Skocz do zawartości

Turbo z STI - zdjecia / wymiary/ problem


k64

Rekomendowane odpowiedzi

hej, witam .

 

mam pytanie, kupilem turbo niby z subaru sti vf43 (takie chcialem kupic)

, turbo wkladamy do innej marki (bmw) , i chcialbym zapytac czy z tym turbo jest wszystko ok tzn wymiarowo, i czy wyglada wlasnie na vf43,

 

czy napewno jest to 43, czy byly jakies rozne ver? wydaje nam sie ze wylot do IC podcinienia i wlot powietrza rowniez maja mala srednice , czy moze tylk nam sie zdaje.

 

i jeszce jedno pytanie, czy nie powinna byc tabliczka jakas znamionowa? kolo wezy z actuatora widac tak jak by tam miala byc ale nie ma ?

 

daje zdjecia:

 

ihi2.png

ihi1.png

52460969.png

66943949.png

50455235.png

 

 

wielkie dzieki za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby sie roznily to by byly zapewne rozne turbo. Mialbys tez na pewno na tabliczce zaznaczona inna wersje muszli (no oczywiscie i tak musialbys miec do czego porownac ;))

Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz :)

 

Tak jest również według mojej wiedzy.

 

Wygląda bardzo typowo, jak na VF43 :).

 

Zajrzyj też do images.google.com i wpisz ihi vf43 - znajdziesz od cholery fot z każdej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

k64 - nie stresowalbym sie - zwlaszcza w sytuacji, gdzie juz kupiles to turbo :)

 

Lepiej sie pochwal co to za bmw bedzie :)

poprostu ktos wlozyl takie turbo i byl bardzo fajny wynik ale niby mial vf43 aa trosze o ile dobrze pamieta roznilo sie wejscie do ic , no nic,

 

projekt wlasciwie na ukonczeniu, mial byc garrett gt32 ale okazal sie rozciekniety i moze i dobrze bo chyba bedzie najlepiej z ihi :wink:

 

moj projekt

 

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bardzo ladnie . mam takie pytanie masz blok silnika aluminiowy czy zeliwny bo podobno te aluminiowe srednio znoasza turbo . podobno nie wytrzymuja temperatury bo zamocno pracuje i wywala uszczelke pod glowica. z tego co slyszalem ( nie wiem ile w tym prawdy ) to jedyny ratunek to zlozenie czapki na uszczelce miedzianej i struna od gitary no i oczywiscie nie seryjne srubki glowicy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...