Skocz do zawartości

Instalacja


Cinas

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

 

Nie będzie prawie nic pasowało :cry:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

 

Z 99 do 98 nie będzie pasowała, na 100%, a od WRXa jeszcze mniej. Musiałbyś wymienić nie tylko instalację, ale i deskę, rurę pod nią, wszystkie plastiki na tunelu, a najgorsza robota raczej w komorze silnika: kolektor ssący plus cały osprzęt silnika, łącznie z rozrządem, a do tego w zależności od wersji WRXa, chyba też głowice, bo SI MY98 nie ma zmiennych faz rozrządu, a mój WRX MY06 ma, a jak już się okazało w tym dziale, nie ma możliwości, żeby instalacja od silnika ze zmiennymi fazami chodziła w komplecie z silnikiem bez zmiennych faz, i odwrotnie. Czyli raczej lepiej zmienic samochód niż instalację. Musiałbyś miec drugi kompletny rozbity samochód na części, inaczej prawie niewykonalne lub na pewno - nieopłacalne...Jeżeli o to pytasz, znaczy, że nie jesteś tego sam w stanie zrobić, a ktoś kto by to ogarnął, weźmie sporo kasy, bo to dość skomplikowana i czasochłonna operacja....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nic nie będzie pasować nawet ecu....

 

 

emotorsport,

do instalacji bez zmiennych faz, możesz dołączyć zmienne fazy. Jest to wykonywalne o ile masz dobrego elektryka i ecu ze zmiennymi fazami.

 

To tak jak w hondzie, jak robisz swap z silnia bez vtec`a na silnik z vtec`iem.

- vtec sterowany jest jednym przewodem z ecu :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...