antolll Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 może 2.9 od Scorpio? Jeden taki srebrny istnieje, dodatkowo ma dwie turbosprężarki. Widziałem ten samochód na żywo, daje radę. A widziałeś jego wykres z hamowni? Sinusoida, najpierw 200KM, potem przez chwile 50, na moment pod 300 potem znowu nic (o ile mowimy o tym samym poldku) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Fanatyczni wyznawcy pewnie tak. Powiem tak - miałem R200 z 1.4 16v i jak dba się o motor i jest się świadomym użytkownikiem to są nie do zdarcia. Oni nie pozwalają nikomu na jakąkolwiek krytykę tego, co kochają... a potem kończą w Golfach po tuningu Z tym się akurat nie spotkałem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mówię o srebrnym Polonezie Atu 2.9, z nitro na początku, obecnie z dwoma turbinami od VW TDI. Widziałem ten samochód w akcji na zlocie FSO w Toruniu w 2005 roku. Z zewnątrz przeróbki wyglądały solidnie, chociaż malowanie w szachownicę i inne tuningowe smaczki to kwestia gustu. Wykresu nie widziałem, ale jeśli jest tak, jak mówisz, to lipa. jak dba się o motor i jest się świadomym użytkownikiem to są nie do zdarcia No, z tym nie-do-zdarciem to bym polemizował... Czas jednak zasiąść do wigilijnego stołu myślę że pozostaniemy przy naszym projekcie ................laaaa strato polonez Caro stylizowane na Strato... aż mi się zimno robi. Poszerzanie rozstawu kół też będzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Oni nie pozwalają nikomu na jakąkolwiek krytykę tego, co kochają... a potem kończą w Golfach po tuningu Z tym się akurat nie spotkałem :wink: Golf czy Clio, jeden czort. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antolll Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Mówię o srebrnym Polonezie Atu 2.9, z nitro na początku, obecnie z dwoma turbinami od VW TDI. Widziałem ten samochód w akcji na zlocie FSO w Toruniu w 2005 roku. Z zewnątrz przeróbki wyglądały solidnie, chociaż malowanie w szachownicę i inne tuningowe smaczki to kwestia gustu. Wykresu nie widziałem, ale jeśli jest tak, jak mówisz, to lipa. Kwestia gustu? Nie... On był brzydki I mówimy o tym samym. A wykres masakra. Nie do jazdy zupełnie. Chociaz zastrzegam sobie prawo do pomyłki bo jak o nim czytałem (w jakims GT czy cos) to jeszcze sie specjalnie nie znałem :roll: Ja tam lubie mazdowskie V6ki - od 2 do 7tys prosta kreska w góre :cool: (sie lubi co sie ma, oczywiscie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WRC fan Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Golf czy Clio, jeden czort. hihi, właśnie ostatnio odbywał się nieomal samosąd na userze z forum Clio który sobie kupił Golfa V Także, nie jeden czort ;-) Poza tym ja nie mam tjuningu więc lipa :razz: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomeczex Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 Chyba poszerzenia nie będzie .........hmmm ale reklamy Pewex-u będą bankowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2008 No to jeszcze polecam naklejkę "FSO Sport". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luter Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 Nadejsza wiekopomna chwila... tyle sie o nim mowiło nareszcie go ujrzycie.... ---> jedna reka kierowany jedzie bokiem...no coz druga byla zajeta gdyz trzymala telefon. :arrow: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
citan Opublikowano 27 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2008 To jest wzór godny naśladowania: albo http://images.google.pl/imgres?imgurl=h ... crosoft:pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 28 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2008 Replika Borewicza na bazie Caro z wlotem na masce... Ale właściciel ogarnia temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 obstawiam, ze Coupe Killer mati'ego tez bedzie RWD byłem ciekaw kto pierwszy to napisze teraz pozostaje doczekac sie, co na to napisze sam mati Śmiesznie że o tym wspomnieliście, bo poważnie rozważałem montaż SR20DET i zrobienie RWD. Ale w końcu się rozmyśliłem i pozostanę przy AWD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 30 Grudnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2008 (...) poważnie rozważałem montaż SR20DET i zrobienie RWD. Ale w końcu się rozmyśliłem i pozostanę przy AWD. no i fajnie :grin: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 JA myślę jaki silnik zakupić do szpeya,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Buffy22, zrob Poldzimierzowi usmiech rekina ala Curtis-P40: Obrazek na aucie bedzie to wygladac mniej wiecej tak (trzeba pamietac o efekcie "nitowanej blachy"): Obrazek albo wywal pare drzwi i zrob "replike rajdowki" (na zdjeciu nie StratoPoldek, tylko homologowany Polonez Coupe '86 z silnikiem 1500 turbo): Obrazek albo wstaw pare drzwi i zrob "replike limuzyny": Obrazek Tak, czy siak: POWODZENIA! :wink: fajny projekt Panowie, tak przy okazji, nikt nie zauważył, na jednym ze zdjęć mój były szef, świętej pamięci Marian Bublewicz, jeden z najlepszych w historii kierowców tylnonapędowych, a za Poldkiem pan Ryszard Żyszkowski....piękne i nostalgiczne, dzięki za możliwość powspominania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 2 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 NIe chodzi mi o to by coś naśladować tylko raczej zrobić coś własnego.,. Jak na ten moment mam brak pomysłów niestety.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 JA myślę jaki silnik zakupić do szpeya,,, EJ20 nie wejdzie, mierzyłem. Może EJ16 jest węższe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Mam problem. NIe wiem czy tylni most mi sie nie zepsuł. Po każdej zmianie biegu na wyższy i gwałtownym dodaniu gazu coś strzela na tylnej osi i buczy w czasie jazdy... Kto wie co to mogło nawalić... ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Stuki z okolic mostu podczas ruszania i zmiany obciążenia to krzyżak na wale. Sam krzyżak kosztuje 39 zł, wymiana - 50 zł w najbliższym Polmozbycie. Godzinka pracy. Wycie tylnego mostu to sprawa naturalna w Polonezach. Nawet, jeśli zrobisz remont mostu albo kupisz nowy, to długo nie będziesz rozkoszował się ciszą Chociaż przyznać muszę, że znam kilka egzemplarzy, które nie wyją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Moge jezdzić z tym krzyżakniem ?? Bo zmienie dopiero we wtorek.. Czy cos się może stać?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateoos Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jak już się krzyżak do końca rozleci, to siłą rozpędu zaparkujesz samochód i zadzwonisz po kolegę z linką holowniczą - krótko mówiąc, stracisz napęd. Kilka dni wytrzyma, na wszelki wypadek jeździj łagodniej, powinien wytrzymać. Polecam Polmozbyty - mechanicy tam pracujący znają Polonezy jak mało kto Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 4 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2009 Jak nie będziesz strzelał ze sprzęgła kilka dni można pojeździć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buffy22 Opublikowano 5 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2009 Auto juz w serwisie jak będzie zrobione to wszystko opiszę... !! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się