Jump to content

Instalacja


Cinas
 Share

Recommended Posts

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

 

Nie będzie prawie nic pasowało :cry:

Link to comment
Share on other sites

Czy ktoś się orientuje czy instalacja z GT 99-00 będzie pasowała P&P do silnika z MY98 ? Oczywiście wraz ze zmianą słynnej przepływki . Albo najlepiej z WRXa tak żeby przy jednej robocie i deskę wymienić na moim zdaniem ciekawszą ( i czy obrotomierz z STI tam podejdzie ? ) Oczywiście wszelkiego rodzaju zbędne bajery jak ABS , klimę czy poduszki pomijamy bo tego i tak nie będzie ...

 

Z 99 do 98 nie będzie pasowała, na 100%, a od WRXa jeszcze mniej. Musiałbyś wymienić nie tylko instalację, ale i deskę, rurę pod nią, wszystkie plastiki na tunelu, a najgorsza robota raczej w komorze silnika: kolektor ssący plus cały osprzęt silnika, łącznie z rozrządem, a do tego w zależności od wersji WRXa, chyba też głowice, bo SI MY98 nie ma zmiennych faz rozrządu, a mój WRX MY06 ma, a jak już się okazało w tym dziale, nie ma możliwości, żeby instalacja od silnika ze zmiennymi fazami chodziła w komplecie z silnikiem bez zmiennych faz, i odwrotnie. Czyli raczej lepiej zmienic samochód niż instalację. Musiałbyś miec drugi kompletny rozbity samochód na części, inaczej prawie niewykonalne lub na pewno - nieopłacalne...Jeżeli o to pytasz, znaczy, że nie jesteś tego sam w stanie zrobić, a ktoś kto by to ogarnął, weźmie sporo kasy, bo to dość skomplikowana i czasochłonna operacja....

Link to comment
Share on other sites

nic nie będzie pasować nawet ecu....

 

 

emotorsport,

do instalacji bez zmiennych faz, możesz dołączyć zmienne fazy. Jest to wykonywalne o ile masz dobrego elektryka i ecu ze zmiennymi fazami.

 

To tak jak w hondzie, jak robisz swap z silnia bez vtec`a na silnik z vtec`iem.

- vtec sterowany jest jednym przewodem z ecu :-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...