Skocz do zawartości

!!!!Poldo Sprzencior!!!! Oklejamy


Buffy22

Rekomendowane odpowiedzi

może 2.9 od Scorpio? Jeden taki srebrny istnieje, dodatkowo ma dwie turbosprężarki. Widziałem ten samochód na żywo, daje radę.

 

A widziałeś jego wykres z hamowni? Sinusoida, najpierw 200KM, potem przez chwile 50, na moment pod 300 potem znowu nic :mrgreen: (o ile mowimy o tym samym poldku)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fanatyczni wyznawcy pewnie tak.

 

Powiem tak - miałem R200 z 1.4 16v i jak dba się o motor i jest się świadomym użytkownikiem to są nie do zdarcia.

 

Oni nie pozwalają nikomu na jakąkolwiek krytykę tego, co kochają... a potem kończą w Golfach po tuningu :)

 

Z tym się akurat nie spotkałem :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o srebrnym Polonezie Atu 2.9, z nitro na początku, obecnie z dwoma turbinami od VW TDI. Widziałem ten samochód w akcji na zlocie FSO w Toruniu w 2005 roku. Z zewnątrz przeróbki wyglądały solidnie, chociaż malowanie w szachownicę i inne tuningowe smaczki to kwestia gustu.

 

Wykresu nie widziałem, ale jeśli jest tak, jak mówisz, to lipa.

 

jak dba się o motor i jest się świadomym użytkownikiem to są nie do zdarcia

 

No, z tym nie-do-zdarciem to bym polemizował... Czas jednak zasiąść do wigilijnego stołu ;)

 

myślę że pozostaniemy przy naszym projekcie ................laaaa strato polonez

 

Caro stylizowane na Strato... aż mi się zimno robi. Poszerzanie rozstawu kół też będzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mówię o srebrnym Polonezie Atu 2.9, z nitro na początku, obecnie z dwoma turbinami od VW TDI. Widziałem ten samochód w akcji na zlocie FSO w Toruniu w 2005 roku. Z zewnątrz przeróbki wyglądały solidnie, chociaż malowanie w szachownicę i inne tuningowe smaczki to kwestia gustu.

 

Wykresu nie widziałem, ale jeśli jest tak, jak mówisz, to lipa.

 

Kwestia gustu? Nie... On był brzydki :mrgreen: I mówimy o tym samym. A wykres masakra. Nie do jazdy zupełnie. Chociaz zastrzegam sobie prawo do pomyłki bo jak o nim czytałem (w jakims GT czy cos) to jeszcze sie specjalnie nie znałem :roll:

Ja tam lubie mazdowskie V6ki - od 2 do 7tys prosta kreska w góre :cool: (sie lubi co sie ma, oczywiscie :mrgreen: )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

obstawiam, ze Coupe Killer mati'ego tez bedzie RWD

 

byłem ciekaw kto pierwszy to napisze :mrgreen:

teraz pozostaje doczekac sie, co na to napisze sam mati :mrgreen::mrgreen::mrgreen:

 

Śmiesznie że o tym wspomnieliście, bo poważnie rozważałem montaż SR20DET i zrobienie RWD. Ale w końcu się rozmyśliłem i pozostanę przy AWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Buffy22, zrob Poldzimierzowi usmiech rekina ala Curtis-P40:

 

Obrazek

 

na aucie bedzie to wygladac mniej wiecej tak (trzeba pamietac o efekcie "nitowanej blachy"):

 

Obrazek

 

:mrgreen:

 

albo wywal pare drzwi i zrob "replike rajdowki" (na zdjeciu nie StratoPoldek, tylko homologowany Polonez Coupe '86 z silnikiem 1500 turbo):

 

Obrazek

 

albo wstaw pare drzwi i zrob "replike limuzyny":

 

Obrazek

 

 

Tak, czy siak: POWODZENIA! :wink: fajny projekt

 

Panowie, tak przy okazji, nikt nie zauważył, na jednym ze zdjęć mój były szef, świętej pamięci Marian Bublewicz, jeden z najlepszych w historii kierowców tylnonapędowych, a za Poldkiem pan Ryszard Żyszkowski....piękne i nostalgiczne, dzięki za możliwość powspominania.... :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stuki z okolic mostu podczas ruszania i zmiany obciążenia to krzyżak na wale. Sam krzyżak kosztuje 39 zł, wymiana - 50 zł w najbliższym Polmozbycie. Godzinka pracy.

 

Wycie tylnego mostu to sprawa naturalna w Polonezach. Nawet, jeśli zrobisz remont mostu albo kupisz nowy, to długo nie będziesz rozkoszował się ciszą :) Chociaż przyznać muszę, że znam kilka egzemplarzy, które nie wyją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już się krzyżak do końca rozleci, to siłą rozpędu zaparkujesz samochód i zadzwonisz po kolegę z linką holowniczą - krótko mówiąc, stracisz napęd.

 

Kilka dni wytrzyma, na wszelki wypadek jeździj łagodniej, powinien wytrzymać.

 

Polecam Polmozbyty - mechanicy tam pracujący znają Polonezy jak mało kto ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...