tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 w przypadku mojej zony droga hamowania byla za dluuuuuga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Przykro widziec Ale to juz chyba jakis czas temu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 tak ale juz spowrotem na drodze jeszcze male poprawki przez profesjonalnego blacharza i szafa gra a czlowiek + mlotek duzo moze zdzialac a zona ma szlabant :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roberto555 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 U mnie 2 lata temu to samo... Chociaż w o wiele mniejszym stopniu, bo poległ tylko zderzak i szkło lewego reflektora. Jakie były warunki pogodowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adaś Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 niestety bywają też sytuacje że na hamowanie jest za późno :neutral: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tosianie Opublikowano 18 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 U mnie 2 lata temu to samo...Chociaż w o wiele mniejszym stopniu, bo poległ tylko zderzak i szkło lewego reflektora. Jakie były warunki pogodowe? HE zona mowila ze tragiczne :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eden Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2010 Jeśli jest 38,9 metra i podobny wynik do obecnych aut seryjnych to jak dla mnie dosyć kiepsko - przy założeniu niskiej wagi GT i cztero tłoczkowych zacisków w porównaniu np do takiego Superba który waży 300kg wiecej a hamuje tak samo to trochę wydaje mi się to niezrozumiałe (Na tej stronie http://www.motofakty.pl/a..._hamowaniu.html wynika nawet że ważacy 1600 kg Suberb szybciej hamuje niż moje GT w co mi się wierzyć nie chce ) Hm, trzeba by się zastanowić nad kilkoma sprawami: 1. Test SI miał miejsce jakieś 10 lat temu. Zarówno producenci hamulców, jak i opon dołożyli od tego czasu starań, żeby poprawić swoje produkty. 2. Trzeba by się zastanowić, skąd wzięto wyniki, podane na cytowanej przez Ciebie stronie Źródła danych (przeprowadzające testy) są różne. To i różne wyniki nie dziwią. 3. Nie jestem pewien, czy GT'k w teście miał 4-ro tłoczkowe zaciski. 4. Nawet rożne typy asfaltu mają różną przyczepność, a już na pewno Nawirzchnia to asfalt lekko wilgotny (dopiero co wysechł po deszczu) Jak jeszcze dołożymy do tego5. Zużycie opony, może się okazać, że rozbieżności będą znaczne. W tym teście: http://moto.pl/MotoPL/1,90109,5411350,H ... zenie.html można przeczytać, jak wielkie znaczenie ma nawierzchnia i jakość opon. konkluzja jest chyba taka jaką mogę wysunąć że nie da się porównać takich danych jeśli nie zostały testy przeprowadzone zaraz po sobie w tych samych warunkach i na takim samym podłożu - szkoda ciekawiło mnie jak prezentują sie takie suche dane seryjnej imprezy czy evo do innych aut :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 http://www.caranddriver.com/var/ezflow_ ... 026cf6.pdf Kilka samochodow w jednym tescie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 19 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2010 Wg testu DSF Motorvision (http://www.youtube.com/watch?v=LtQK7KB3My8), przeprowadzonego lata temu SI GT potrzebowała 38,9 metra do zatrzymania ze 100 km/h - na fabrycznym ogumieniu. Dziesięć lat temu rewelacyjny wynik, dziś ciągle niezły dla aut fabrycznych. Czy są przewidziane nagrody za poprawną odpowiedź? nagrody może później :razz: Jeśli jest 38,9 metra i podobny wynik do obecnych aut seryjnych to jak dla mnie dosyć kiepsko - przy założeniu niskiej wagi GT i cztero tłoczkowych zacisków (...) wg. innego zrodla GT'ek* mial wynik 37m *trudno powiedziec, o ktory dokladnie MY w tym tescie chodzi - bo dane techniczne sa niby juz z MY'99 (np. 218KM), ale na fotkach jest MY'98 http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=115423&start=0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się