Skocz do zawartości

Jak wyjąć półosie z flanszami ze skrzyni GT-ku?


niebieski708

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wyjąć półosie z flanszami ze skrzyni w GT-ku?
Pomiędzy obudową przegubu wewnętrznego a obudową skrzyni masz przechodzącą prostopadle zawleczkę - musisz ją wybić i wtedy zdejmiesz półoś z flanszą.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to moze byc ? wcisnąłem sprzegło wrzuciłem 3-kę cos sie rozleciało w skrzyni. Jest to juz druga moja skrzynia (kazdą którą kupiłem miala wade ukrytą), pozałożeniu cos w niej terkotało ?
Prawdopodobnie ogoliło zębatkę w 3-ce. Bardzo częste w seryjnych GT-kowych skrzyniach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co to moze byc ? wcisnąłem sprzegło wrzuciłem 3-kę cos sie rozleciało w skrzyni. Jest to juz druga moja skrzynia (kazdą którą kupiłem miala wade ukrytą), pozałożeniu cos w niej terkotało ?

Bo miała wykruszonego zęba . A co by było gdyby posypały się przy wyprzedzaniu autobusu albo TIR-a ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, skrzynia chodziła bez zarzutu (druga z forum którą kupiłem, która miała byc pewna) wiec szukalismy przyczyny gdzie indziej. Terkotało przy hamowaniu silnikiem, czy zimny czy ciepły, nie słyszalne na postoju :-(

 

A co to są za pierscienie na skrzyni w które wchodzi flansza od półosi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby było inne , to nawet by nie ruszył .

 

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 8:00 pm ]

Sprawdzałeś przełożenie tylnego dyfra?Czy pasuje do tej skrzyni co kupiłes?

 

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 8:02 pm ]

Tak, skrzynia chodziła bez zarzutu (druga z forum którą kupiłem, która miała byc pewna) wiec szukalismy przyczyny gdzie indziej. Terkotało przy hamowaniu silnikiem, czy zimny czy ciepły, nie słyszalne na postoju :-(

 

A co to są za pierscienie na skrzyni w które wchodzi flansza od półosi ?

Bo zależy z której strony był wykruszony ząb .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak miałby ruszyć jeśli jedna oś kręci się z inną prędkością obrotową niż druga . Spróbuj ruszyć z oponami o różnym rozmiarze na obu osiach .
Wierz mi że można tak pojeździć trochę zanim się rozsypie. Różnice nie są aż tak duże żeby wogóle nie ruszyć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie że można.Niby dlaczego miało by sie nie ruszyć.Przecież napęd działa tylko prednia z tylną ośią kreci się inaczej :wink: Kruk ale chyba nie ma śie co spierac kolega wie lepiej :wink:

:shock:

 

[ Dodano: Pon Kwi 27, 2009 8:39 pm ]

A jak miałby ruszyć jeśli jedna oś kręci się z inną prędkością obrotową niż druga . Spróbuj ruszyć z oponami o różnym rozmiarze na obu osiach .
Wierz mi że można tak pojeździć trochę zanim się rozsypie. Różnice nie są aż tak duże żeby wogóle nie ruszyć.

Jak dużo na tym patencie przejechałeś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie z miejsca podpadne Panu Markowi, za co z gory bardzo przepraszam, nie znam nikogo z wymienionej TROJCY ale przypomina mi sie jak jeszcze nie mialem tutaj konta/nicku czy czegos tam i wchodzilem sobie poczytac co tu sie dzieje. I wtedy na topie byl Jacky X a teraz chyba rosnie jego nowy konkurent Pan Marek, w jakims innym temacie sprzecza sie pan z Carfitem tu z Krukiem, i szczerze powiedziawszy w obu przypadkach nie ma Pan racji.

A jezeli chodzi to watek roznego rozmiaru bieznik na osiach (czy roznych przelozen w dyfrze i w skrzyni) to powiem wiecej ze widzialem w samochodzie 4x4 nie bylo to co prawda Subaru ale mechanizm dzialania ma zapewne podobny :smile: Mazda GTR jak na przedniej oni wlasciciel zalozy felgi 16' a na tylnej 17' tak ze samochod stal dziobem w dol i dodam jeszcze zeauto sie przemieszczalo o wlasnych silach :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na budowie jeżdzi koparka z napędem na obie osie . Ma różnej wielkości koła . Tak masz rację - pojazd z napędem na obie osie może mieć różnych rozmiarów koła .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie na budowie jeżdzi koparka z napędem na obie osie . Ma różnej wielkości koła . Tak masz rację - pojazd z napędem na obie osie może mieć różnych rozmiarów koła .

No brawo z tym ze koparka zjeżdża z takimi kolami z taśmy produkcyjnej (czyt. jest tak skonstruowana) a samochód i to szczególnie czteronapedowy ma takie same kola z przodu jak i z tylu :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...