wirach Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 witam! jako, że właśnie zostałem właścicielem imprezy GX `03 z fabrycznym LPG mam pytanie ile powinny wynosić obroty silnika na biegu jałowym? u mnie czy to na gazie czy na benzynie wynoszą ok 500-600 rpm, Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 w skodzie? czy w subaru? zapytaj na PW forumowicza o nicku jako, on montuje instalacje LPG i na pewno będzie wiedział lepiej niż inni..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogii Posted March 19, 2010 Share Posted March 19, 2010 u mnie na benzynie (gazu nie mam) tez jest okolo 600... Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted March 19, 2010 Author Share Posted March 19, 2010 a dziękuję za info. może po prostu "ten typ tak ma" albo regulator do przeczyszczenia - do tej pory kulałem się octavią i yarisem a tam wolne obroty rzędu 750-800 rpm. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kralky Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 Dokładnie :grin: Nasze "boxerki" troszkę niżej lubią pogadać na biegu jałowym. Bezawaryjnego użytkowania Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted March 20, 2010 Share Posted March 20, 2010 wirach, WRX ma zadane wolne obroty 750rpm, przy pracującym kompresorze klimatyzacji +100rpm bodajże (mogę sprawdzić w ECU). Pamiętaj, że druga krótka kreska na obrotomierzu między 0 a 1 oznacza 750rpm (brakuje kreski 250rpm). Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted March 20, 2010 Author Share Posted March 20, 2010 Niumen dzięki za wyjaśnienia z tym specyficznym wyskalowaniem obrotomierza - teraz wszystko jasne! wychodzi tylko na to że niepotrzebnie czepiałem się Niemiaszków w serwisie że coś chyba nie tak z wolnymi obrotami. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kralky Posted March 21, 2010 Share Posted March 21, 2010 Po to jest forum, aby wyjaśniać takie nieścisłości :razz: Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 pozwolę sobie odnowić wątek tak dla pewności, jaką wartość wskazuje obrotomierz na zdjęciu? Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Wg mnie ok 700 obr/min Link to comment Share on other sites More sharing options...
leon Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Moim skromnym zdaniem fefset. Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted April 18, 2010 Author Share Posted April 18, 2010 zumszony jestem zaśmiecać forum obrazkami obrotomierza bo coś mi się EcuExplorer nie chce łączyń z autem a jakoś mi te obroty nie pasują, dzięki filester za opinię. Link to comment Share on other sites More sharing options...
filester Posted April 18, 2010 Share Posted April 18, 2010 Pierwsza kreska nad 0 to 500, druga nieco cieńsza to 750 a kolejna to jest 1000. Wskazówka lekko poniżej 750 czyli jest ok 700 Proste Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Dzięki filester za dokładne wyjąsnienie zagadnienia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
shrekair Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 Jak byłem u gazownika podpięty pod kompa to miałem na wolnych obrotach 680+-5 na LPG, a 640 +-5 na Pb95 Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 6, 2010 Share Posted May 6, 2010 Niumen dzięki za wyjaśnienia z tym specyficznym wyskalowaniem obrotomierza - teraz wszystko jasne! wychodzi tylko na to że niepotrzebnie czepiałem się Niemiaszków w serwisie że coś chyba nie tak z wolnymi obrotami. Dzięki filester za dokładne wyjąsnienie zagadnienia. wirach, ktoś Ci pamięć wykasował? Link to comment Share on other sites More sharing options...
wirach Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 niumen jak juz pisałem wcześniej wielkie dzięki za pomoc z Twojej strony ale juz zgłupiałem z tym specyficznym skalowaniem obrotomierza zwłaszcza potym jak udało mi się podpiąć z ECUExplorerem pod kompa i zobaczyłem minimalną wartość biegu jałowego w czasie "logów dynamicznych" na poziomie 500rpm, Link to comment Share on other sites More sharing options...
niumen Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 niumen jak juz pisałem wcześniej wielkie dzięki za pomoc z Twojej strony ale juz zgłupiałem z tym specyficznym skalowaniem obrotomierza zwłaszcza potym jak udało mi się podpiąć z ECUExplorerem pod kompa i zobaczyłem minimalną wartość biegu jałowego w czasie "logów dynamicznych" na poziomie 500rpm, Jak Ci co jakiś czas obroty spadają do 500rpm to coś masz nie tak z autem. Rozumiem, że w ecuexplorerze current speed jest na poziomie ~750? Jeżeli ruszałeś z miejsca to obroty mogą spać do 500rpm i tak będą widoczne w min. w ee. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now