Skocz do zawartości

zamiana liczników/zegarów w US Spec na wersję EU-STi MY05-07


smiechu

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem,

chodzi mi o zamiane liczników, znaczy się zespołu zegarów w US Specu na wersję EU - STi MY05-07, może ktoś ćwiczył i ma już jakieś doświadczenia w tym temacie. Ewentualnie zastanawiam się nad przeflashowaniem US na soft z EU i wtedy liczniki pozostaną z US Spec ale odometer będzie w już w kilometrach a temperatura w st. Celsjusza.

 

Przeflashowanie już ćwiczyłem na swoim poprzednim Subaraku - na WRX US Spec MY05, do tej pory działa idealnie, wskazania odometera były przeze mnie porównywane z GPS i zgadzały się co do 0,1 km.

 

Jedyne czego się obawiam w STi przy zmianie, czy flashowaniu liczników to czy immobilizer nie zgłupieje. Wiem, że w kluczykach jest na 100% ale nie wiem czy nie ma jakiegoś sterownika zaszytego w scalaku w zegarach :roll:

 

będę wdzięczy za ewentualne porady i spostrzeżenia w powyższym temacie.

Smiech'u

 

P.S. żeby rozwiać wszelkie wątpliwości - moje auto to 2,5 litrowe STi MY05 US Spec i chce mieć odometer w km żebym na Plejadach nie musiał całą noc przeliczać kilometrów na mile w itinererze :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smiech'u US Spec`em na plejady? musisz miec jakies znajomosci :mrgreen:

 

a tak w temacie

robilem przekladke zegarow ale w WRX MY03 zegary US out na ich miejsce zegary STI v7

o takie

464d1076150893-sti-v7-gauge-clustetr-install-v7-cluster.jpg

wszystko bylo plug&play, wymiana zajela mi 5min

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Smiech'u US Spec`em na plejady? musisz miec jakies znajomosci :mrgreen:

etam, od razu znajomości - po prostu mam starego 4 -letniego grata z 2005 roku, który w III-turze przeszedł formularz rejestracyjny :mrgreen:

 

a tak w temacie

robilem przekladke zegarow ale w WRX MY03 zegary US out na ich miejsce zegary STI v7

o takie

Obrazek

wszystko bylo plug&play, wymiana zajela mi 5min

dzięki za info, ja mam już te nowsze "czerwone" zegary na diodach LED no i tak jak wspomniałem mam immobilizer w kluczyku - dlatego wolę się upewnić, czy czegoś nie zepsuje montując całe zegary od STi EU Spec MY05-07

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygodniejsze na pewno byłoby flashowanie . Predkosciomierz w milach mi nie przeskadza ale temp czy licznik kilometrów wolałbym w km. daj znac jak sie czegos dowiesz

oki, dam znać - mam gościa który nam to przefleszuje (fleszował mi już w poprzednim moim WRX-ie MY05 i było wszystko GIT) tylko kwestia co z tym immobilizerem, czy po flashowaniu będziemy mogli auta odpalić :???:

 

Czy ktoś z Sznownego Grona ma jakieś doświadczenia i może coś podpowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Znalazłem na alledrogo tarcze zegarów. Ciekawe czy byłoby to dobre rozwiązanie Zastanawiam się tylko czy da się rozebrać licznik żeby dało się je wymienić? Do tego Przefleszować termometr i odometr i gotowe... Chyba? Co sądzicie?

 

http://moto.allegro.pl/item674927874_bi ... preza.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam licznik EU w US Specu (WRX 02')- wchodzi plug'n'play. Mam jedynie problem z termometrem- nie działa (standardowo w bugu US po prostu go nie było! :roll:- może to walnięty czujnik temp.- nie wiem). Licznik będzie wyświetlać zapamiętany dystans. Są spece, którzy "fleszują" pamięć i zmieniają mile na km (usługa kosztuje 100-150zł). Jakoś nie miałem jeszcze na to czasu, ale będę to robić u siebie w ciągu najbliższych 2-3 tygodni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jedynie problem z termometrem- nie działa (standardowo w bugu US po prostu go nie było! :roll:- może to walnięty czujnik temp.- nie wiem)

standardowo nie ma czujnika temperatury w bugu US

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
Pytanie z innej beczki ale pokrewne :) orientujecie sie czy po przelozeniu licznikow , stan km bedzie wyswietlany taki jaki mialem Faktyczny w ( samochodzie ) czy taki jaki jest w liczniku ktory wkladam do Subru ?

 

Będzie taki jak w liczniku, który montujesz w swoim aucie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 lata później...

Witam.

Zafundowałem sobie do swojej imprezy rs 08' licznik od wrx-a z anglii.

I co sie okazało, po założeniu wszystko pięknie wyświetla (pomijam mile) ale auto nie odpala :(

Może zna ktoś odpowiedź dlaczego taki sie dzieje i czy można to jakoś zmienić ??

Jeżeli to jest kwestia oprogramowania to czy da się go przegrać z jednego do drugiego licznika ??

Pzdr.

 

-- N maja 13, 2012 9:16 pm --

 

Oprogramowanie da sie przegrać ale nie w całości.

Trzeba go podzielić na dane z nowego i starego licznika.

Po kilku próbach sie udało i samochód odpalił :)

Oczywiście cała operacja wymaga dobrego fachowca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem na alledrogo tarcze zegarów. Ciekawe czy byłoby to dobre rozwiązanie Zastanawiam się tylko czy da się rozebrać licznik żeby dało się je wymienić? Do tego Przefleszować termometr i odometr i gotowe... Chyba? Co sądzicie?

 

http://moto.allegro.pl/item674927874_bi ... preza.html

Kiedyś się do tego dobrałem, ale poległem, bo nie znalazłem metody na wyjęcie wskazówek. Moim zdaniem próba ich wyjęcia to prawie 100 % pewności, że się rozwalą. Ale może znajdą się bardziej odważni :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 lat później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...