Piskoor Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 W związku z powtarzającymi się opiniami iż fabryczne hamulce Forestera cienkie są . . zapadła decyzja o ich wymianie ( ale bez zacisków ): No i co nabyc drogą kupna ?: a.) przód tarcze TarOx SportJapan, tył TarOx G88 klocki TarOx Corsa b.) przód i tył tarcze Brembo Max i klocki Ferodo DS2000 c.) ????? pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 c) Mintex C-Tech 8) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Ja dla odmiany chcę coś poprawić w GT. Również chodzi o wymianę tarcz i klocków - tylko na co? Pozostaje jeszcze kwestia, aby nie były one mniej trwałe od fabrycznych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Scooby Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Również chodzi o wymianę tarcz i klocków - tylko na co? Pozostaje jeszcze kwestia, aby nie były one mniej trwałe od fabrycznych. Jedynym wyjsciem jest posluchanie tego co mowia inni, majacy doswiadczenie... a oni mowia, ze: 1) TarOx lub Mintex C-Tech 2) EBC lub Brembo do tego porzadne przewody w stalowym oplocie i dobry plyn. Co do trwalosci to sie nie wypowiem ale na chlopski rozum przy tarczach nawiercanych/rowkowanych moga sie szybciej zuzywac klocki. A czy jest sens zakladania tarcz innych niz gladkie? Odsylam do watku na f.sr.pl gdzie byla kiedys dluga dyskusja na ten temat i oczywiscie kazdy mial inne zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Niuniek Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Pagid niebieski i tarcze Brembo lub też Paggid'y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakublad Opublikowano 2 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2005 Z powyższego wynika, że z jednej strony warto, a z drugiej nie warto kombinować. Ile osób, tyle opinii. ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inzynier_mamon Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 Z powyższego wynika, że z jednej strony warto, a z drugiej nie warto kombinować. Ile osób, tyle opinii. ;-) To może na początek zmienić na przodzie lub tyle :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki Opublikowano 3 Lutego 2005 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2005 ja bym na razie tylko przód wymienił i to powinno wystarczyć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartekfi Opublikowano 11 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2008 Postanowiłem odgrzać ten temat bo hamulce w moim S-turbo od jakiegoś już czasu są tylko "spowalniaczami" i przyszedł czas na wymianę, stąd moje pytanie; jaki zestaw tarcze + klocki polecacie do S-turbo :?: jazda raczej dynamiczna ale bez szaleństw :wink: felgi mam 16" i jestem zmuszony wymienić przód i tył :sad: co przy okazji takiej roboty powinienem jeszcze coś sprawdzić lub wymienić przy kołach :?: ostatnio wymieniałem jedno łożysko z tyłu i teraz nie wiem czy czasem nie powinienem wymienić drugiego :???: jak to sprawdzić :?: Z góry dzięki za odpowiedzi. PS. temat stary, teraz może powinien być w technicznym :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się