Skocz do zawartości

FORESTER OFF ROAD w okolicach Warszawy


AllRad

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1,8 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
nie wiem czy pchanie się w poligon w Sulejówku to jest good pomysł, są między Wesołą a Sulejówkiem fajne tereny również

Gdzie? Pomijając poligon oczywiście :D

lasy przy szklarniowej czy wodociągowej..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak dla mnie szału tam by raczej nie było, tym bardziej że łatwo będzie tam spotkać kogoś komu nasza zabawa wcale nie musiała się podobać...

 

Ale mogę się oczywiście mylić ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potwierdzam ze do nowego forka wchodza 215/70/16 nawet na felgach bardziej wysunietych (38mm zamiast 48mm)

Luzu jest niewiele ,5mm przod przedniej opony przy max skrecie i przod tylnej opony.

Robiłem różne cuda na roznych wertepach i nic nie ociera.

BF Goodrich TA KO

Opona 50/50 teren asfalt. nie ma co sie spodziewac szalenstwa na aswalcie, precyzyjna na prostej lagodnych zakrętach, na agrafkach nie bardzo.

Na szutrach bardzoprecyzyjna i reaktywna

Nie znalazlem blota ani mokrego asfaltu by cos powidziec na temat

IMG_0888&bgcolor=black

IMG_0887&bgcolor=black

http://gallery.me.com/wlizlojan#100002/IMG_0887&bgcolor=black

http://gallery.me.com/wlizlojan#100002/IMG_0888&bgcolor=black

http://gallery.me.com/wlizlojan#100002

 

-- 21 maja 2011, o 12:06 --

 

DerickB, trzymaj sie, życzę aby ci się jak najszybciej unormowało

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Salut,

Oponki bardzo dobre na luzne nawierzchnie, szuter, piach w zimie na śniegu powinny sprawować się prawie jak letnie na asfalcie.

Mam doświadczenia z Pirelli Scorpion AT i BF Goodrich MT. Na błotku trochę pomogą ale po kilkusetmetrach przy paru głębszych koleinach będą miały tendencję do "zaklejania".

MT-ki z kolei zagrzebują się w suchym piasku dość skrupulatnie ale z kolei w błocie bardzo pomocne. MT-ki są bardziej miękkie to oznacza szybsze zużycie i mniej "stabilną" jazdę po asfalcie. Nie ma opon terenowych uniwersalnych, ale AT przynajmniej na asfalcie są cichsze a ich zużycie jest porównywalne z oponą szosową. W terenie dodatkową pomocą jest możliwość odłączania systemu kontroli trakcji, tym guziczkiem po lewej, odłączanie go pomaga zawsze przy głębszym błocie lub piachu wtedy jest pełna kontrola pedałem przyspieszenia. Koła nie są dohamomywane i auto nie traci mocy aż do zatrzymania (bez urazy dla Subaru, ale mówimy tu o hardcorowym użytkowaniu auta szosowego). Nigdy nie odłączam go na śliskim trawersie, wtedy Forester prowadzi się o niebo lepiej przy włączonym systemie.

 

opony OK, ale te felgi :shock: !! to chyba nie do jazdy terenowej ?? :oops: tylko na bulwar w Cannes przy Carltonie :twisted:

 

dedal

vel crossroader

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

opony OK, ale te felgi !! to chyba nie do jazdy terenowej ?? tylko na bulwar w Cannes przy Carltonie

Zdecydowanie i jestem tego swiadom. To nie jest zestaw na teren, to sa felgi od zimowek z imprezy. Mysle jednak ze na plejady wystarcza. Zamierzam zakupic jakies bardziej terenowe felki w wakacje jak bede w polsce.

 

Co do tych opon to zjezdielem juz na picupie 3 komplety. Z blota sie calkiem dobrze czyszcza ale trzeba zdjac cisnienie do 1.8 i wszystko gra niestety zlezy od terenu bo jednak balon jest malutki i na forku jrszce nie doswiadczylem. Przy 255/16/80 zdawalo to egzamin nawet na bardzo lepkich trawiastych podjazdach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzioba

 

Co do tych felg to trochę żartowałem. Prezentują się elegancko. Tego typu felgi i opony mogą być przecież używane na co dzień w zastępstwie zimowych i wtedy, na przykład podczas wypadów do alpejskiej chatki na Col d'Iseran :lol:, zapewnią bezpieczną jazdę.

 

Ci, którzy byli na zeszłorocznych Plejadach wiedzą , że badanie wytrzymałości Forestera zostało już przeprowadzone :P chyba z sukcesem dla tego produktu :mrgreen:. Niekiedy dawał się zauważyć brak bardziej wytrzymałych opon szczególnie u tych, którzy poruszali się mniej spokojnie. W jednym miejscu w strumyczku w piaskowni znajdowały się ostre kamienie. Z powodu żyjących właśnie tam, pod wodą, zwierzątek nie zostały usunięte, nie chcieliśmy naruszać ekosystemu. Nazwę tychże żyjątek-zwierzątek zna wyłącznie Dyrekcja.

Niektóre załogi podczas jazdy coś korciło i zachowywali się bardziej agresywnie niekiedy wręcz ekstatycznie ( dwie opony desintegree (fr.) :P ).

AllRad z Kasią byli również całkowicie pochłonięci jazdą ale tu, UWAGA, tuż przed strumyczkiem AllRad zwolnił do minimum i po mistrzowsku przejechał owe kamyczki (może i zwierzątka !) dokonał tego z wielką gracją, bez strat w sprzęcie ( dowód na filmiku na

).

Brawo mistrzu!

 

 

Pozdrawiam

dedal

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dedal, dobra, wiem ze takie felki nie pasują nawet wyglądem do opon T/A a szczególnie jak ktoś wie o co chodzi ale lans jest. Jedyna ich zaleta jest to ze łatwo jest z nich wydłubać błoto lub śnieg przy wjeździe na asfalt i przy trawersach strumieni dają mniejsza płaszczyznę nacisku nurtu. Parę razy promowałem się autem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
AllRad z Kasią byli również całkowicie pochłonięci jazdą ale tu, UWAGA, tuż przed strumyczkiem AllRad zwolnił do minimum i po mistrzowsku przejechał owe kamyczki (może i zwierzątka !) dokonał tego z wielką gracją, bez strat w sprzęcie ( dowód na filmiku na
).

Brawo mistrzu!

 

dedal, dzięki za słowa pochwały! W tej chwili nie pamiętam która załoga, ale uprzedzono nas że lewą stroną jest lepiej przejechać strumyczek.

Zobaczymy co nas czeka w tym roku.

 

 

Bartekfi, ja się piszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...