Peter90 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Witam, Zauważyłam miganie kontrolki temperatury tylnego dyferenciału w Foresterze MY09 Kontrolka zapala się przy ruszaniu i przy zmianie biegu , potem gaśnie. Co może być przyczyną ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 MY09 to powinien mieć gwarancję i najlepiej by było udać się z tym do ASO. Z oczywistych względów lepiej na własną rękę nie kombinować. PS. Witam forumowiczkę z okolicy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 31 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Witam, planuje udać się jak najszybciej do ASO, ale zapytałam na forum , bo być może ktoś wie więcej , ewentualnie miał taki przypadek. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 31 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2008 Pewnie luźna kostka/złamany przewód od czujnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Pytanie z innej beczki Czy temperatura oleju w tylnym dyfrze ma wpływ na zużycie paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 capricorn, na pewno, m.in. przez wolne nagrzewanie się tego oleju Subaru ma problemy ze standaryzowanymi testami ekonomii/emisji w cyklu miejskim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Azrael, A czy istnieją jakieś " grzałki" dla tylnego dyfru, aby podnieść temperaturę oleju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 capricorn, nic mi o tym nie wiadomo. W praktyce sądze że problem jest pomijalny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Coś mi świta ale nie wiem w której ''klepce'' ale chyba kiedyś ktoś pisał że niskie spalanie w ''automacie'' jest spowodowane tym że olej jest podgrzewany???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
burzum Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Coś mi świta ale nie wiem w której ''klepce'' ale chyba kiedyś ktoś pisał że niskie spalanie w ''automacie'' jest spowodowane tym że olej jest podgrzewany???? to chyba dotyczy oleju w skrzyni, ktorego jest znacznie wiecej. P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Usterka została usunięta od ręki w ASO. Przyczyna była prosta - uszkodzony przewód od czujnika temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 To ja poproszę pomuka ;-) hihihihihi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
filester Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Ja też. Za wysłanie do ASO :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się