Skocz do zawartości

Legacy '97 - do 3 razy sztuka ? - zdjęcie deski .


meantzel

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich

 

Być może według przysłowia będzie do trzech razy sztuka :)

Mam przynajmniej taką nadzieję.

Jak już wczesniej pisałem ojciec uparł się na subaru ;)

(i ja go oczywiście w tych staraniach popieram - osobiście jeżdzę mazdą ,ale też bardzo chce mieć subaru w rodzinie.

Do trzech razy sztuka ponieważ wcześniej szukaliśmy auta przejściowego - na rok dwa - mieliśmy upatrzone legacy '94 ale przeszło koło nosa , potem zainteresowaliśmy się poważnie SVX-em i tu wielkie dzięki dla was za pomoc w rozszyfrowaniu historii tamtego SV-a - niezła mina :( , no i teraz trzecie podejście - jeszcze go nie ma w polsce - przyjedzie za jakis tydzień - jest to legacy combi z 97-go roku ,niestety silnik 2.0 115 KM wiec nie poszaleje się tym ,ale nie o to chodzi w tym aucie - ma być duże komfortowe w miarę no i kombi .

A więc tak : SUBARU Legacy '97 kombi 2.0 -elektryczne szyby-lusterka ,klimatyzacja ,przebieg 88.000 km ,pochodzenie - włochy, srebrny metalic podejrzewam jeszcze po tym jak poczytałem o używanych (ogłoszenia) ,że powinien jeszcze mieć na pewno :ABS no i poduchy dwie też powinny być chyba .

I teraz sedno sprawy - koszty : niedługo będzie do wymiany pewnie rozrząd - więc ile na tą przyjemność trzeba w legacy wydać ,a reszta - sprawy eksploatacyjne : klocki ( czy w tej wersji ma tarcze z tyłu czy bębny ?) sprzęgło itp. Z góry dzięki za wszelkie informacje i pomoc , mam nadzieję ,że tym razem się uda i wreszcie Subaru stanie w garażu :)

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest to legacy combi z 97-go roku ,niestety silnik 2.0 115 KM wiec nie poszaleje się tym ,ale nie o to chodzi w tym aucie - ma być duże komfortowe w miarę no i kombi .

A więc tak : SUBARU Legacy '97 kombi 2.0 -elektryczne szyby-lusterka ,klimatyzacja ,przebieg 88.000 km ,pochodzenie - włochy, srebrny metalic podejrzewam jeszcze po tym jak poczytałem o używanych (ogłoszenia) ,że powinien jeszcze mieć na pewno :ABS no i poduchy dwie też powinny być chyba .

I teraz sedno sprawy - koszty : niedługo będzie do wymiany pewnie rozrząd - więc ile na tą przyjemność trzeba w legacy wydać ,a reszta - sprawy eksploatacyjne : klocki ( czy w tej wersji ma tarcze z tyłu czy bębny ?) sprzęgło itp. Z góry dzięki za wszelkie informacje i pomoc , mam nadzieję ,że tym razem się uda i wreszcie Subaru stanie w garażu :)

 

1) Coś ten przebieg do rocznika nie pasuje za bardzo, brakuje jakieś 50-100 tys. Co cozywiście nie oznacza, ze musi być lewy :)

2) 115KM do jazdy wystarcza, w razie czego (a na 100% to polubisz) jest reduktor do wyprzedzania.

3) ABS i tarcze na wszystkich kołach to standard. Jeżeli wykonanie w wersji GL to wszystkie elektryczne szyby i o ile pamiętam lusterka.

4) Co do poduszek, to wiem, że były standardem obie na rynku niemieckim, być może we włoszech też. Dobrze było by sprawdzić, czy przód auta nie nosi śladów prostowania/dodatkowego lakierowania (szczególnie w komorze silnika)

 

A koszty to bywają różne :) zależy gdzie chcesz naprawiać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do przebiegu - to właściciel - Włoch - jest jakimś dyplomatą i często lata po świecie - ciężko go nawet złapać :) więc przebieg "może" być prawdziwy - ale to bedzie można określić po wyglądzie i stopniu zużycia - bo nie powinno wyglądać gorzej niż nasza skoda octavia którą sprzedajemy - ma przejechane 75.000 km

A naprawiane nie będzie raczej w ASO - bo znajomy ma dość poważną firme (serwis) co prawda aut niemieckich ale inne w ramach znajomości też robi . Bardziej chodzi mi tu o ceny części poszczególnych .

