Skocz do zawartości

Forester XT 2,5 z automatem?


Bluetooth

Jakiej benzyna jest najlepsza dla twojego Szuwara  

109 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

Zamówić można już teraz .... choć nie znamy jeszcze ceny (będzie miał na wyposażeniu system kontroli trakcji i stabilizacji tego i tamtego).

Skrzynia to 4AT ze Sportshiftem.

 

Czyli - jeżeli ma się do naszej firmy zaufanie : zamawiać :)

Nie trzeba dodawać, że jak zwykle będziemy ceny ustalali racjonalnie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówić można już teraz .... choć nie znamy jeszcze ceny (będzie miał na wyposażeniu system kontroli trakcji i stabilizacji tego i tamtego).

Skrzynia to 4AT ze Sportshiftem.

 

Ha! Czyli jak rozumiem będzie to wersja 2006. Silnik też +20KM? Z zamówieniem wolałbym mimo wszystko poczekać na szczegółowy opis oferowanego modelu - wyposażenie, kolory itp. Może jakiś folder?

 

Cheers,

Bluetooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poza tym trwa dluzej przy redukcji :>

 

DSG? Przejedz sie autem ze skrzynia DSG. Goraco polecam. Ta skrzynia jest rewelacyjna. Ostatnio znow mialem przyjemnosc jezdzic autem z DSG po torze. Co wiecej przejechalo sie nim kilku zawodnikow i byli zaskoczeni, jak szybka i intuicyjna jest ta skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a udalo? :shock:

 

Do lat siedemdziesiątych Europa nie mogła uporać się z takim rozwiązaniem układu przeniesienia napędu. Propozycją alternatywną do skrzyni automatycznej była natomiast przekładnia bezstopniowa, która zyskała kilku zwolenników wśród europejskich konstruktorów. Już w roku 1920 w Szwajcarii poruszał się pojazd z prymitywnym, bezstopniowym układem napędowym. W latach 60. bezstopniową skrzynię biegów zastosowano w samochodzie zwanym Daffodil. Koła pasowe współpracujące z paskiem zębatym składają się z dwóch stożków, które mogą się do siebie zbliżać w wyniku czego zmienia się średnica, na której pracuje pasek zębaty. Dzięki temu istnieje możliwość płynnej zmiany przełożenia. Najbardziej "rozwojowa" jest przekładnia CVT wykorzystana między innymi do napędu Lancii Y10. Tu również pasek klinowy przenosi napęd między dwoma kołami pasowymi o zmieniających się płynnie średnicach ale sam pas jest wykonany z szeregu płytek stalowych a nie z gumy. Dzięki temu rozwiązaniu może on przenosić znacznie większy moment obrotowy.

 

taka skrzynia byla montowana rowniez w Justy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DSG jest bombowa, to prawda, a implementacja jej w VW (dwa sprzęgła) jest doskonała. To był najważniejszy element dzięki któremu Golf wyprzedził Legaca Spec B w zawodach o samochód roku w Top Gear. Co do bezstopniowej - nie przeczę że to jest chyba najlepsze rozwiązanie, ale jakoś chyba trudno by mi się było pogodzić z faktem, że mam auto napędzane paskiem klinowym.... :D

 

A jeszcze wracając do głównego wątku - czy ktoś jeździ z 4EAT i może się podzielić opinią o tej skrzynce? Na dzisiaj to jest ona dostępna chyba tylko w Legacu 2,5.

 

Cheers,

Bluetooth

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...