k64 Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 hej, witam . mam pytanie, kupilem turbo niby z subaru sti vf43 (takie chcialem kupic) , turbo wkladamy do innej marki (bmw) , i chcialbym zapytac czy z tym turbo jest wszystko ok tzn wymiarowo, i czy wyglada wlasnie na vf43, czy napewno jest to 43, czy byly jakies rozne ver? wydaje nam sie ze wylot do IC podcinienia i wlot powietrza rowniez maja mala srednice , czy moze tylk nam sie zdaje. i jeszce jedno pytanie, czy nie powinna byc tabliczka jakas znamionowa? kolo wezy z actuatora widac tak jak by tam miala byc ale nie ma ? daje zdjecia: wielkie dzieki za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 No przeciez masz tabliczke i masz napisane na muszli, ze to vf43. Co do wymiarow - na moje oko wygladaja ok - z miarka nie mierzylem nigdy swojej, fakt. Ale tez i trzeba pamietac, ze turbo ihi nie sa jakies wielkie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k64 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 a czy byly rozne ver europa japonia usa? roznicy sie rozmiarami wyjscia na IC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Gdyby sie roznily to by byly zapewne rozne turbo. Mialbys tez na pewno na tabliczce zaznaczona inna wersje muszli (no oczywiscie i tak musialbys miec do czego porownac ) Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz Tak jest również według mojej wiedzy. Wygląda bardzo typowo, jak na VF43 . Zajrzyj też do images.google.com i wpisz ihi vf43 - znajdziesz od cholery fot z każdej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k64 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 ale wymiarow nie mam, przydaly by sie w kazdym razie dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 k64 - nie stresowalbym sie - zwlaszcza w sytuacji, gdzie juz kupiles to turbo Lepiej sie pochwal co to za bmw bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k64 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 k64 - nie stresowalbym sie - zwlaszcza w sytuacji, gdzie juz kupiles to turbo Lepiej sie pochwal co to za bmw bedzie poprostu ktos wlozyl takie turbo i byl bardzo fajny wynik ale niby mial vf43 aa trosze o ile dobrze pamieta roznilo sie wejscie do ic , no nic, projekt wlasciwie na ukonczeniu, mial byc garrett gt32 ale okazal sie rozciekniety i moze i dobrze bo chyba bedzie najlepiej z ihi :wink: moj projekt http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
green-wawa Opublikowano 15 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 bardzo ladnie . mam takie pytanie masz blok silnika aluminiowy czy zeliwny bo podobno te aluminiowe srednio znoasza turbo . podobno nie wytrzymuja temperatury bo zamocno pracuje i wywala uszczelke pod glowica. z tego co slyszalem ( nie wiem ile w tym prawdy ) to jedyny ratunek to zlozenie czapki na uszczelce miedzianej i struna od gitary no i oczywiscie nie seryjne srubki glowicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
k64 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2010 m50 bez vanosa czyli zerliwny idiotoodporny idelny na turbo silnik, przekladka i tak jest odprezajaca i do 1 bara chcemy ciagnac. zobaczymy :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się