Czyli klocki , amortyzatory , graty do wymiany przy robieniu rozrządu - orientacyjny koszt tej imprezy - ktoś na pewno to robił w legacy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej chodzi mi tu o ceny części poszczególnych .

Czyli klocki , amortyzatory , graty do wymiany przy robieniu rozrządu - orientacyjny koszt tej imprezy - ktoś na pewno to robił w legacy :)

 

OK, miałem wymieniany sam pasek rozrządu, bo nie był zbyt pewny (reszta została bo podobno ytrzymuje znacznie więcej niż chciały by to ASO), dwa simmerringi - bo przeciekały, wszystkie płyny, oleje i filtry, uszczelniono mi pompę wspomagania (standardowy wyciek) oraz wlewu oleju (też podobno standard). Za wszystkie części i materiły eksploatacyjne zapłaciłem 600 zł :) Aha, nie mam klimatyzacji, cena bez robocizny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1) Coś ten przebieg do rocznika nie pasuje za bardzo, brakuje jakieś 50-100 tys. Co cozywiście nie oznacza, ze musi być lewy :)

 

To prawda, że nie musi byc lewy sam kupowałem Imprezke rocznik 97 z niemiec z przebiegiem 82000 km i była do tego książka serwisowa, z której wynikało, ze facet robił 10-11 kkm rocznie, takze się zgadzało (chyba ze chciło im sie książke z pieczątkami salonu Subaru, nalepki od przeglądów kombinować).

Ale masz racje uważać trzeba bo licho nie śpi :twisted: .

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma strachu :)

 

Gdyby ktoś z was miał jeszcze jakieś pomocne rady ,ceny części cokolwiek co dotyczy tego samochodu to prosze piszcie , a póki co trzymajcie kciuki ,żeby się wszystko udało - bo to jeszcze tydzień -dwa niepewności - i dopiero go zobaczymy na żywca :) narazie tylko fotki widzieliśmy z włoch i zapowiada się całkiem sympatycznie... :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety przeglądając forum powoli zaczynam zdawać sobie z tego sprawę ;) ale mimo wszystko jeśli ten zakup wypali i czasem ojcu zabiorę subarynkę , to podejrzewam ,że za jakiś czas - sam będę się chciał przesiąść na jedyną słuszną markę - póki co mi musi wystarczyć moja "madzia" naszczęście to też japoniec - a to najważniejsze dla mnie.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

póki co mi musi wystarczyć moja "madzia" naszczęście to też japoniec - a to najważniejsze dla mnie.

Pozdrawiam

 

Mnie się swego czasu myliły mazda 626 kombi i legacy kombi :) Dosyć podobne tyły mają, szczególnie Legac 95-98 (w zasadzie to do 2001 można dociągnąć) i nieco nowsze mazdy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie się swego czasu myliły mazda 626 kombi i legacy kombi :) Dosyć podobne tyły mają, szczególnie Legac 95-98 (w zasadzie to do 2001 można dociągnąć) i nieco nowsze mazdy :)

 

Jak jeździłem Legacy'92 to przeważnie policjantom się coś myliło. Przeważnie myśleli że to mazda, a jak powiedziaem że subaru to się zaczynało:

a ma napęd na 4?

i do tego automat???

a ile ma koni?

a jak się tym jeździ?

a co te szyby takie..?

a czemu silniczek tak "nierówno" chodzi?

BoXeR???

 

I uwierzylibyście, że skręt w lewo "na zakazie" połączony z krótką ucieczką przed radiowozem, który natychmiast po tym manewrze ruszył w ślad za łamaczem przepisów może zakończyć się pouczeniem "żebyśmy się więcej nie spotkali w tym samym miejscu" :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co o tym sądzicie ? - czy kierownica nie jest zbytnio wyswiecona jak na przebieg około 90.000 km ??

 

http://img.photobucket.com/albums/v203/ ... C00201.jpg

 

 

, tapicerka i deska wyglądają OK - tylko ta kierownica coś sie tak błyszczy :? i jeszcze jedno : czy tam jest poducha ? w tych trójramiennych kierownicach była ? bo o poduszkach w tym aucie nic nie wiemy niestety ,ale jedna to chyba musi być ?!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co o tym sądzicie ? - czy kierownica nie jest zbytnio wyswiecona jak na przebieg około 90.000 km ??

 

Ciężko powiedzieć, to trzeba na żywca raczej zobaczyć, bo aparat może przekłamywać głównie za sprawą flasha.

