demol Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 25 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 bajerka pelna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 takie gadanie o tym ,ze Tdi to rakieta przypomina mi przejazdzke człowieka, ktory uzywa na codzień TDi i wsiadajac do benzynowki mowi z rozkosa "te benzynówki to nie mają zadnych szansz" jadac Lanosen i zmieniajac biegi przy 3000 obrotow. Niech sie przyłozy ta Octawia turbo diesel do Octawi benzyny turbo 1.8 Tańszej pewnie w zakupie nota bene. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Czy nie jest tez przypadkiem tak, ze wszystkie elementy przeniesienia napedu w wolnossacym sa zbyt delikatne na takie eksperymenty z gwaltownym podniesieniem mocy? Zawieszenie tez jest raczej za miekkie? :roll: Vert, kup 2.5 XT i Ci ZADEN TDI nie podskoczy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Opublikowano 25 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2005 Czy nie jest tez przypadkiem tak, ze wszystkie elementy przeniesienia napedu w wolnossacym sa zbyt delikatne na takie eksperymenty z gwaltownym podniesieniem mocy? Zawieszenie tez jest raczej za miekkie? :roll: Vert, kup 2.5 XT i Ci ZADEN TDI nie podskoczy :wink: ja obiawiałbym sie co na to turbo tłoki powiedzą ?? Dowidzenia ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 27 Lutego 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2005 witaj a nie jest tak ze wolnossacy forys prucz silnika ma takie same wlasciwosci jezdne tzn zawieszenie itp jak xt :?: no bo rozumiem z twojej odpowiedzi ze caly uklad napedowy i zawieszeniowy jest kompletnie inny :?: :?: pozdrawim serdecznie :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 w zeszłym tygodniu byłem u chłopaków z PROJECT XS uturbienie bez odprężania (soft) dla rzędówki: -turbina -kolektor wydechowy -większe wtryski -wydajniejsza pompa -intercooler na wymiar -przewody ssące -uszczelki -zegar turbo -zestrojenie piggy backa(SMT6 lub blue box) -wydech -olej koszt - ok 8000zł odprężenie to dodatkowa kasa (same tłoki kute ok 2500) tak się to przedstawia mniej więcej.... pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 2.5 XT i Ci ZADEN TDI nie podskoczy V8 biturbo montowane w audi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba Opublikowano 28 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2005 Za cene Audi V8 biturbo, Forester 2.5XT bedzie szybszy i jeszcze zostanie na paliwo (na kilka najblizszych lat). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComeToDaddy Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 mowa byla o silnikach seryjnych... zreszta z tego V8 tez mozna by DUUUUUUZO wycisnac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekEl Opublikowano 1 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 takie gadanie o tym ,ze Tdi to rakieta przypomina mi przejazdzke człowieka, ktory uzywa na codzień TDi i wsiadajac do benzynowki mowi z rozkosa "te benzynówki to nie mają zadnych szansz" jadac Lanosen i zmieniajac biegi przy 3000 obrotow. Niech sie przyłozy ta Octawia turbo diesel do Octawi benzyny turbo 1.8 Tańszej pewnie w zakupie nota bene. Ja mam troche dlubniete tdi i chetnie z jakas octavka 1.8T naa kresce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vert Opublikowano 1 Marca 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2005 takie gadanie o tym ,ze Tdi to rakieta przypomina mi przejazdzke człowieka, ktory uzywa na codzień TDi i wsiadajac do benzynowki mowi z rozkosa "te benzynówki to nie mają zadnych szansz" jadac Lanosen i zmieniajac biegi przy 3000 obrotow. Niech sie przyłozy ta Octawia turbo diesel do Octawi benzyny turbo 1.8 Tańszej pewnie w zakupie nota bene. Ja mam troche dlubniete tdi i chetnie z jakas octavka 1.8T naa kresce no pewnie znajomy jezdzi pasatem 1.8T a zona ma octawia 1.9 TDI z czipem pasacina dostaje w dupe ja sie masz mesia 2c tyz 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WiS Opublikowano 3 Marca 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2005 Panowie, o czym ten dialog!? Jak wiadomo, "dobry pilot i na drzwiach od stodoły poleci" - a żaden samochód sam nie pojedzie. Jak ktoś nie za bardzo umie się fajerą i pedałami posługiwać, to nawet jak mu dać Solberg Edition'a pod tyłek, to go wprawny zawodnik objedzie Polonezem Truckiem... Swoją drogą, jakie to przyjemne - zwłaszcza na śliskim - przy starcie spod świateł leczyć złudzenia różnych bojowców w autach po 200 tysięcy... przy pomocy starego Nissana Sunny! :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się