Jump to content

legacy do 15 tys zł


piotrekk1984

Recommended Posts

chcę nabyć subaru najlepiej kombi jak znosi podtlenek lpg mylę że na rodzinne auto to się nadaje jakie silniki polecacie i jakie roczniki w tej kasie można wyrwać .

Jak z trwałociš samochodu bo jak dotšd jażdzę hondš i jest wytrzymała czy z subaru jest tak samo .

Dziekuje za wszystkie odpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Za 15 tyś kupisz już legacy III z rocznika 99( taki jak mam w podpisie) a za 2000 już musisz dać więcej- więc zostaje ci szukać końcówki produkcji legacy II

Silniki 2,0 lubią gaz to wiem na pewno 2,5 też jeżdzą na gazie bo widziałem w ogłoszeniach.

2,0 słaby silnik - trzeba kręcić :!: ale bardzo trwały i bezawaryjny.

2,2 silnik trwały, elastyczny, ale był tylko w legasiu II

2,5 elastyczniejszy -obiegowa opinia że bardziej awaryjny - ale nie wiem czy potwierdzona.

Legacy zawsze w czołówce bezawaryjności aut 10-cio 11-to letnich - mój legaś to potwierdza :grin:

Link to comment
Share on other sites

Czy części są aż tak drogie jak wszyscy użytkownicy vw mówią.

Drogie?? Skad masz takie info??

Tez tak myslalem jak kupilem Legaca, ale dosyc milo sie zaskoczylem przy pierwszej wizycie w sklepie :D Cenowo wyszlo dosyc podobnie jak do mojego poprzedniego civic'ka ;)

Co prawda jak do tej pory wymienilem tylko tarcze, klocki i olej ale o pare innych rzeczy pytalem i nie ma tragedii.

Link to comment
Share on other sites

Legacy ma duszę i harakter :!: co do zawiasu to jest wytrzymały i napędy też.

Legacy ma wiskozę a wolnossący motor nie jest drogi w obsługach i częściach - porównywalny z cenami innych marek którym brak duszy i charakteru .

Link to comment
Share on other sites

czy legacy ma wiskozę czy centralny mechanizm różnicowy ?
Legacy ma wiskozę

Proszę o niewprowadzenie w błąd! Owszem wiskoza jest, ale to w ramach ograniczania poślizgu centralnego mechanizmu różnicowego :!:

Link to comment
Share on other sites

a kto to ten harakter? :shock:

Buncol555 ma charakter :!: już poprawiam :oops:

Proszę o niewprowadzenie w błąd! Owszem wiskoza jest, ale to w ramach ograniczania poślizgu centralnego mechanizmu różnicowego :!:

Nie byłem dokładny :!:

Link to comment
Share on other sites

a jak z trwałością wiskozy bo to bywa różnie i czy jest okropnie droga no tak pow 3000 PLN ile mniej więcej palą przy normalnej jeździe :?:

bo przy ostrej tyle ile się wleje oczywiście :twisted:

 

nowa wiskoza kosztuje ok.1000pln, ale kto kupuje do starego szankla nowe części do skrzyni? nie znam... :smile:

 

manualne 2L N/A palą ok. 8-12L/100km, w zależności od stanu i techniki jazdy. automaty palą litr-dwa więcej

Link to comment
Share on other sites

jak wiskoza kosztuje tylko 1000 to szkoda pchać do skrzyni stare bebechy taki jest mój pogląd bo jak by kosztowała jak do jeepa 3700 to bym się zastanawiał

a tak to nie jest źle . Lepiej zrobić raz a dobrze to nie 126p :wink:

a spalanie w normie miałem alfa romeo 156 2,5 v6 i paliło to tak 16-19

a civic 7,5-11 LPG, wiec subaru 4x4 nie pali dużo.

Link to comment
Share on other sites

za 1000pln masz dobrą używaną skrzynię, a weź pod uwagę, że sama wiskoza to jeszcze nie wszysko, jak masz otwartą skrzynię, warto sprawdzić synchronizatory, łożyska, dochodzi robota, olej itd......nie zamkniesz sie w 2k pln, nie ma szans

 

a co do zużycia LPG, Subaraki palą 10-11L jako ssaki, a uturbione 13-20L, w zalezności od okoliczności....

Link to comment
Share on other sites

a co do zużycia LPG, Subaraki palą 10-11L jako ssaki, a uturbione 13-20L, w zalezności od okoliczności....

Tak się składa, że mam u siebie junkersa pod maską i faktycznie minimum jakie udało mi się osiągnąć to ok 10,5l przy meeega emeryckiej jeździe 100-120km/h autostradą, ale tak nie da się jeździć ;).

Tak normalnie w trasie ok 13l, miasto 15-17l. Max jaki zanotowałem zimą to ok 30l nie używając biegu wyższego niż 3 :)

Link to comment
Share on other sites

Jak będziesz kupował z pneumatycznym zawieszeniem to weź kogoś kto to ogarnia na oglądanie. Tu kupno nowych to bardzo duży wydatek :evil:

Jak dla mnie (przesiadka z Omego 2.0 16V automat) na Legasia 2,2 tez automat - różnica kolosalna na stronę Plejad oczywiście :grin: gdyby nie to zawieszenie było by cacy :wink: Moj na baku robi jakieś 380-400km

Powodzenia i udanych łowów Subaczka :lol:

Link to comment
Share on other sites

...

Tak się składa, że mam u siebie junkersa pod maską i faktycznie minimum jakie udało mi się osiągnąć to ok 10,5l przy meeega emeryckiej jeździe ...

 

8,9/100. niestety leczenie depresji kosztowało więcej niż oszczędności z jazdy.

Link to comment
Share on other sites

Ja montowałem gaz do 2.5, jazda po mieście w automacie to czysta przyjemność, na baku robię jakieś 200-220km czyli niewiele, na autostradzie doszedlem do kolo 300km ale to przy jeździe na tempomacie jakies 110km/h czasem mniej

Link to comment
Share on other sites

Jak jeździsz na bezynie to zawory ustawia się co 100tys. Na gazie podobno co 50tys lub wcześcniej jeśli wymaga tego silnik (zawory słychać jak pukają).

Ostatnie spalanie w ssaku III w kombi na trasie 9,5 lpg, razczej spokojnie (100-120). Na bezynie minimum 7,5l. W mieście okolo 15 na lpg.

Na gazie silniki pracują dobrze, tylko kwestia odpowiedniego montarzu instaliacji.

 

Co do bezawaryjnosci to potwierdzam w 100%. Po roku jeżdzenia mam do wymiany tuleje stabilizatora. Poza tym wszystko działa.

Częsci eksploatacyjne porównywalne do innych japonskich (co ciekawe tańsze niż francuskie). Czasami cieżko znaleśc niektóre części do III np. tłumiki. Ogolnie do Legacy III wiele części pasuje od innych modeli Subaru. Więc nie ma dużego problemu.

 

Kombi jest duże,funkcjonalne, bardzo ciche i komfortowe a zarazem pięknie sie prowadzi.

Silnik 2.0 trochę słaby, 2,5 zdecydowanie mocniejszy. w 2,5 okolo 50% silników miało problemy z uszczelką pod głowicą. Po wymianie, problem już nie występuje.

 

Auto naprawdę polecam.

Link to comment
Share on other sites

Kupiłem pod koniec stycznia Outbacka I generacji (na Legacy II generacji). 2.5.l, automat, no bomba, tylko chyba zostanie zagazowany :neutral:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...