś mocniejsza tarcza, ale raczej organiczna i wzmocnienie docisku. Choć osobiście uważam ze przy mocy, a właściwie momencie jakim dysponuje n/a nie ma to zadnego sensu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 jego jakosc od jakichs dwuch lat A może "tszeh" lat To jest Twoje zdanie, znam takich którzy są zadowoleni więc takie newsy możesz pisać na PW. grzywaczewski, Też mam takie wrażenie ale od pół roku więc wezmę z Ciebie przykład i trochę jeszcze pojeżdżę. Co do sprzęgieł spiekowych to odradzam taki zabieg do cywilnego auta, po 30 min w mieście poczujesz co to znaczy zakwas na lewej nodze Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 jego jakosc od jakichs dwuch lat A może "tszeh" lat To jest Twoje zdanie, znam takich którzy są zadowoleni więc takie newsy możesz pisać na PW. grzywaczewski, Też mam takie wrażenie ale od pół roku więc wezmę z Ciebie przykład i trochę jeszcze pojeżdżę. Co do sprzęgieł spiekowych to odradzam taki zabieg do cywilnego auta, po 30 min w mieście poczujesz co to znaczy zakwas na lewej nodze Przepraszam za bledy. Ale calkiem niedawno przewinelo sie kilka nowych sprzegiel od tego Pana (ciagle sie przewijaja, ale uwagi nie zwracam na nie czesto) i na 5 ostatnich 2 mialy zla srednice tarczy i nie wysprzeglaly wogole a reszta dzialala, ale wszystkie tarcze mialy bicie - jakby dziesieciolatek to sprzeglo skladal i nawet nie umial w dobrym miejscu wywiercic otworow aby tarcze do srodka przynitowac. Ja wiem, ze wszyscy specjalisci ufaja temu co kupuja i tego nie widza, ale u mnie sie sprawdza czy sprzeglo jest okragle czy jajowate. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ColinBarbazynca, Tak jak pisałem, była już kiedyś debata na temat sprzęgieł Radzikowskiego, jeśli masz co do niego jakieś zastrzeżenia napisz to pytającemu na PW bo łatwo jest kogoś oczerniać... może chłop miał po prostu zły dzień. Z tego co pamiętam to się nie wyrabia z robotą Link to comment Share on other sites More sharing options...
ColinBarbazynca Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Nie zauwazylem debaty. Widac ciezkich dni moze byc wiecej niz normalnych Jak znajde cos do tego tematu to podrzuce foty. A tak jak juz pisalem - nieswiadomosc tego, ze cos jest nie wykonane prawidlowo jest normalne, tyle ze pozniej sie ludzie dziwia padajacym panewkom z racji rozwazenia ukladu korbowo-tlokowego... Link to comment Share on other sites More sharing options...
elmo Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 ColinBarbazynca, zostawmy temat Radzikowskiego. Przedstaw alternatywe proszę. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ariel Posted March 23, 2010 Share Posted March 23, 2010 Nie zauwazylem debaty. Widac ciezkich dni moze byc wiecej niz normalnych Jak znajde cos do tego tematu to podrzuce foty. A tak jak juz pisalem - nieswiadomosc tego, ze cos jest nie wykonane prawidlowo jest normalne, tyle ze pozniej sie ludzie dziwia padajacym panewkom z racji rozwazenia ukladu korbowo-tlokowego... Na tym forum panują dziwne zasady/style do których cieżko się przyzwyczaić, więc nie łam się ColinBarbazynca Co do rozważenia układu korbowo-tłokowego nie można być takim pesymistą. Równie dobrze można powiedzieć że uturbione subaru prowadzą do wzmożonego efektu cieplarnianego bo dużą palą. Znam ludzi którzy śmigają na spiekach już kilka lat (min. od Radzikowskiego) i są zadowoleni, ja też mam w planach wymianę na ten właśnie osprzęt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now