Skocz do zawartości

BOV Forge recyrkulacyjny


GeOrGe

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Zastanawiam się nad zmianą fabrycznego DV na taki jak w temacie (FORGE). Głównie chodzi mi o to aby nie popsuć samochodu bo OEM działa dobrze. Podoba mi się dźwięk upuszczanego powietrza i zastanawiam się czy to nie będzie taki złoty środek. Słyszał ktoś ten zawór na żywo? Słychać go w ogóle? Może macie jakieś inne pomysły lub inne firmy produkujące takie zawory?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GeOrGe, no z tego DV Forge'a to może i Cię wyleczyliśmy.. ale jeśli zależy Ci na efektach dźwiękowych pssssyt przy częściowym zachowaniu właściwości zaworu DV to pomyśl nad hybrydowym BOV'em. Jest zdecydowanie "zdrowszy" dla seryjnego auta niż normalny BOV.

Sam co jakiś czas się nad takim zastanawiam.. :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak, tylko to juz nam robi zawor atmosferyczny i moze powodowac ew. problemy przelewaniem itp. Metoda pierwsza jest jakby mniej inwazyjna dla sposobu dzialania samochodu - natomiast Twoja niewatpliwie jest prostsza i szybsza w realizacji :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze bardziej budzetowa opcja to zdjac rurke powrotna z dv seryjnego:)

Nie jest to takie proste. DV nie jest zaprojektowany do takiej pracy i nie będzie działał prawidłowo. Ma za miękką sprężynę i na 100% zamknięty jest tylko podczas nadciśnienia w kolektorze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem AMI, Widziałem takie zawory które można sobie konfigurować jak się chce. Może być re-cyrkulacyjny albo atmosferyczny albo hybrydowy. Założyłem temat bo znalazłem w dobrej cenie ten forge, ale jak nie będzie go słychać to sobie daruje taki mod :)

Nadciśnieniu?

Nie wiem o co pytasz :/ chodzi o to że gdy ciśnienie w kolektorze dolotowym jest większe niż atmosferyczne zwór jest dodatkowo domykany przez tą różnice ciśnień (wspomaga sprężynę) W takim układzie zamkniętym takim jak z DV zawór może być lekko otwarty gdy niema nadciśnienia bo powietrze i tak wraca do układu dolotowego za MAF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...