Adi0303 Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Mam problem jak w temacie.Odrobinkę na szerokie ET. Opony tylnych kół trą o nadkola(jak mocno zabuja,albo bardzo przechyli) Tarcie jest na tyle małe,że nie uszkadza opony,ale farbę z rantów błotników już zdjęło. Pytania: podginał ktoś ranty nadkoli w WRX? jak to wygląda od strony blacharsko-lakierniczej? ile kosztuje? Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 spox, doginałem, zadzwoń to Ci opowiem jak to bezboleśnie zrobić twardszy amor i sprężyna też pomagają żeby nie obcierało.....jakie ET masz i jaka jest szeroka felga? :smile: Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Lekki negatyw z tyłu tez pomaga i auto sie lepiej prowadzi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 słusznie, :smile: ale to auto jest raczej cywilem i szkoda niszczyć opon do codziennej jazdy Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 negatyw tak nie niszczy opon, raczej zbieżność jak się uda negatywem to nic nie podginaj - trąci drutem, no chyba, że to maszynka do upalania, wtedy byś się pewnie farbą nie przejmował..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
lukass Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 słusznie, :smile: ale to auto jest raczej cywilem i szkoda niszczyć opon do codziennej jazdy Pytanie jak jest teraz. Seria zazwyczaj jest zblizona do "0". Jakby się dało ustawić na -1 do -1,5 to oponom nic nie bedzie, jeździć będzie fajniej i moze kółka się zmieszczą. Adi napisz jaka felga (ET i szerokość) oraz rozmiar opony jaką masz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 negatyw nie niszczy opon jak jeździsz 50km miesięcznie, a jak 3-5 tysięcy to już trochę niszczy... :razz: a nadkola można zaklepać bez użycia młotka, a drutu tym bardziej, i bez niszczenia lakieru na błotnikach Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 emotorsport, masz maszynke do zagniatania rantow? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 jeździsz 50km miesięcznie, a jak 3-5 tysięcy no ja tak pomiędzy, około 1k. mnie nie niszczy i jeździ się lepiej / fajniej jeszcze pytanie ile tego negatywu i jaka guma :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 kropkowicz, to zróbmy tak, żeby wszyscy byli zadowoleni: Ty zrób sobie negatywy, a ja pomogę podwinąć lekko ranty ziomalowi z mojej wioski :smile: coby mu nie tarło i będzie cacy... :grin: grzywaczewski, nie mam :smile: ale nauczę Cię jak to się robi :smile: pozdrawiam, e Link to comment Share on other sites More sharing options...
grzywaczewski Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Trzonek od szpadla i 1-R-1? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kropkowicz Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 ja już mam negatywy i jestem zadowolony teraz twoja kolej :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
emotorsport Posted March 12, 2010 Share Posted March 12, 2010 Trzonek od szpadla i 1-R-1? :grin: Witku, aluminiowy bejsbol najlepiej załatwia temat.... [ Dodano: Pią Mar 12, 2010 8:57 pm ] ja już mam negatywy i jestem zadowolony teraz twoja kolej :wink: negatywy mi nigdy nie szkodziły, ale 1,5 stopnia do cywilnej codziennej jazdy, jak dla mnie to za dużo, ale każdy kowalem swego losu jest.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juras K Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 masz maszynke do zagniatania rantow? Kiedyś widziałem taką na allegro. Ja sobie zrobiłem coś takiego - rolka z napinacza paska żeby się fajnie kręciła i nie niszczyła lakieru +b. silny płaskownik Link to comment Share on other sites More sharing options...
kazio Posted March 13, 2010 Share Posted March 13, 2010 b. silny płaskownik o dużej sztywności, wytrzymały, ale nie silny Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now