Jump to content

Turbo z STI - zdjecia / wymiary/ problem


k64

Recommended Posts

hej, witam .

 

mam pytanie, kupilem turbo niby z subaru sti vf43 (takie chcialem kupic)

, turbo wkladamy do innej marki (bmw) , i chcialbym zapytac czy z tym turbo jest wszystko ok tzn wymiarowo, i czy wyglada wlasnie na vf43,

 

czy napewno jest to 43, czy byly jakies rozne ver? wydaje nam sie ze wylot do IC podcinienia i wlot powietrza rowniez maja mala srednice , czy moze tylk nam sie zdaje.

 

i jeszce jedno pytanie, czy nie powinna byc tabliczka jakas znamionowa? kolo wezy z actuatora widac tak jak by tam miala byc ale nie ma ?

 

daje zdjecia:

 

ihi2.png

ihi1.png

52460969.png

66943949.png

50455235.png

 

 

wielkie dzieki za pomoc.

Link to comment
Share on other sites

No przeciez masz tabliczke i masz napisane na muszli, ze to vf43.

Co do wymiarow - na moje oko wygladaja ok - z miarka nie mierzylem nigdy swojej, fakt.

Ale tez i trzeba pamietac, ze turbo ihi nie sa jakies wielkie.

Link to comment
Share on other sites

Gdyby sie roznily to by byly zapewne rozne turbo. Mialbys tez na pewno na tabliczce zaznaczona inna wersje muszli (no oczywiscie i tak musialbys miec do czego porownac ;))

Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz :)

Link to comment
Share on other sites

Ale nic mi nie wiadomo na temat tego, zeby powstawaly rozne wersje vf43 - vf43 to vf43 i juz :)

 

Tak jest również według mojej wiedzy.

 

Wygląda bardzo typowo, jak na VF43 :).

 

Zajrzyj też do images.google.com i wpisz ihi vf43 - znajdziesz od cholery fot z każdej strony.

Link to comment
Share on other sites

k64 - nie stresowalbym sie - zwlaszcza w sytuacji, gdzie juz kupiles to turbo :)

 

Lepiej sie pochwal co to za bmw bedzie :)

poprostu ktos wlozyl takie turbo i byl bardzo fajny wynik ale niby mial vf43 aa trosze o ile dobrze pamieta roznilo sie wejscie do ic , no nic,

 

projekt wlasciwie na ukonczeniu, mial byc garrett gt32 ale okazal sie rozciekniety i moze i dobrze bo chyba bedzie najlepiej z ihi :wink:

 

moj projekt

 

http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44

Link to comment
Share on other sites

bardzo ladnie . mam takie pytanie masz blok silnika aluminiowy czy zeliwny bo podobno te aluminiowe srednio znoasza turbo . podobno nie wytrzymuja temperatury bo zamocno pracuje i wywala uszczelke pod glowica. z tego co slyszalem ( nie wiem ile w tym prawdy ) to jedyny ratunek to zlozenie czapki na uszczelce miedzianej i struna od gitary no i oczywiscie nie seryjne srubki glowicy

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...