jaroslaw Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 witam . właśnie kożystając z waszych opini i doświadczeń załozyłem gaz do forestera . Po pierwszych próbach jest ok. ciągnie jak na benzynie . Zadnej różnicy nawet przejście niezauważalne . koszt 4400 zużycia gazu jeszcze nie znam podam wam dopiero po 4 tankowaniach . Mam tylko jeden problem na wolnych obrotach szarpie na gazie jak i na benzynie nierówna praca .Mechanior od gazu mówi że sie to wyrówna po paru jazdach , ale mnie się wydaje że coś sknocił Będę reklamował ,bo to trochę wnerwia . Może ktoś z was wie dlaczego tak nierówno chodzi na wolnych obrotach. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoul Opublikowano 5 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 Witam A przed montażem instalacji były takie objawy na benzynie?? Po montażu instalacji w moim forysiu, na drugi dzień chciałem ją sciągać własnie ze względu na nierówną pracę... zdaje się, że pisałem już o tym. Chodził nierówno na biegu jałowym i w zakresie obrotów 1000-2500 czyli jazda miejscka spokojna.... upierdliwe jednym słowem. Podjechałem na regulację i dopiero przyznali się, że nie wiedzieli jak sie ustawia to pod turbo. Ustawili ciśnienie ... i tutaj nie mam pojęcia na czym... na listwie lub na mieszalniku czy cos w tym stylu. Od tej pory jest gicio. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaroslaw Opublikowano 5 Maja 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2005 przed zainstalowaniem wzsystko było ok. może to faktycznie kwestia regulacji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 przed zainstalowaniem wzsystko było ok. może to faktycznie kwestia regulacji Ale kwestia regulacji czego? Jesli przed instalacją na benzynie było dobrze a teraz pracuje nie równo to instalator moze dał ciała i coś popaprał ... w tych silnikach raczej nic sie nie reguluje bo steruje nimi komputer. Tam nie ma śrubek czy pokreteł do regulacji. Jedynie co mozna dostosować to komputer od gazu i ew. cisnienie w reduktorze ale przeciez problem istnieje na benzynie .... więc ja był tego instalatora męczył bo pewnie coś popieprzyli ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Witam . korzystając z waszych doświadczeń i rad założyłem gaz do forestera 2l t . Wszystko jest ok. ciągnie jak na benzynie żadnej różnicy przejscie nie zauważalne . spalania jeszcze nie znam mam go dopiero od 2 dni . jest to bigaz . Jest tylko jeden problem nie chodzo równo na wolnych obrotach na gazie jak i na bęzynie . mechanior mówi zę to przejdzie ,ale mnie sie wydaje że on coś spartolił . Może ktoś z was wie co może być tego przyczyną POZDRAWIAM Jarosław już w trzech miejscach znalazłem twoją wiadomość. Jeżeli to instalacja bigas to na pewno będzie samochód jeździł OK. Na pewno musisz jeszcze przyjechać do warsztatu po około 1000 km na sprawdzenie instalacji. (myślę, że to kwestia doregulowania) Czasami, jeżeli świece mają duży przebieg i popracują trochę na gazie, zaczynają nie przepalać. Pozdrawiam, Jako PS Skąd jesteś? (może być na priva) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrea Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Mam Legacy 93 2,2 automat.Założyłem instalację gazową 3 m-ce temu.Jak na razie jest ok.Jednak zauważyłem jedną prawidłowość.Jak jest rezerwa paliwa lub gazu,zapala się "chek engine".Po uzupełnieniu, problem znika.Ogólnie polecam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IWAN Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Nie za duzo tych tematów o LPG? Wbijcie sie w ten co ma więcej stron, a te do wykasowania. Nie to abym był wrobgiem LPG ale tak średnio 3 tematy na pierwszej stronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Rzeczywiście panowie trochę przeginacie. Prosiłbym o nie zakładanie 15 wątków na ten sam temat. O gazowni można mnóstwo w archiwum znaleźć. Ja się osobiście nie dziwię że auto źle chodzi na benzynie ze zweżką w dolocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
demol Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Ja się osobiście nie dziwię że auto źle chodzi na benzynie ze zweżką w dolocie. Sekwencja nie ma zwęzki w dolocie :wink: sory nie mogłem sie powstrzymać hie hie hie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Ja się osobiście nie dziwię że auto źle chodzi na benzynie ze zweżką w dolocie. Sekwencja nie ma zwęzki w dolocie :wink: sory nie mogłem sie powstrzymać hie hie hie Z posta nie wynika że to sekwencja. Jeżeli tak to musieli zepsuć coś w elektronice silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leoul Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 koszt 4400 z Wynika wynika. Można by pogadać o tym, ale faktycznie... Azrael, może istnieje możliwość przeklejenia tego wszytskiego do tego tematu: http://www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=146291#146291 Lub wykasowanie i bałaganiarz dopisze swoje we wspomnianym :wink: Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 6 Maja 2005 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2005 Zamykam ten. I zakładam wątek o gazie przyklejony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi