marcinch Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Witam, Od pewnego czasu mam taki objaw na zimnym silniku: Po starcie silnika i zwolnieniu kluczyka slychac przez ulamek sekundy chrobotanie. Dzieje sie tak tylko na zimnym silniku. Wyglada na to jakby tryb rozrusznika nie wystarcajaco szybko wracal na swoje miejce. Czy to cos popularnego czy raczej dziwnego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Raczej proponuje przegladnac rozrusznik -byc moze poprostu jest zabrudzony i nie odbija na czas... Lepiej nie czekac z tym do momentu, az... mu zabki wyleca:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 14 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2009 Wyjąć, da się zrobić z góry, po wyjęciu intercoolera, rozkręcić, umyć w benzynie ekstrakcyjnej, przesmarować i złozyć, w 90% pomoże, jak nie kupić drugi rozrusznik w używce za 200pln, albo nowy jak masz za dużo kasy... :grin: przed odkręceniem przewodu prądowego odepnij baterię, żeby Ci nie zaiskrzyło.... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 przed odkręceniem przewodu prądowego odepnij baterię, żeby Ci nie zaiskrzyło.... :smile: A może lubi spawać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Przejrzyj sobie też to: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=122376 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 15 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 Dzieki wszystkim za rady! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 pomuki, nie jakieś tam dzięki... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Siwy Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 podtrzymuje wniosek Pana powyyzej:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 15 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2009 marcinch, Bankowo rada emotorsport, pomoże miałem dokładnie identyczny problem, tyle że miałem 2 rozrusznik i na tym jeździłem, tamten rozebrałem i poczyściłem pewnie już mu tam " sucho " umyć i nasmarować i będzie 100% igła, a jak nie to pisz..... mam rozrusznik w zanadrzu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinch Opublikowano 16 Lutego 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Panowie wszytko super, tylko wlasnie zlamalem dwa klucze na jednej tylko srubie mocujacej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 To kup sobie markowe narzędzia jak chcesz sobie czasami sam pomajsterkować, nie są aż tak strasznie drogie, a po pierwszej poważniejszej obcierce naskórka będziesz pluł sobie w brodę, że tego nie zrobiłeś... :smile: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 marcinch, puknij ja lekko w płaszczyźnie poziomej , tak jakbyś chciał ją wbić- tak trochę wieśniacko ci tłumacze, ale żebyś zrozumiał. Która to śruba? Tylko nie pukaj jej mocno tylko pod pukaj lekko żeby ją wzruszyć- uważaj też bo to aluminium w środku jest. Pożycz od kogoś porządny klucz, nasadkę 8kąt najlepiej i powinno pójść, .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 16 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2009 Eeee.... pukaj lepiej piękne kobiety :grin: a na śrubę załóż mocny klucz oczkowy i uderz go młoteczkiem, zdecydowanie, i ostrożnie, żeby sobie nie poobijać rąk, i nie daj Bóg, nie uderzyć autka młotkiem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 Pomaga czasami popularny napój - ten z piosenki "Idą, idą Święta..." Ale przede wszystkim pożądny klucz i nie ma to tamto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dycha Opublikowano 17 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2009 A najlepiej 3 piwa .... i na 100% sie uda wtedy czlowiek elastyczny taki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miszkolc Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 lepsza wódka, ale najlepsze to chyba WD40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 Panowie, o czym ta dyskusja, nie ma w przyrodzie problemów z odkręceniem śruby 10 czy 12mm z łbem 14mm siedzącej w aluminiowym bloku....klucz oczkowy, albo tryczka (markowa, nie z obi za 5pln) rura pół metra i nawet nie kwiknie, z czego tu robicie problem? WD....na zapieczone, zardzewiałe, 10 lat nie odkręcane śruby, a ta na 100% nie ma grama rdzy, jest tylko trochę mocniej dociągnięta, czyli raczej dziewicza, fabryczna, oznacza to że nikt tam jeszcze łap nie pakował...co jest miłym akcentem kończącym rozważania na temat jednej śruby... :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzegorz Magdziarz Opublikowano 18 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2009 nie ma w przyrodzie problemów z odkręceniem śruby Chodzi o to, żeby odkręcając sugerować się na lewo. inaczej klucze pękają w tym przypadku faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się