maciek-info Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Witam wszystkich, oto moje pierwsze pytanie na tym forum: Czy miał ktoś problem z licznikiem w Imprezie z 96r? Mój polega na tym że licznik po prostu nie działa i na dodatek zapala się check, który pokazuje błąd 22 i 33. Z tego co przeczytałem to ten drugi dotyczy właśnie szybkości, z pierwszym poradzę sobie przy użyciu tematów z forum. W moim przypadku najprawdopodobniej wytarciu uległ element wychodzący do skrzyni (tak twierdził poprzedni właściciel, prawdopodobnie wyciągał). Kto wie gdzie znajdę taką część albo ma jakiś inny pomysł na rozwiązanie problemu, bo wszystkie sklep twierdzą jednogłośnie że do tego części nie mają, a licznik dobrze byłby mieć działający. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Radzę poszukać na używkach , bo to część która nie czeka w magazynie - tak myślę . To zupełny przypadek , że masz zepsuty . Taka używka może przeżyć Twoje auto . [ Dodano: Czw Lis 26, 2009 6:45 pm ] Tu się witamy http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=101962 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 26 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Najgorsze, że aby ten czujnik wyjąć to trzeba rozebrać skrzynię na drobne kawałeczki (w turbo na pewno. W N/A podejrzewam również). maciek-info, zacząłbym od sprawdzenia instalacji elektrycznej w aucie. Sam czujnik pada niezwykle rzadko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 27 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 wydawało mi się że elektryka nie ma tu nic do gadania, w skrzynie wchodzi cienka linka (stojąc z przodu to po lewej stronie), która wychodzi z wnętrza, mam nadzieję że w starszych zwykłych modelach występowała linka zamiast elektroniki i nie będzie wielkiego problemu z wyjęciem tego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 wydawało mi się że elektryka nie ma tu nic do gadania, w skrzynie wchodzi cienka linka (stojąc z przodu to po lewej stronie), która wychodzi z wnętrza, mam nadzieję że w starszych zwykłych modelach występowała linka zamiast elektroniki i nie będzie wielkiego problemu z wyjęciem tego Tak właśnie jest. Starsze modele mają linkę. Adaś w swoim samochodzie wymieniał jakiś czas temu, więc może coś podpowie. Pamiętam, że udało się nawet dopasować ją od Legacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość IRAZU Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 wydawało mi się że elektryka nie ma tu nic do gadania, w skrzynie wchodzi cienka linka (stojąc z przodu to po lewej stronie), która wychodzi z wnętrza, mam nadzieję że w starszych zwykłych modelach występowała linka zamiast elektroniki i nie będzie wielkiego problemu z wyjęciem tego A podałeś dane auta ? Różne modele i roczniki mają różne rozwiązania . Możesz mieć wersję na linkę . Podałem Ci wczoraj PW . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motorajdy Opublikowano 27 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2009 linka musi byc bo inaczej komp nie wie ze pojazd jest w ruchu, bedzi w trybie awaryjnym, poszukaj na allegro mi sie taka linke udało kiedys kupic, bez problemu płaskim kluczem wykręcasz ze skrzyni linke i wkładasz nowa , rzedko sie wyciera mechanimz w skrzyni, jezeli tak to mozesz spróbowac lekko sklepac końcówke linki to powinna przestac sie slizgac w kwadratowym gniezdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciek-info Opublikowano 6 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Poniżej przedstawiam zdjęcie zregenerowanego napędu prędkościomierza. Końcówka które wchodzi w skrzynię i tam się obraca, częściowo została ukręcona. Odpowiednie wyszlifowanie, dorobienie "implantu", sklejenie, zanitowanie i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się