kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Szanowni, Posiadam 6tłoczkowy zestaw hamulcowy taroxa z tarczą 306x24 i kusi mnie rozbudowa go na zestaw z tarczą 328x26. Teoretycznie jest to banalnie proste, gdyż w zestawie 328mm jest taki sam zacisk i różni je inny adapter, dzwon (dwuczęściowa tarcza) no i oczywiście rozmiar tarczy. Praktycznie jednak okazało się to trudne bo najpierw olał mnie przedstawiciel na Trójmiasto, później przedstawiciel na Polskę. Jeżeli ktoś wie gdzie mógłbym zdobyć adapter oraz dzwon tarczy to proszę o pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 kashmere - nie wiem na ile to bedzie dobre dla Ciebie rozwiazanie - ale mozesz sprobowac w UK - zagadac z Ianem Godneyem, godspeedbrakes.co.uk, i z pewnoscia dorobi Ci brakujace czesci. Kwestia beda oczywiscie koszta - ale z drugiej strony, jesli w Polsce Cie olewaja. Nie to, zeby pewnie w Polsce ktos nie umial dorobic odpowiednich czesci, jesli wszystko dobrze jest wyliczone? EDIT: oczywiscie mam swiadomosc, ze po raz kolejny polecam, a jednoczesnie gosc raczej chyba nieznany w Polsce, ale ma dobre opinie w UK. Jesli nic innego nie wymyslisz, warto pewnie sprobowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 ale mozesz sprobowac w UK - zagadac z Ianem Godneyem, godspeedbrakes.co.uk, i z pewnoscia dorobi Ci brakujace czesci. hej, właśnie chodzi mi o to aby to były seryjne części- w końcu jest to element składowy zestawu i zapewne można tez kupić oddzielnie, tak jak gumki do zacisku, blaszki, odpowietrzniki itp Wiem że można dorobić, ja jednak nie chcę żadnych kombinacji bo później się okaże ze coś bije, obciera itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Wiem że można dorobić, ja jednak nie chcę żadnych kombinacji bo później się okaże ze coś bije, obciera itp Gosc tam przerabia cale zestawy hamulcowe, odnawia itp. I na zestawach do Subaru tez sie zna. Zapytac nie zaszkodzi. No a tymczasem powodzenia w dobijaniu sie do przedstawicieli Taroxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 19 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Gosc tam przerabia cale zestawy hamulcowe, odnawia itp. I na zestawach do Subaru tez sie zna. Zapytac nie zaszkodzi. Oczywiście znam goodspeedbreaks.co.uk i ich produkty. Wiem że to fachowcy ale koszt wysyłki zestawu do UK, przeróbki oraz odesłanie tego do PL może przekroczyć wartość takiej inwestycji :sad: No a tymczasem powodzenia w dobijaniu sie do przedstawicieli Taroxa Po prostu pomyślałem sobie że jak będę kupował tarcze to mógłbym kupić o rozmiar większe :wink: Niestety patałachy mieli nawet problem z klockami, całe szczęście są firmy które radzą sobie o XXL lepiej ( ) i nie jest dla nich problemem ściągniecie klocków CL pod mój zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 widze kash ze masz rozwiazanie ktorego szukam do siebie.... czyli zacisk ogarniajacy 305 oraz 320-330mm... moze o po prostu kup drugi komplet tarcz i klockow a adapter ktos Ci dorobi. godspeed ma w swojej ofercie zacisk 4 tloki i na stronie napisal ze do wyboru, tarcza 305 lub 330... tylko nikt nie wie co to za zacisk... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Chyba wiekszosc zaciskow ma jakis tam zakres srednic tarcz, z jakimi moga pracowac. Reszta to odpowiednie osadzenie zacisku - przynajmiej tak jest np. w przypadku Wilwoodow sadzac po ich dokumentacji - nie sadze, by mialo byc szczegolnie inaczej w przypadku pozostalych. Zreszta, skoro seryjne zaciski Subaru po odsadzeniu mozna "ozenic" z tarczami 335mm - to w czym problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the.wolf Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Chyba wiekszosc zaciskow ma jakis tam zakres srednic tarcz, z jakimi moga pracowac.Reszta to odpowiednie osadzenie zacisku - przynajmiej tak jest np. w przypadku Wilwoodow sadzac po ich dokumentacji - nie sadze, by mialo byc szczegolnie inaczej w przypadku pozostalych. Zreszta, skoro seryjne zaciski Subaru po odsadzeniu mozna "ozenic" z tarczami 335mm - to w czym problem? w zacisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Dobry zacisk Na duzych tarczach podobno nienajgorzej daje rade - ponoc jest niedoceniany A po zdjeciu, biorac pod uwage jego mase, moze byc takze fantastyczna bronia zaczepna, jak i obronna Zwlaszcza miotany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 moze o po prostu kup drugi komplet tarcz i klockow a adapter ktos Ci dorobi. samym adapeterm sie nie przejmuję, bardziej martwi mnie dzwon tarczy. A po zdjeciu, biorac pod uwage jego mase, moze byc takze fantastyczna bronia zaczepna, jak i obronna Zwlaszcza miotany hehe bez kitu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 jaki jest problem z dzwonem tarczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 kropkowicz, być może się mylę, ale wydaje mi się ze ma większa średnice nic mój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 20 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 kropkowicz, być może się mylę, ale wydaje mi się ze ma większa średnice nic mój. raczej nie powinien byc wiekszy. Adaptery sa drogie kupujac u przedstawiciela, tak jest np z AP racing. Przyjedz na slask to ci dorobie adaptery Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kashmere Opublikowano 20 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2010 Adaptery sa drogie kupujac u przedstawiciela, tak jest np z AP racing domyślam się, z tego co pamiętam to moje są aluminiowe z wytłoczeniami tarox. Przyjedz na slask to ci dorobie adaptery niestety się nie wybieram. Taki wyjazd to min 2 dni, których nie mam :sad: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabassu Opublikowano 2 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2010 a drogie takie dzwony? self made jakis. para przod by byla potrzebna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się