Skocz do zawartości

k64

Użytkownik
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Skąd
    src

Osiągnięcia k64

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. k64

    IHI VF43 -> Wydech i boost max

    heh no to super, jak juz dlubiecie to nie wiem jak wy ale nic jednak nie zastapi pojemnosci wedlog mnie , choc chyba subaru to taka rajdowka bardziej niz drag, choc rozni ludzie rozne potrzeby. the wolf bardzo mi pomogles. w sumie temat zakonczony panowie. dzieki fajnie bylo pisac na innym forum niz na bmw :wink:
  2. k64

    IHI VF43 -> Wydech i boost max

    no to juz mi sie troche rozjasnilo jak napisales o tym 1,4 i spadku. Co do mierzenia tmp w doolocie faktycznie jest takjak napisales dobra sprawa - ze jak juz sie grzeje to napewno bedzie mniej. sprawdze to napewno. co do pytan, dlaczego nie poszukalem turbin innych z kolektorem itd, kolektor sam robilem a ta calosc lekko ponad 400hp da rade bez kucia tzn tyle sprawdzone a doladowanie to ok 1,5 bara bezpieczne a moze raczej sprawdzone, turbina ta poki co tzn IHI daje jak narazie najlepsze wyniki jesli chodzi o nM i moc w silnikach 2,5 M50 w bmw do doladowania 1bar~ (zagraniczne fora) . Wstaje juz przy 2tys, max boost jest przy 3 i o konca jak narazie te 0,9 utrzymuje , wiecej sprawdzimy niebawem. Mozna by napisac heh idealne turbo dla bmw do 1 bara, a czy wiecej podola to chcemy sprawdzic. dzieki za porady. :wink:
  3. k64

    IHI VF43 -> Wydech i boost max

    o widze ze jednak ktos napisal cos fajnego, ogolnie to juz dzisiaj zaczalem przerabiac wg, ale najbardziej ciekawi mnie wlasnie pytanie Ile vf43 znosi u was, sie zaloze ze polowa z was krecila max z turbin seryjnych ile szlo a jak pozniej juz nie szlo to kupowala wieksze, wiec chce poprostu wiedziec ile tak wedlog was daje rady, nie wiem jak tam u was z reszta osprzetu wydajnoscia wtryskow czy innych rzeczy . Niechodzi tutaj o to czy ktos wlozyl w to duzo pracy czy nie , ja tez wlozylem i chwale sie wlasciwie wszystkim nie mam nic do ukrycia. Poprostu nie wiem czy np przy 0,9 nie pojedzie lepiej niz na 1,1 bo juz turbina nie bedzie wykraczac poza swoja mape , temp w dolocie nie dostepna troszke do mnie nie mam narazie czujnika ale to nie bedzie problem raczej. cz. stukowy jest oczywiscie (zew) ale on mnie chroni tylko przed stukiem przy strojeniu stekospo do ucha i tyle, ale ciezko wiedziec kiedy jest lepiej przy takich mocach, u mnie napewno jest grubo ponad 3xx na silniku i 450~nM. \zamierzam sie wybrac na obciazeniowa hamownie ale dopiero jak skoncze i podkrece i wystroje na tyle ze wyda nam sie na max z tej turbiny a nie wiemy ile zostawic. Wydaje mi sie ze pisanie o mocy tutaj jest malo wazne, czy turbina starcza do 300 czy do 400km , rozne silniki u was rozne u nas (bmw) stad roznice beda rozne np ze wzgledu na same juz 6cylidrow u mnie. mysle ze wiecej niz 370km u mnie nie wyskoczy ale jak napiszecie ile u was jest max jesli macie zapewnione inne warunki to bede wiedziec na ile krecic .
  4. k64

