Skocz do zawartości

czym się różni wersja 2.0X Trend/Active od 2.0X Comfort


rybno28

Rekomendowane odpowiedzi

generalnie w polsce byly na ogoł wersje wyposazenia - po kolei od najsłabszej: X, XA, XG i XC i osobno XT (do uturbionych). ale w kazdym roczniku były przeważnie jakieś tam różnice, były też wersje specjalne (z oznaczeniem WIN, SPE itd.) wiec i tak musisz porownywac raczej konkretne egzemplarze i ich wypas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w Polsce było coś takiego jak XG,XC itd. ale zapomniałeś jeszcze o XL. I w polsce te oznaczenia były widoczne na tylnej klapie.

Natomiast Niemcy wypuszczali modele z oznaczeniami X i XT, z czego wersje X to właśnie Trend, Active i Comfort. Ale te trzy nazwy były wyłącznie na papierze w katalogu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakładając, że pytasz o Forestera MY09, odpowiem tak:

 

Trend to absolutna podstawa, ze stalowymi kołpakami. Wersja Active posiada dodatkowo: automatyczną klimę w miejsce manualnej, podgrzewaną przednią szybę w miejscu spoczynku piór wycieraczek, podgrzewane przednie fotele i zderzaki w kolorze nadwozia. Wersja Comfort posiada dodatkowo tempomat z przyciskami w kierownicy, system audio 6xCD + 7 głośników + obsługa przyciskami w kierownicy, el. sterowane okno dachowe Panorama, ksenony, światła przeciwmgielne, alusy 16". Tak wygląda sprawa w wersjach z silnikiem benzynowym 2.0.

 

Z dieslem jest trochę lepiej. Już w wersji Active jest tempomat, alusy 16", światła przeciwmgielne i pakiet skórzany - lewarek zmiany biegów, ręczny i kierownica obszyta skórą. Podgrzewana szyba, automatyczna klima, zderzaki w kolorze nadwozia, tak samo jak w 2.0. Do wersji Comfort dochodzi to, co w 2.0XC + spoiler dachowy oraz alusy 17".

 

Wersja Exclusive to fotel kierowcy regulowany elektrycznie, system klucza elektronicznego Keyless Access i skórzana tapicerka.

 

Wersja 2.5 turbo miała oznaczenia VR i EX. Wersja VR odpowiada z grubsza wersji 2.0D XC, a w wersji EX dochodzi to, co w 2.0D XE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam się w Polsce było coś takiego jak XG,XC itd. ale zapomniałeś jeszcze o XL. I w polsce te oznaczenia były widoczne na tylnej klapie.

Natomiast Niemcy wypuszczali modele z oznaczeniami X i XT, z czego wersje X to właśnie Trend, Active i Comfort. Ale te trzy nazwy były wyłącznie na papierze w katalogu.

 

XL było chyba do 2005 i potem zostało zastąpione przez XC właśnie - tak gwoli ścisłości :razz: Poza tym na klapie to tez różnie oznaczali, ja miałem XG a na klapie samo X. No i za granicą ichnie oznaczenia. Dlatego jak napisałem, lepiej konkretne auto oceniac co ma w środku (lub ew. szukac konkretnej specyfikacji danego rocznika, do sprawdzenia) bo tak ogólnie to można zgłupieć od tych literek :smile:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...