Jump to content

czym się różni wersja 2.0X Trend/Active od 2.0X Comfort


rybno28
 Share

Recommended Posts

generalnie w polsce byly na ogoł wersje wyposazenia - po kolei od najsłabszej: X, XA, XG i XC i osobno XT (do uturbionych). ale w kazdym roczniku były przeważnie jakieś tam różnice, były też wersje specjalne (z oznaczeniem WIN, SPE itd.) wiec i tak musisz porownywac raczej konkretne egzemplarze i ich wypas

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się w Polsce było coś takiego jak XG,XC itd. ale zapomniałeś jeszcze o XL. I w polsce te oznaczenia były widoczne na tylnej klapie.

Natomiast Niemcy wypuszczali modele z oznaczeniami X i XT, z czego wersje X to właśnie Trend, Active i Comfort. Ale te trzy nazwy były wyłącznie na papierze w katalogu.

Link to comment
Share on other sites

Zakładając, że pytasz o Forestera MY09, odpowiem tak:

 

Trend to absolutna podstawa, ze stalowymi kołpakami. Wersja Active posiada dodatkowo: automatyczną klimę w miejsce manualnej, podgrzewaną przednią szybę w miejscu spoczynku piór wycieraczek, podgrzewane przednie fotele i zderzaki w kolorze nadwozia. Wersja Comfort posiada dodatkowo tempomat z przyciskami w kierownicy, system audio 6xCD + 7 głośników + obsługa przyciskami w kierownicy, el. sterowane okno dachowe Panorama, ksenony, światła przeciwmgielne, alusy 16". Tak wygląda sprawa w wersjach z silnikiem benzynowym 2.0.

 

Z dieslem jest trochę lepiej. Już w wersji Active jest tempomat, alusy 16", światła przeciwmgielne i pakiet skórzany - lewarek zmiany biegów, ręczny i kierownica obszyta skórą. Podgrzewana szyba, automatyczna klima, zderzaki w kolorze nadwozia, tak samo jak w 2.0. Do wersji Comfort dochodzi to, co w 2.0XC + spoiler dachowy oraz alusy 17".

 

Wersja Exclusive to fotel kierowcy regulowany elektrycznie, system klucza elektronicznego Keyless Access i skórzana tapicerka.

 

Wersja 2.5 turbo miała oznaczenia VR i EX. Wersja VR odpowiada z grubsza wersji 2.0D XC, a w wersji EX dochodzi to, co w 2.0D XE.

Link to comment
Share on other sites

Zgadzam się w Polsce było coś takiego jak XG,XC itd. ale zapomniałeś jeszcze o XL. I w polsce te oznaczenia były widoczne na tylnej klapie.

Natomiast Niemcy wypuszczali modele z oznaczeniami X i XT, z czego wersje X to właśnie Trend, Active i Comfort. Ale te trzy nazwy były wyłącznie na papierze w katalogu.

 

XL było chyba do 2005 i potem zostało zastąpione przez XC właśnie - tak gwoli ścisłości :razz: Poza tym na klapie to tez różnie oznaczali, ja miałem XG a na klapie samo X. No i za granicą ichnie oznaczenia. Dlatego jak napisałem, lepiej konkretne auto oceniac co ma w środku (lub ew. szukac konkretnej specyfikacji danego rocznika, do sprawdzenia) bo tak ogólnie to można zgłupieć od tych literek :smile:

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...