woyt Opublikowano 3 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2010 witajcie, już ponad rok użytkuję mojego Legasia i nic złego się z nimi nie dzieje poza zawieszeniem, które powoli zaczyna trzeszczeć. Na początek tylne amorki: jeden już podczas kupna (i kontroli w ASO) wykazywał ślady pocenia (ponad rok temu), więc dwa tylne zostały wymienne na Kayaby (dwa miesiące temu). Od pewnego czasu dochodzą do moich uszu kolejne trzeszczenia/łomoty z zawieszenia, nawet na małych poprzecznych garbach/nierównościach słychać je wyraźnie. I teraz pytanie - jakie elementy w zawieszeniu Legasia (2006r) ulegają najczęstszemu zużyciu? Lub - co wcześniej czy później będę musiał wymienić? Pytania może infantylne, ale np. w Stilo dokładnie wiem (oczywiście z doświadczenia) co i jak często muszę wymieniać, w jakich ilościach, na co zwracać uwagę itp. Potrzebuję takich samych info o Legasiu, czyli: - amorki (wiadomo - wymieniamy gdy się zużyją) - wahacze (wymieniane w całości, czy może same tuleje metalowo gumowe?) - łączniki stabilizatorów (ile na przód i ile na tył i ewentualnie jakich firm - czy zamienniki lepsze od oryginałów)? - drążki kierownicze? - maglownica? (słyszałem, że w Legasiach lubi nabierać luzów) dzięki za pomoc doświadczonych Legacy-userów - Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Wprawdzie moje doswiadczenie z tym rocznikiem jest bliskie zeru, niemniej jezeli na naszych drogach pokonales ponad 15 tys. km to sugeruje padniete laczniki stabilizatora. Mozesz je wymienic na oryginalne, albo jakies poliuretany (tanich zamiennikow - jak znajdziesz - nie polecam bo polegna jeszcze szybciej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Podzielam zdanie aflinty w kwestii łączników stabilizatora. Chociaż u Ciebie może dojść jeszcze słynna "waląca" przekładnia kierownicza, bo zdaje się przy takich właśnie poprzecznych nierównościach potrafiła stukać. Do sprawdzenia ten ostatni punkt (w ASO oczywiście :wink: ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woyt Opublikowano 5 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 sugeruje padniete laczniki stabilizatora Podzielam zdanie aflinty w kwestii łączników stabilizatora Czy wiecie jeszcze ile sztuk na tył a ile na przód? A co z wahaczami? Wymieniane całe, czy tylko elementy gumowe? slesz mógłby pomóc, swoim Legasiem robi po 50tys km rocznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 ...Czy wiecie jeszcze ile sztuk na tył a ile na przód?... Zawsze i wszędzie po 2 sztuki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 5 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2010 A co z wahaczami? Wymieniane całe, czy tylko elementy gumowe? Nie wiem jak w Twoim roczniku, u mnie są wymienne tuleje - ale to dosyć pancerny element i nie sprawia raczej takich problemów jak łączniki stabilizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się