fredek Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Witam Powiedzicie mi, czy tylko w moim subaru jest cos nie tak, czy w kazdym z tych rocznikow (stara deska rozdzielcza)?. Jak siedze, to wyraznie musze lewa reka dalej siegac do kierownicy niz prawa. Albo mam krzywy fotel, albo mam krzywa kolumne kierownicza, albo ja jestem jakis krzywy, albo caly samochod jest krzywy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 fredek, a byłeś u ortopedy? :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Jak patrzyłem na GTka z profilu, to faktycznie kiera jest jakby zwichrowana. Bez żartów, w kilku innych też to zauważyłem. minimalnie, ale jest. przynajmniej takie było i moje spostrzeżenie, ale w niczym mi to nie przeszkadza. optycznie to widać, jak sie patrzy z profilu a może to tylko takie złudzenie optyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 21 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2010 Tak jest. Najbardziej zwichrowana kierę miały Primery P10 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szczęka Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 W swoim GT nie stwierdziłem takiego przypadku. Faktem jednak jest, że w niektórych autach kierownica nie jest dokładnie na wprost fotela, lecz przesunięta równolegle ku wnętrzu. Pamiętam, że w Trabancie 601 było to szczególnie dokuczliwe. Niemieccy konstruktorzy widać nie mogli się z tym uporać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harvester Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 W swoim GT nie stwierdziłem takiego przypadku.Faktem jednak jest, że w niektórych autach kierownica nie jest dokładnie na wprost fotela, lecz przesunięta równolegle ku wnętrzu. Pamiętam, że w Trabancie 601 było to szczególnie dokuczliwe. Niemieccy konstruktorzy widać nie mogli się z tym uporać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 22 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2010 kolumna kierownicy jest mocowana w Imprezie do rury idącej poprzecznie pod deska rozdzielczą, od słupka do słupka. na dole jest owa kolumna ustalana w ścianie grodziowej specjalna tuleją. mocowanie przy pomocy śrub ma niewielką możliwość regulacji, tyle ile luzu na śrubach, i w przy dokręcaniu kolumny ,,pod napięciem" możliwe jest jej małe przesunięcie. miałem już w kilku Gt-kach wrażenie, że kolumna/kierownica lekko krzywo stoi....do tego możesz mieć krzywo ,,wypierdziane" (bądź wygięte) oparcie fotela (siądź na miejscu za kierowcą i popatrz od tyłu na fotel) i to może potęgować Twoje wrażenie. ważniejsze jest, żeby kolumna stała w miejscu i za mocno sie nie bujała na boki, wtedy na pewno trzeba zajrzeć pod deskę i posprawdzać mocowania, żeby nie zostać z kierownicą w garści podczas jazdy.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się