kowalr6 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Więc tak na wyłączonym silniku wale w hamulec i trzymam mocno nie wpada ani centymetra, na odpalonym silniku podczas postoju wciskam około 5 sec.i dno wspomnę że hamulec seria wrx spec usa. jest zalany nowym płynem i odpowietrzony, przed zalaniem były takie same objawy. czy ktoś wie jaka przyczyna? dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 taka, ze wspomaganie nie dziala jak auto nie jest odpalone to normalny objaw w kazdym aucie, ktore ma wspome Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 To ze lekko mieknie, wiadomo. Ale 'dno' to chyba znaczyc mialo ze wpada w podloge?? Jesli tak, to w moich autach - ze wspomaganiem - nie wystepuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalr6 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Hamulec mięknie za szybko na ciepłym dno jest na hamowaniu z 80-0 km\h i droga hamowania baaaardzo długa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Obiawy takie jak przy zagotowaniu plynu. Ale z 80km/h? Piszesz, ze plyn nowy i ze odpowietrzone. Zadziwiajace. Przeciez to nigdzie nie cyrkuluje, stoi sobie plyn w rurociagach... Moze gdyby Ci cos stale tarlo... ale to bys slyszal. Znaczy sie error gdzies wyzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 abs wlaczony? moze ktos zle ten plyn wymienil, albo nalane jest jakies dziadostwo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Może po prostu źle odpowietrzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalr6 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 płyn sportowy nie pamiętam nazwy a zabieg robiony w serwisie (chłopaki zajmują się serwisem na rajdach także pojęcie mają) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2009 (chłopaki zajmują się serwisem na rajdach także pojęcie mają) I nie potrafili ocenić co to za problem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowalr6 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 (chłopaki zajmują się serwisem na rajdach także pojęcie mają)[/quotI nie potrafili ocenić co to za problem? wolałbym znac przyczynę przed naprawą zawsze mechanicy mogą się pomylic stwierdzili że trzeba sprawdzic szczelnosc układy jeśli to będzie ok to najprawdopodobniej pompa ale tak jak mówię to przypuszczenia za kilka dni jadę na przegląd więc chcę od razupodziałac z tym tematem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzywaczewski Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Zrobilo sie cieplo... i zagotowalem dzisiaj plyn w Focusie Pedal twardy, twardszy, baaardzo twardy i zostalo juz tylko skrecanie :shock: Spokojnie... to byla prawie planowana awaria :cool: Mysle sobie ze lepiej spocic sie na cwiczeniach niz pozniej zglupiec w realu. [ Dodano: Czw Kwi 16, 2009 7:38 pm ] P.S. Moj byl twardy. Tak wyglada miekki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaki79 Opublikowano 16 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2009 kowalr6- jak kupowałeś auto to nie wiedziałeś, że US Spece nie mają hamulców? (zakładam, że w 04' WRX US spec w dalszym ciągu montowano 2-tłoczkowe zaciski z przodu i 1-tłoczkowe z tyłu) ps. U mnie pedał hamulca (a właściwie zatrzymywacza) też jest miękki (WRX US 2002), dlatego niedługo będę się rozglądać za upgradem hamulców na te z EU Speca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się