Kruk Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Jak wiadomo przednie zaciski Brembo STI złote mają podwójne odpowietrzniki - wewnętrzne i zewnętrzne. Jak prawidłowo odpowietrzyć układ hamulcowy (nie mam ABS)? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nie ma zadnej filozofii, odpowietrzasz po kolei , lepiej zacząć od wewnętrznych tam gdzie idzie przewód hamulcowy, ale jak zrobisz odwrotnie tez tragedii nie ma, najlepiej to robic maszynowo pod cisnieniem. Zacisk jest zacisk nie ma byc powietrza w układzie i tyle :cool: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 odświeżę kotleta, bo wstyd nowy temat zakładać z podobnym problemem: po moich przygodach z przewodami, nadal nie mogę odpowietrzyć układu hamulcowego... nowe tarcze (oem) i klocki (cosworth) z tyłu, do tego zmiana przewodów na stalowe i nowy płyn ATP... i pedał miękki jak masło. Z racji braku "maszyny" wszystko odpowietrzane ręczne (w zasadzie to "nożne"). Przelałem dwie butelki tego płynu i nadal d... Tzn. auto hamuje, ale pedał prawie do samej odłogi wpada. Co jeszcze mogliśmy zrobić źle? Czy czarne zaciski z STI 09 też mają podwójne odpowietrzniki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 odświeżę kotleta, bo wstyd nowy temat zakładać z podobnym problemem: po moich przygodach z przewodami, nadal nie mogę odpowietrzyć układu hamulcowego... nowe tarcze (oem) i klocki (cosworth) z tyłu, do tego zmiana przewodów na stalowe i nowy płyn ATP... i pedał miękki jak masło. Z racji braku "maszyny" wszystko odpowietrzane ręczne (w zasadzie to "nożne"). Przelałem dwie butelki tego płynu i nadal d... Tzn. auto hamuje, ale pedał prawie do samej odłogi wpada. Co jeszcze mogliśmy zrobić źle? Czy czarne zaciski z STI 09 też mają podwójne odpowietrzniki? a w jakiej kolejnosci to robisz?ma byc tak: PP, LT, LP, PT i w kazdym zacisku zaczynasz od wewn. strony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 (edytowane) Ja ostatnio zmieniałem na Brembo przód + przewody i powiem szczerze, że nie trzymałem się żadnej z reguł o odpowietrzaniu poza tą, że zaczynamy od wewnętrznych. I poszło bardzo sprawnie i wszystko jest ok. Metoda nożna. Może kumpel wcześniej puszcza hamulec niż Ty zakręcisz odpowietrznik? Tak, czarne też mają dwa. Tu jest fajnie pokazane: Edytowane 28 Lipca 2013 przez DanPlut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Tak, czarne też mają dwa. to nie było pytania. Ja deptałem... mechanik odpowietrzał. Ale tylko jeden... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanPlut Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 No to przynajmniej problem rozwiązany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aki001 Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 ...jeszcze nie rozwiązany... jeżdżę z miękkim pedałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 29 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 jeżdżę z miękkim pedałem Hmmm,wolałbyś z twardą lesbijką?! To tyle na tematy preferencji. Ale warto dobrze odpowietrzyć hamulce. A mechanik nie widział odpowietrzników podwójnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się