GeOrGe Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 Witam Zastanawiam się nad zmianą fabrycznego DV na taki jak w temacie (FORGE). Głównie chodzi mi o to aby nie popsuć samochodu bo OEM działa dobrze. Podoba mi się dźwięk upuszczanego powietrza i zastanawiam się czy to nie będzie taki złoty środek. Słyszał ktoś ten zawór na żywo? Słychać go w ogóle? Może macie jakieś inne pomysły lub inne firmy produkujące takie zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 4 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2010 GeOrGe, myślę, że rozwiązaniem dla Ciebie może być BOV hybrydowy. Wspomniana firma ma takowe w ofercie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misior Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Tego zaworu nie bedzie slychac lepiej niz serii. Zeby uscislic to to nie jest bov tylko dv. A zeby bylo psssssyt to tak jak pisze qTi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Dzięki koledzy, wyleczyliście mnie na jakiś czas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qTi Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 GeOrGe, no z tego DV Forge'a to może i Cię wyleczyliśmy.. ale jeśli zależy Ci na efektach dźwiękowych pssssyt przy częściowym zachowaniu właściwości zaworu DV to pomyśl nad hybrydowym BOV'em. Jest zdecydowanie "zdrowszy" dla seryjnego auta niż normalny BOV. Sam co jakiś czas się nad takim zastanawiam.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Albo znow wersja budzetowa - wyjmij tlumik szmerow z blotnika i tez bedziesz slyszal psst powietrza wracajacego w dolot. W miare przyjemnie, a nie agresywnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jeszcze bardziej budzetowa opcja to zdjac rurke powrotna z dv seryjnego:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 No tak, tylko to juz nam robi zawor atmosferyczny i moze powodowac ew. problemy przelewaniem itp. Metoda pierwsza jest jakby mniej inwazyjna dla sposobu dzialania samochodu - natomiast Twoja niewatpliwie jest prostsza i szybsza w realizacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam. Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 moja jest tez "glosniejsza" :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 No dobra - wygrałeś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 jeszcze bardziej budzetowa opcja to zdjac rurke powrotna z dv seryjnego:) Nie jest to takie proste. DV nie jest zaprojektowany do takiej pracy i nie będzie działał prawidłowo. Ma za miękką sprężynę i na 100% zamknięty jest tylko podczas nadciśnienia w kolektorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Nadciśnieniu? A nawiasem mówiąc - jak masz parę wolnych groszy, to ew. możesz sobie założyć recyrkulacyjnego Forge'a z mocniejsza sprężyną? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 5 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Wiem AMI, Widziałem takie zawory które można sobie konfigurować jak się chce. Może być re-cyrkulacyjny albo atmosferyczny albo hybrydowy. Założyłem temat bo znalazłem w dobrej cenie ten forge, ale jak nie będzie go słychać to sobie daruje taki mod Nadciśnieniu? Nie wiem o co pytasz :/ chodzi o to że gdy ciśnienie w kolektorze dolotowym jest większe niż atmosferyczne zwór jest dodatkowo domykany przez tą różnice ciśnień (wspomaga sprężynę) W takim układzie zamkniętym takim jak z DV zawór może być lekko otwarty gdy niema nadciśnienia bo powietrze i tak wraca do układu dolotowego za MAF Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Ah, ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się