Piskoor Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 W związku z powtarzającymi się opiniami iż fabryczne hamulce Forestera cienkie są . . zapadła decyzja o ich wymianie ( ale bez zacisków ): No i co nabyc drogą kupna ?: a.) przód tarcze TarOx SportJapan, tył TarOx G88 klocki TarOx Corsa b.) przód i tył tarcze Brembo Max i klocki Ferodo DS2000 c.) ????? pozdr.
Jakublad Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Ja dla odmiany chcę coś poprawić w GT. Również chodzi o wymianę tarcz i klocków - tylko na co? Pozostaje jeszcze kwestia, aby nie były one mniej trwałe od fabrycznych.
Scooby Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Również chodzi o wymianę tarcz i klocków - tylko na co? Pozostaje jeszcze kwestia, aby nie były one mniej trwałe od fabrycznych. Jedynym wyjsciem jest posluchanie tego co mowia inni, majacy doswiadczenie... a oni mowia, ze: 1) TarOx lub Mintex C-Tech 2) EBC lub Brembo do tego porzadne przewody w stalowym oplocie i dobry plyn. Co do trwalosci to sie nie wypowiem ale na chlopski rozum przy tarczach nawiercanych/rowkowanych moga sie szybciej zuzywac klocki. A czy jest sens zakladania tarcz innych niz gladkie? Odsylam do watku na f.sr.pl gdzie byla kiedys dluga dyskusja na ten temat i oczywiscie kazdy mial inne zdanie.
Niuniek Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Pagid niebieski i tarcze Brembo lub też Paggid'y
Jakublad Posted February 2, 2005 Posted February 2, 2005 Z powyższego wynika, że z jednej strony warto, a z drugiej nie warto kombinować. Ile osób, tyle opinii. ;-)
inzynier_mamon Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 Z powyższego wynika, że z jednej strony warto, a z drugiej nie warto kombinować. Ile osób, tyle opinii. ;-) To może na początek zmienić na przodzie lub tyle :wink:
luki Posted February 3, 2005 Posted February 3, 2005 ja bym na razie tylko przód wymienił i to powinno wystarczyć..
Bartekfi Posted May 11, 2008 Posted May 11, 2008 Postanowiłem odgrzać ten temat bo hamulce w moim S-turbo od jakiegoś już czasu są tylko "spowalniaczami" i przyszedł czas na wymianę, stąd moje pytanie; jaki zestaw tarcze + klocki polecacie do S-turbo :?: jazda raczej dynamiczna ale bez szaleństw :wink: felgi mam 16" i jestem zmuszony wymienić przód i tył :sad: co przy okazji takiej roboty powinienem jeszcze coś sprawdzić lub wymienić przy kołach :?: ostatnio wymieniałem jedno łożysko z tyłu i teraz nie wiem czy czasem nie powinienem wymienić drugiego :???: jak to sprawdzić :?: Z góry dzięki za odpowiedzi. PS. temat stary, teraz może powinien być w technicznym :?:
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.