piotrekk1984 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 chcę nabyć subaru najlepiej kombi jak znosi podtlenek lpg mylę że na rodzinne auto to się nadaje jakie silniki polecacie i jakie roczniki w tej kasie można wyrwać . Jak z trwałociš samochodu bo jak dotšd jażdzę hondš i jest wytrzymała czy z subaru jest tak samo . Dziekuje za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Za 15 tyś kupisz już legacy III z rocznika 99( taki jak mam w podpisie) a za 2000 już musisz dać więcej- więc zostaje ci szukać końcówki produkcji legacy II Silniki 2,0 lubią gaz to wiem na pewno 2,5 też jeżdzą na gazie bo widziałem w ogłoszeniach. 2,0 słaby silnik - trzeba kręcić :!: ale bardzo trwały i bezawaryjny. 2,2 silnik trwały, elastyczny, ale był tylko w legasiu II 2,5 elastyczniejszy -obiegowa opinia że bardziej awaryjny - ale nie wiem czy potwierdzona. Legacy zawsze w czołówce bezawaryjności aut 10-cio 11-to letnich - mój legaś to potwierdza :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roman Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Silnik 2.2 w legacu II nieśmiertelny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekk1984 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a jak jest z trwałością zawieszenia i napędów . czy legacy ma wiskozę czy centralny mechanizm różnicowy ? Czy części są aż tak drogie jak wszyscy użytkownicy vw mówią. Ja lubię auta z duszą i charakterem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marNY Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Czy części są aż tak drogie jak wszyscy użytkownicy vw mówią. Drogie?? Skad masz takie info?? Tez tak myslalem jak kupilem Legaca, ale dosyc milo sie zaskoczylem przy pierwszej wizycie w sklepie Cenowo wyszlo dosyc podobnie jak do mojego poprzedniego civic'ka Co prawda jak do tej pory wymienilem tylko tarcze, klocki i olej ale o pare innych rzeczy pytalem i nie ma tragedii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 Legacy ma duszę i harakter :!: co do zawiasu to jest wytrzymały i napędy też. Legacy ma wiskozę a wolnossący motor nie jest drogi w obsługach i częściach - porównywalny z cenami innych marek którym brak duszy i charakteru . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buncol555 Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 a kto to ten harakter? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 27 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2010 czy legacy ma wiskozę czy centralny mechanizm różnicowy ? Legacy ma wiskozę Proszę o niewprowadzenie w błąd! Owszem wiskoza jest, ale to w ramach ograniczania poślizgu centralnego mechanizmu różnicowego :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 28 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2010 a kto to ten harakter? :shock: Buncol555 ma charakter :!: już poprawiam Proszę o niewprowadzenie w błąd! Owszem wiskoza jest, ale to w ramach ograniczania poślizgu centralnego mechanizmu różnicowego :!: Nie byłem dokładny :!: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekk1984 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 a jak z trwałością wiskozy bo to bywa różnie i czy jest okropnie droga no tak pow 3000 PLN ile mniej więcej palą przy normalnej jeździe :?: bo przy ostrej tyle ile się wleje oczywiście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 a jak z trwałością wiskozy bo to bywa różnie i czy jest okropnie droga no tak pow 3000 PLN ile mniej więcej palą przy normalnej jeździe :?: bo przy ostrej tyle ile się wleje oczywiście nowa wiskoza kosztuje ok.1000pln, ale kto kupuje do starego szankla nowe części do skrzyni? nie znam... :smile: manualne 2L N/A palą ok. 8-12L/100km, w zależności od stanu i techniki jazdy. automaty palą litr-dwa więcej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekk1984 Opublikowano 1 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 jak wiskoza kosztuje tylko 1000 to szkoda pchać do skrzyni stare bebechy taki jest mój pogląd bo jak by kosztowała jak do jeepa 3700 to bym się zastanawiał a tak to nie jest źle . Lepiej zrobić raz a dobrze to nie 126p :wink: a spalanie w normie miałem alfa romeo 156 2,5 v6 i paliło to tak 16-19 a civic 7,5-11 LPG, wiec subaru 4x4 nie pali dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 za 1000pln masz dobrą używaną skrzynię, a weź pod uwagę, że sama wiskoza to jeszcze nie wszysko, jak masz otwartą skrzynię, warto sprawdzić synchronizatory, łożyska, dochodzi robota, olej itd......nie zamkniesz sie w 2k pln, nie ma szans a co do zużycia LPG, Subaraki palą 10-11L jako ssaki, a uturbione 13-20L, w zalezności od okoliczności.