Qba25 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Podpinając się pod temat, chciałbym zapytać fachowców: Kilku użytkowników korzysta już na forum ze szper w dwulitrowych wolnossakach, co - podobno - poprawia prowadzenie, szczegolnie na śliskich nawierzchniach. Na cytowanej wcześniej stronie http://www.quaife.co.uk/shop_category.c ... ry_id/1274 jest informacja przy poszczególnych szperach, że pasują do wszystkich modeli np. imprezy produkowanych w latach 1993-2000 Czy to znaczy, że wystarczy nabyć taką szperę (ew cały tylny dyfer) z GT/WRX i przełożyć ją (samą szperę, nie dyfer) do wolnossaka? Trzeba brać pod uwagę przełożenia, etc, etc? Jest sens takiej przekładki? Z góry dzięki za odpowiedź! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Czy front LSD z 22B to wiskoza ? Nie. Front z 22B to szpera helicalna, praktycznie to samo co Quaife. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alpin Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 tutaj jest ciekawa rozpiska jaki dyfer był w jakim modelu http://www.srbpower.com/kaaz/lsd?Make=SUBARU Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Alpin, fajna rozpiska. Ciekawe, że nie ma na niej żadego subaraka, który miałby z przodu fabrycznie nieotwarty dyfer .... KAAZ robi płytkowe szpery, podobno uperdliwe na codzień (torque steering, zużywanie i nie całkiem ciche) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 Alpin, fajna rozpiska. Ciekawe, że nie ma na niej żadego subaraka, który miałby z przodu fabrycznie nieotwarty dyfer ....KAAZ robi płytkowe szpery, podobno uperdliwe na codzień (torque steering, zużywanie i nie całkiem ciche) jak auto ma byc uyztkowane na codzien, to o jakiejkolwiek "plytce" z przodu lepiej zapomnij... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kropkowicz Opublikowano 25 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2010 to właśnie chciałem przekazać, torsen ponoć ok z drugiej strony [ Dodano: Pią Sty 29, 2010 7:20 am ] teraz pytanie: jaka będzie różnica w prowadzeniu auta po zamontowaniu przedniego dyfra helikalnego dla kogoś kto 99,99% czasu w samochodzie spędza na drodze ? nie licząc tego w garażu oczywiście... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 podbijam temat, ktoś ma już po upłynięciu 1.5 roku doświadczenia z OBX? Czy front LSD z 22B to wiskoza ? Nie. Front z 22B to szpera helicalna, praktycznie to samo co Quaife. 22b mam, 2k A potaniała trochę? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komancz Opublikowano 5 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2011 teraz pytanie: jaka będzie różnica w prowadzeniu auta po zamontowaniu przedniego dyfra helikalnego dla kogoś kto 99,99% czasu w samochodzie spędza na drodze ?nie licząc tego w garażu oczywiście... będzie różnica wyczuwalna na co dzień zdecydowanie, zwłaszcza na mokrym. Polecam, uważam że to jeden z fajnieszych modów do napędu 5mt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Co można kupić i za ile do 5MT z Forka? ma ktoś, coś, na handel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się