Jump to content

GC8 type R vs P1..


kukiluki
 Share

Recommended Posts

kukiluki, spore P1 jest bardziej atrakcyjne ze wzgledu na jej raczej kolekcjonerski status ( przez prodriwe i mala liczbe egz. ) niz zaawasowanie techniczne.Roznice sa spore , brak dccd , szybkiej przekladni itp

Link to comment
Share on other sites

chyba nie było czegoś takiego jak GT Type R

 

z tego ci sięorientuję to P1 w porównaniu do Type R był pozbawiony DCCD, brak krótkiej przekłądni, napędy chyba też inne. W sumie P1 to bardziej był właśnie taki GTek, tylko w innej budzie i wersji limitowanej

Link to comment
Share on other sites

Ale silnik zmapowany na normalne paliwo co prawda 280 koni zostało ale moment dostał w dupe.

niby tak ale czy to Type R , RA , czy P1 ja mam na to inny poglad zreszta wypowiedzialem sie w innym temacie.sa to juz auta stare maja stare graty,

nie mozna tak dobrze sprawdzic przy kupnie ,maja slaba 5mt, stary sinik bez zmiennych faz i tak mozn mnozyc.Kupno przekladaka zazwyczaj i tak kupuje sie kota w worku jak cos padnie to czeka sie miesiacami.

Zdecydowaniel lepsze zarowno z punktu widzenia ekonomi jak i technicznego ( jesli ktos mysli o klasyku ) jest kupno zdrowego GT i wpakowanie tam gratow z New Aga.rezultaty sa powalajace jak widac to po kilku forumowych sprzetach = mamy pancerna skrzynie , latwy dostep do czesci i zazwyczaj komponenty przejechaly 50 tys a nie 150 i wiecej i maja pare a nie parenascie lat.

Link to comment
Share on other sites

Aha mam rozumieć Turdzi że tu mi odpowiadasz na posta z kupie impreze RA :mrgreen:

 

Dwie szkoły i obie dobre :wink: NIe może przecież być tak że wszyscy zrobią sobie takie same GT bo aż nudno bedzie. W UK jest fajne to że jest pełno firm tuningowych a każda ma inna dr oge do zrobienia fajnego GC8

Link to comment
Share on other sites

Aha mam rozumieć Turdzi że tu mi odpowiadasz na posta z kupie impreze RA

 

tak jak by :mrgreen:

 

Dwie szkoły i obie dobre NIe może przecież być tak że wszyscy zrobią sobie takie same GT bo aż nudno bedzie. W UK jest fajne to że jest pełno firm tuningowych a każda ma inna dr oge do zrobienia fajnego GC8

 

tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink:

Link to comment
Share on other sites

tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink:

 

Szanujących sie czyli? Zawsze były i są nadal dobrze porobione 400 konne Type R z seryjną skrzynią i mają sie dobrze. Kwestia jest taka że obudowa zależy od egzemplarza jak im sie odlała to taką wytrzymałość miała. Jedna seryjna sie rozlatywała inna po tuningu dawałą rade.

Link to comment
Share on other sites

tys prowda :smile: ale prawda jest taka ze nawet w UK wiekszosc szanujacych sie Type R czy innych GC8 i tak ma juz zaadaptowane 6MT wiec to tylko kwestia czasu :wink:

 

Szanujących sie czyli? Zawsze były i są nadal dobrze porobione 400 konne Type R z seryjną skrzynią i mają sie dobrze. Kwestia jest taka że obudowa zależy od egzemplarza jak im sie odlała to taką wytrzymałość miała. Jedna seryjna sie rozlatywała inna po tuningu dawałą rade.

 

Wytrzymałość obudowy to jedno a fajnie dobrane przełożenia do upalania i KJS oraz precyzja działania to drugie :wink:

 

ps.P1 chyba cięższe jest od type-r.Jeśli się mylę to poprawić mnie.

Link to comment
Share on other sites

Tak myslalem ze pewnie ci o to auto chodzi.Jak by nie bylo to ono i tak wyjdzie pewnie kolo 50K albo i lepiej a dalej nie bedzie skrecac i hamowac.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...