Cinas Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ... Nie będzie prawie nic pasowało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MISIEK062006 Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 tak jak pisze carfit, ale jak tak daleko idziesz z dłubaniem to z instalacją nie ma problemu by ją przełożyć coś na allegro znajdziesz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ... Z 99 do 98 nie będzie pasowała, na 100%, a od WRXa jeszcze mniej. Musiałbyś wymienić nie tylko instalację, ale i deskę, rurę pod nią, wszystkie plastiki na tunelu, a najgorsza robota raczej w komorze silnika: kolektor ssący plus cały osprzęt silnika, łącznie z rozrządem, a do tego w zależności od wersji WRXa, chyba też głowice, bo SI MY98 nie ma zmiennych faz rozrządu, a mój WRX MY06 ma, a jak już się okazało w tym dziale, nie ma możliwości, żeby instalacja od silnika ze zmiennymi fazami chodziła w komplecie z silnikiem bez zmiennych faz, i odwrotnie. Czyli raczej lepiej zmienic samochód niż instalację. Musiałbyś miec drugi kompletny rozbity samochód na części, inaczej prawie niewykonalne lub na pewno - nieopłacalne...Jeżeli o to pytasz, znaczy, że nie jesteś tego sam w stanie zrobić, a ktoś kto by to ogarnął, weźmie sporo kasy, bo to dość skomplikowana i czasochłonna operacja.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CZARNY Opublikowano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2009 nic nie będzie pasować nawet ecu.... emotorsport, do instalacji bez zmiennych faz, możesz dołączyć zmienne fazy. Jest to wykonywalne o ile masz dobrego elektryka i ecu ze zmiennymi fazami. To tak jak w hondzie, jak robisz swap z silnia bez vtec`a na silnik z vtec`iem. - vtec sterowany jest jednym przewodem z ecu :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się