GC8 Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 ...4. pas biodrowy w miejsce seryjnych przednich, czyli prawy do fotela ? Zdecydowanie wspawalbym nowy punkt mocowania. Nie koniecznie. O ile dobrze pamietam, wykreca sie tylna srube mocowania fotele (ta w tunelu) i tam wkrecasz sobie "oczko". To jest ten sam gwint. ATB Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kostek_ja Opublikowano 19 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Z faktu że: jazda cywilna + całkiem często tor / soes'y / kjs Ja bym polecił rozwiązanie jakiego sam używam. Wygląda to mniej więcej tak: Trzeba tylko zamontować 2 dodatkowe wpięcia: A do tego używa się 2 seryjnych zapięć. Największymi zaletami tego rozwiązania są: - pasy nie plączą się i nie przeszkadzają pasażerom siedzącym z tyłu gdy są nie używane. - Montuje je się w 20s (Wróbel mierzył czas bo nie wierzył :grin: ), a jeszcze krócej demontuje. - Nie będzie żadnego błędu związanego z niezapięciem pasów. Jak już ktoś wspominał pasy szelkowe są na co dzień nie wygodne więc lepiej używać zwykłych. Sory że nie zapodałem żadnego linka, ale skoro jest do BMW to musi być też do imprezy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 pytanko do posiadaczy sportowych pasów w imrezach GT: w którym miejscu zamontować prawy pas biodrowy? lewy udało mi sie zaczepić karabińczykiem za oryginalne ucho do którego jest seryjny pas zamontowany. Z prawym mam problem. Myslałem żeby zamiast jednej ze śrub mocującej szyne fotela (wkręcic tam oczko). czy nie będzie zawadzało o to fotel? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 a nie tak, zę wykręcasz seryjną śrubę od prawego mocowania pasa (miejsca gdzie wpinasz normalne pasy) i tam oczko wkręcasz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gieta Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 a nie tak, zę wykręcasz seryjną śrubę od prawego mocowania pasa (miejsca gdzie wpinasz normalne pasy) i tam oczko wkręcasz? no własnie niebardzo. klamra jest przykręcona do kawałka pionowej blachy, która z kolei jest przymocowana do szyny w podłodze (tak mi się wydaje). Oczko musiałby być wkręcone w poziomi, a na to nie ma tam miejsca miczy tunelem a fotelem. Przy okazji pozdrwiam, jechałem wczoraj za tobę koło 11-12 ul. Miedzianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Przy okazji pozdrwiam, jechałem wczoraj za tobę koło 11-12 ul. Miedzianą. widziałem widziałem przecie pomachałem. wielu takich zielonych potworków w okolicy nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gpruszko Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 ale to były chyba Jacky Motorsport. co z nimi jest nie tak? 4-punktowe 2" ? Z przodu wkręcasz śruby oczkowe w mocowanie seryjnych pasów, i do nich przypinasz szelki. śruby oczkowe są niezbędne? bo w zestawie mam zwykłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 Odświeżę nieco temat - czy ktoś używa/ł szelek 3-punktowych? Chodzi o takie, w ktorych pasy naramienne łączą się za fotelem i mają jeden wspólny punkt mocowania. Czy coś takiego ma sens? Pytam bo znalazłem tylko takie z homologacją drogową ale jeśli to pasztet z kota to chyba trzeba bedzie niedrogowe 4-punktowe założyć i pozostawić oryginalne pasy na wypadek kontroli/badań. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 21 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2010 STIFF, jasne ze ma sens, to sa rownie dobre pasy jak 4 pkt. tylko ze... mocowanie pasow powinno byc symetryczne wzgledem fotela. Wiec w przypadku 3 pkt. powinienes z tylu, gdzies 'po srodku' fotela wspawac dodatkowe mocowanie. A ze bedzie dodatkowe, to sie moze jakas menda przyczepic. Jesli nie na przegladzie, to na Badaniu Kontrolnym przed zawodami. 4 punktowe mocujesz z tylu, do srub od mocowan dolnych pasow pasazerow. Zarowno do tych przy nadkolach, jak i do tych od pasa trzeciego. Dobrze jest pasy pomiedzy przelotkami a srubunkami skrzyzowac, czyli lewy pas biegnie do prawych srub, a prawy do lewych. Co do homologacji drogowej, to pasy z klamra centralna rozpinana dzwogienka nie moga jej posiadac. Pasy z klamra taka jak zwykle, moga (a czy maja zalezy od staran producenta). Te pasy mamy w Astrze i daja rade http://www.allegro.pl/item1031644984_pa ... kazja.html Gdybym mial poszalec, to wybralbym te: http://autoplusracing.pl/index.php?p9,o ... -racing-4m . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
STIFF Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 dzięki, te SPARCO wyglądają bardzo dobrze jak na moje potrzeby. W międzyczasie doczytałem tu i ówdzie i te pasują mi doskonale do koncepcji. -- 30 wrz 2010, o 18:35 -- założyłem dziś szelki 4p 3" ale nie mam pewności czy dobrze zrobiłem montując prawy biodrowy do wspornika klamry pasów fabrycznych - pod śrubę. Czy nie powinno sie jednak dac do śruby fotela w podłodze? Kierowałem się jak mi sie wydaje wymaganiami pod kątem KJsów cylli montażem w ori punktach. jak powinno być to zrobione? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się