    IHI VF43 -> Wydech i boost max

    toscie mi doradzili, macie szczeze na tym forum ciekawych ludzi ale czekam moze ktos normalny cos napisze na ten temat. sterowalem sam z sonda szerokopasmowa oraz ecumstarem (det II) moze nie wiedzie co to jest heh bo tylko na gotowe programy jedziecie do firm ktore to ogarniaja , jak nie wiesz skad marchewa sie bierze to juz twoj problem tutaj akurat z podlania za bardzo paliwem , afr bardzo bezpieczne, zaplon +2 stopnie do przodu. AUto jest odprezone , map sensor inne wtryski i wiele innych rzeczy ktore sa niezbedne a nie bede tutaj pisac, calosc jest opisana na SR forum a tataj pytanie bylo inne, jeszce do gory kolegi, w ktorym miejscu prosto z komory zasysa niby moj stozek cieple powietrze? nie dosc ze opatulony jest turbo i downpipe kocem to dodatkowo stozek wychodzi prosto na dwor, wiec widac gowno sie znasz bo twoje turbo na dole podwieszone w subaru wiecej powietrza cieplego ciagnie niz moje lepiej bys napisal cos madrego. tu masz fotke zebys sie najadl wstydu a napisalem na gorze zeby pisali ci co maja cos do powiedzenia na ten temat a nie biadolenie.
  5. czesc, kiedys juz pisalem z zamiarem wkladania turbo do swojego bmw, i tak tez sie stalo ... turbo wlasnie z waszych ulubionych samochodow, IHI VF43 , mam pare pytan ktore pozwola mi na dalsze modyfikacje a nie mam zamiaru zawsze na hamownie wjezdzac. Ponizej przedstawie pare fotek mojego samochodu ale narazie konkrety , bardzo prosze zeby wypisywali sie ci co maja cos ciekawego do napisania na moje pytania, i Ci ktorzy juz krecili. mam mbc wiec moge bawic sie doladowaniem , WG seryjny z IHI , to wszystko siedzi w silnku 2,5 ale to juz mniejsza o to. 1. Jakie max doladowanie ktos z was ustawial dla tej turbiny bez obawy o silnik, mi rąblo 1,5 raz ale tylko testowo . 2. Przy jakim doladowaniu tzn jaki MAX daje przyrosty mocy przy tej turbinie,tjz gdzie konczy sie jej wydajnosc jak wiadomo ladowac moze duzo (boost) ale ILE daje moc. Dodam ze teraz mam 0,6 bara, moge podkrecic do 0,9 , do 1,1 obojetnie tylko chce znac faktyczna sprawnosc tej turbiny , poza jaka granice nie oplaca sie krecic wyzej boostem bo nic to nie da a wiadomo w najgorszym wypadku przekrecimy turbo. aha ! doladowanie utrzymuje mi sie dokonca i przy 0,7bara napewno jest wzrost ciagly mocy ale ile jest granica 3. slyszalem ze do 350koni u WAS z tej turbiny max , jak to z tym jest? u mnie 2,5 silnik przy 0,5bara dalo 290koni i 380nM z hamowni bez obciazenia . 4. wydech, mam zrobione cos takiego: jak widac u mnie poczatek wydechu downpipe to wlaciwie jedna komora chyba w orginale tak tez jest u was , jedna komora wydech z turbiny + WG , moje pytanie brzmi, czy przegrodzenie KOMORY oraz osobne ujscie (rura osobna) z flanszy ktora jest na gorze (3D projekt ta z podwojna dziura to wiadomo to o co pytam a to z dwoma zlaczanymi to TO CO MAM Teraz) daje cos wiecej, czy ktos z was same takie mody robil, glownie chodzi mi o zachowanie sie boostu, tzn czy podskoczyl. jak ktos moze niech sie rozpisze glebiej co zaobserwowal. od nowa chce robic downpipe wlasnie rura ktora idzie na zew (z WG) i dopiero potem sie laczy w wydech ponownie albo i nie. Proprostu wyczytalem ze to pierwszy krok pozadnego wydechu w takim turbo , tzn najlepsze co moze byc . Prosze nie pisac jakie przyrosty oczekujesz itd ponizej wiecej fotek tak dla sprostowania. prosze o rozwage, nie potrafie dobrze tlumaczyc ale dziekuje juz teraz z gory za posty. filmik jakis tak zeby sie pochwalic