 

http://img.photobucket.com/albums/v203/ ... C00201.jpg

 

, tapicerka i deska wyglądają OK - tylko ta kierownica coś sie tak błyszczy :? i jeszcze jedno : czy tam jest poducha ? w tych trójramiennych kierownicach była ? bo o poduszkach w tym aucie nic nie wiemy niestety ,ale jedna to chyba musi być ?!

 

Moja kierownica z poduszką ma 4 ramiona (plik ma 800KB!): http://dzp.ntt.com.pl/~aflinta/szuwarek/IMG_5187.JPG

 

Po stronie pasażera na 100% brak airbaga. Kiedyś pytałem się dyrekcji o poduszki powietrzne, to na 100% były na rynek niemiecki robione, na inne kraje weszły ponoć nawet w 1999 roku.

 

Artur[/url]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witka!

U mnie (LEGACY97) są 2 poduszki ale jest inna kierownica .. u ciebie na 100% nie ma jaśka pasażera a i kierowcy chyba tez.

 

Poza tym u mnie przy przebiegu 113000 kierownica lekko jest swiecąca ale są jeszcze wszystkie rowki (taka perwforacja) .. jesli twoja jest gdzies gładka tak ze nie ma juz tej fakturki to napewno ma wiekszy przebieg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może szanowna Dyrekcja się wypowie co z tą kierownicą ?

No bez jaj ,żeby auto klasy Legacy z 1997 roku nie miało poduchy chociażby kierowcy ? wierzyć mi się niechce .

Na żywca zobaczę je chyba w okolicach weekendu ,a póki co pozostają nam zdjęcia :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może szanowna Dyrekcja się wypowie co z tą kierownicą ?

No bez jaj ,żeby auto klasy Legacy z 1997 roku nie miało poduchy chociażby kierowcy ? wierzyć mi się niechce .

Na żywca zobaczę je chyba w okolicach weekendu ,a póki co pozostają nam zdjęcia :(

 

Pozwolę sobie zacytować kawałek prywatnej korespondencji od Dyrekcji:

 

[...]Natomiast w innych krajach (np. w Holandii, Włoszech) seryjne stosowanie poduszek nastąpiło znacznie później (jeszcze w 2000 r. były importowane do Polski z Holandii Imprezy bez poduszek !). [...]

 

Jeżeli poduszki w legacy były, to wydaje mi się, że obie (tak wynika z katalogów) albo wcale, jak auto nie było dla niemców.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:shock: ... i co o tym myślicie ??

 

Kurcze - trzeba się będzie poważnie zastanowić - jeśli cała reszta będzie o.k. , chociaż ja tam bez poduchy jeżdzę , tylko ojciec będzie się musiał ewentualnie psychicznie przestawić - w dwóch poprzednich autach miał po dwie poduszki - a tu zonk - na szczęście o ich skuteczności nigdy się jeszcze nie przekonywaliśmy i miejmy nadzieję ,że nie będziemy musieli tej nauki pobierać ...

 

-wszystko rozumiem ,ale tych włochów to pogieło ? klimatyzacja ,elektryczne szyby przód i tył , lusterka też elektryczne a nie ma poduszek ?! wrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

 

Przepraszam ,że się uniosłem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standard - hmmm no nie wiem - w dwóch poprzednich autach : octavia i mondeo - standardem w naszych wersjach były : własnie dwie poduszki , ABS , napinacze pasów , komputer pokładowy , w skodzie jeszcze ASR - w sumie rzeczy z zakresu bezpieczństwa , a nie było własnie klimatyzacji i elektryki , więc naprawde jestem zszokowany ,ale jakoś to przebolejemy chyba :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

standard - hmmm no nie wiem - w dwóch poprzednich autach : octavia i mondeo - standardem w naszych wersjach były : własnie dwie poduszki , ABS , napinacze pasów , komputer pokładowy , w skodzie jeszcze ASR - w sumie rzeczy z zakresu bezpieczństwa , a nie było własnie klimatyzacji i elektryki , więc naprawde jestem zszokowany ,ale jakoś to przebolejemy chyba :(

 

A z którego roku Octavia i Mondeo były?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli na 1-wszym miejscu komfort a bezpieczeństwo schodzi na dalszy plan . Chociaż AWD ma znaczący wpływ na bezpieczeństwo :)

No nic - poduszek sie nie wyczaruje , inne bajery (standard) ma więc jak sie nie ma co się lubi to się lubi co się ma - już nie możemy sie doczekać weekendu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...