kukiluki Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Witam, Jakie są różnice między Type R a P1?? Ktoś podpowie? pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 kukiluki, spore P1 jest bardziej atrakcyjne ze wzgledu na jej raczej kolekcjonerski status ( przez prodriwe i mala liczbe egz. ) niz zaawasowanie techniczne.Roznice sa spore , brak dccd , szybkiej przekladni itp Link to comment Share on other sites More sharing options...
radekk Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 chyba nie było czegoś takiego jak GT Type R z tego ci sięorientuję to P1 w porównaniu do Type R był pozbawiony DCCD, brak krótkiej przekłądni, napędy chyba też inne. W sumie P1 to bardziej był właśnie taki GTek, tylko w innej budzie i wersji limitowanej Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 radekk, silnik i napedy mial Sti Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukiluki Posted June 20, 2009 Author Share Posted June 20, 2009 radekk, silnik i napedy mial Sti No właśnie, ale bez dccd chyba Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Ale silnik zmapowany na normalne paliwo co prawda 280 koni zostało ale moment dostał w dupe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Ale silnik zmapowany na normalne paliwo co prawda 280 koni zostało ale moment dostał w dupe. niby tak ale czy to Type R , RA , czy P1 ja mam na to inny poglad zreszta wypowiedzialem sie w innym temacie.sa to juz auta stare maja stare graty, nie mozna tak dobrze sprawdzic przy kupnie ,maja slaba 5mt, stary sinik bez zmiennych faz i tak mozn mnozyc.Kupno przekladaka zazwyczaj i tak kupuje sie kota w worku jak cos padnie to czeka sie miesiacami. Zdecydowaniel lepsze zarowno z punktu widzenia ekonomi jak i technicznego ( jesli ktos mysli o klasyku ) jest kupno zdrowego GT i wpakowanie tam gratow z New Aga.rezultaty sa powalajace jak widac to po kilku forumowych sprzetach = mamy pancerna skrzynie , latwy dostep do czesci i zazwyczaj komponenty przejechaly 50 tys a nie 150 i wiecej i maja pare a nie parenascie lat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Aha mam rozumieć Turdzi że tu mi odpowiadasz na posta z kupie impreze RA Dwie szkoły i obie dobre :wink: NIe może przecież być tak że wszyscy zrobią sobie takie same GT bo aż nudno bedzie. W UK jest fajne to że jest pełno firm tuningowych a każda ma inna dr oge do zrobienia fajnego GC8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 Aha mam rozumieć Turdzi że tu mi odpowiadasz na posta z kupie impreze RA tak jak by Dwie szkoły i obie dobre NIe może przecież być tak że wszyscy zrobią sobie takie same GT bo aż nudno bedzie. W UK jest fajne to że jest pełno firm tuningowych a każda ma inna dr oge do zrobienia fajnego GC8 tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink: Szanujących sie czyli? Zawsze były i są nadal dobrze porobione 400 konne Type R z seryjną skrzynią i mają sie dobrze. Kwestia jest taka że obudowa zależy od egzemplarza jak im sie odlała to taką wytrzymałość miała. Jedna seryjna sie rozlatywała inna po tuningu dawałą rade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kashmere Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 GT type R proszę zmień to na GC8 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Premo Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 tak na temat: http://moto.allegro.pl/item666396054_20 ... x_sti.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
waszka Posted June 20, 2009 Share Posted June 20, 2009 tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink: Szanujących sie czyli? Zawsze były i są nadal dobrze porobione 400 konne Type R z seryjną skrzynią i mają sie dobrze. Kwestia jest taka że obudowa zależy od egzemplarza jak im sie odlała to taką wytrzymałość miała. Jedna seryjna sie rozlatywała inna po tuningu dawałą rade. Wytrzymałość obudowy to jedno a fajnie dobrane przełożenia do upalania i KJS oraz precyzja działania to drugie :wink: ps.P1 chyba cięższe jest od type-r.Jeśli się mylę to poprawić mnie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
kukiluki Posted June 21, 2009 Author Share Posted June 21, 2009 tak na temat: http://moto.allegro.pl/item666396054_20 ... x_sti.html Właśnie zastanawiam się czy interesować się tym ogłoszeniem - dlatego to pytanie. pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdziGT Posted June 21, 2009 Share Posted June 21, 2009 Tak myslalem ze pewnie ci o to auto chodzi.Jak by nie bylo to ono i tak wyjdzie pewnie kolo 50K albo i lepiej a dalej nie bedzie skrecac i hamowac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now