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marNY Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 a co do zużycia LPG, Subaraki palą 10-11L jako ssaki, a uturbione 13-20L, w zalezności od okoliczności.... Tak się składa, że mam u siebie junkersa pod maską i faktycznie minimum jakie udało mi się osiągnąć to ok 10,5l przy meeega emeryckiej jeździe 100-120km/h autostradą, ale tak nie da się jeździć . Tak normalnie w trasie ok 13l, miasto 15-17l. Max jaki zanotowałem zimą to ok 30l nie używając biegu wyższego niż 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cuba...64XS Opublikowano 1 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2010 Jak będziesz kupował z pneumatycznym zawieszeniem to weź kogoś kto to ogarnia na oglądanie. Tu kupno nowych to bardzo duży wydatek Jak dla mnie (przesiadka z Omego 2.0 16V automat) na Legasia 2,2 tez automat - różnica kolosalna na stronę Plejad oczywiście :grin: gdyby nie to zawieszenie było by cacy :wink: Moj na baku robi jakieś 380-400km Powodzenia i udanych łowów Subaczka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 ...Tak się składa, że mam u siebie junkersa pod maską i faktycznie minimum jakie udało mi się osiągnąć to ok 10,5l przy meeega emeryckiej jeździe ... 8,9/100. niestety leczenie depresji kosztowało więcej niż oszczędności z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Juras K Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Mam legacy z silnikiem 2,0 najmniejsze spalanie jakie uzyskałem to 7,5 największe 15 l :!:przy jeżdzie według znaków 10 litrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Wątek o spalaniu już mamy http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=108183 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 2 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 Ja montowałem gaz do 2.5, jazda po mieście w automacie to czysta przyjemność, na baku robię jakieś 200-220km czyli niewiele, na autostradzie doszedlem do kolo 300km ale to przy jeździe na tempomacie jakies 110km/h czasem mniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekk1984 Opublikowano 2 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2010 słyszałem że z luzami zaworowymi jest problem trzeba je ustawiać co 20 tys i nie wiem czy to prawda że trzeba przy tym demontować silnik z auta. miałem alfa romeo 146 1,6 boxer ale miało hydrauliczne popychacze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpopiel Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Jak jeździsz na bezynie to zawory ustawia się co 100tys. Na gazie podobno co 50tys lub wcześcniej jeśli wymaga tego silnik (zawory słychać jak pukają). Ostatnie spalanie w ssaku III w kombi na trasie 9,5 lpg, razczej spokojnie (100-120). Na bezynie minimum 7,5l. W mieście okolo 15 na lpg. Na gazie silniki pracują dobrze, tylko kwestia odpowiedniego montarzu instaliacji. Co do bezawaryjnosci to potwierdzam w 100%. Po roku jeżdzenia mam do wymiany tuleje stabilizatora. Poza tym wszystko działa. Częsci eksploatacyjne porównywalne do innych japonskich (co ciekawe tańsze niż francuskie). Czasami cieżko znaleśc niektóre części do III np. tłumiki. Ogolnie do Legacy III wiele części pasuje od innych modeli Subaru. Więc nie ma dużego problemu. Kombi jest duże,funkcjonalne, bardzo ciche i komfortowe a zarazem pięknie sie prowadzi. Silnik 2.0 trochę słaby, 2,5 zdecydowanie mocniejszy. w 2,5 okolo 50% silników miało problemy z uszczelką pod głowicą. Po wymianie, problem już nie występuje. Auto naprawdę polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Kupiłem pod koniec stycznia Outbacka I generacji (na Legacy II generacji). 2.5.l, automat, no bomba, tylko chyba zostanie zagazowany :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się