  6. m50 bez vanosa czyli zerliwny idiotoodporny idelny na turbo silnik, przekladka i tak jest odprezajaca i do 1 bara chcemy ciagnac. zobaczymy :grin:
  7. poprostu ktos wlozyl takie turbo i byl bardzo fajny wynik ale niby mial vf43 aa trosze o ile dobrze pamieta roznilo sie wejscie do ic , no nic, projekt wlasciwie na ukonczeniu, mial byc garrett gt32 ale okazal sie rozciekniety i moze i dobrze bo chyba bedzie najlepiej z ihi :wink: moj projekt http://www.turbobmw.pl/viewtopic.php?f=3&t=44
  8. ale wymiarow nie mam, przydaly by sie w kazdym razie dzieki
  9. a czy byly rozne ver europa japonia usa? roznicy sie rozmiarami wyjscia na IC ?
  10. hej, witam . mam pytanie, kupilem turbo niby z subaru sti vf43 (takie chcialem kupic) , turbo wkladamy do innej marki (bmw) , i chcialbym zapytac czy z tym turbo jest wszystko ok tzn wymiarowo, i czy wyglada wlasnie na vf43, czy napewno jest to 43, czy byly jakies rozne ver? wydaje nam sie ze wylot do IC podcinienia i wlot powietrza rowniez maja mala srednice , czy moze tylk nam sie zdaje. i jeszce jedno pytanie, czy nie powinna byc tabliczka jakas znamionowa? kolo wezy z actuatora widac tak jak by tam miala byc ale nie ma ? daje zdjecia: wielkie dzieki za pomoc.
  11. 1800zl za VF43 z 2005r. duzo czy malo ... jestem o krok od decyzji a wy mi w tym pomozecie.
  12. a ja jeszcze zapytam o cos skoro tak daleko jestesmy, czy te turbiny VF34 VF39 VF43 sa chlodzone woda ? czy tylko smarowanie olejem i czy ma ktos moze FOTKE przewodu do smarowania z ktorej z turbin , glownie chodzi mi o OTWOR tzn sama koncowke hmm dysze - jak duza jest ...
  13. Widzisz - jesteś na naszym Forum dość nowy i pewnie jeszcze przez to nie czujesz, że my jesteśmy wyraźnie zainteresowani tym, jak udało się osiągnąć taki wyniki przy takim doładowaniu, a nie - tak, jak na wielu forach - próbujemy podważyć to, co piszesz 8). Dla mnie to byłaby niesamowita akcja: silnik 2.5 z seryjnego wozu, który przy dodaniu turbiny dmuchającej 0,7 bara daje Ci prawie 480 Nm. Jaki potencjał musiałby drzemać w takim silniku do dalszych modów! :cool: wiesz calkiem zwykly ten 2,5 to nie jest, dla bezpieczenstwa kute graty, wydech 3 cale, ic rozmiarow takich jaki powinien, tez byli wszyscy grubo w szoku i nie wiezyli no ale jednak jakies tam sukcesy odniosl gosc w eliminacjach polski driftu... nie podlizujac sie marce ten silnik jest idealny do tego rodzaju modyfikacji . Ale zobaczymy CO mi z tego wyjdzie :???:
  14. nie zalezy mi na tym zeby przedstawiac wam teorie projektow innych, w temacie jest opisane jakie doladowanie - i dalej mysle ze jest to realne ,no przeciez temat nie tyczy tego Panowie :wink: dziekuje za odpowiedzi o TUrbo, mysle ze skusze sie wlasnie na cos takiego , jeszcze raz dzieki jak cos bedzie wiadomo to napisze napewno .
  15. http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... 8758&st=20 [ Dodano: Pią Maj 29, 2009 12:47 pm ] nichce sie klucic, wkoncu dostalem u was porady dotyczace turbin i za to dziekuje, mam rowniez kontakt z korona )bmw 2,5 T turbina TD04HL-16T, moc rowniez powyzej 320KM i doladowanie 0,8 http://www.racingforum.pl/index.php?sho ... =0&start=0
×
×
  • Dodaj nową pozycję...